abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67016982
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:58 schreef saaw het volgende:
Veel bloed gekost? Dat klinkt niet echt goed moet ik zeggen
Paar jaar geleden te snel opgerekt. Gevolg was littekenweefsel, wat ik dus per ongeluk heb opengemaakt met nieuwe tunnel.. Maar zoals het nu gaat geneest het weer fatsoenlijk..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_67024655
bij mijn herniaoperatie is mijn microdermal eruit gefloept
ik vind het echt zóóó jammer, was er zó onwijs trots op.

en echt snel laten zetten doe ik denk ik niet, aangezien de pijn niet te harden was.

maar volgens mij was hgij gewoon niet vastgegroeid ofzo, het viel me wel altijd het op dat het prikgaatje dezelfde vorm behield, en blijkbaar zat 'ie echt niet vast, want hij is netjes uit het gaatje gefloept.

en ik heb er nit eens foto's van
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_67025436
wat jammer mirjam
pi_67029126
ja, vind het echt vreselijk jammer
pi_67029604
ik snap alleen nog steeds niet hoe t kan dat de pijn niet te harden was, vooral mn 2 nieuwste dermals bij rings of pleasure, geen centje pijn
pi_67029661
hij kreeg 'm er niet in gefrot, lukte maar niet, viel op gegeven moment bijna flauw.

bloeden ook joh.

misschien, als ik 'm opnieuw ga zetten, ga ik wel naar rings
pi_67029675
en laat ik 'm wat hoger zitten, dit was niet de meest handige plek ivm slapen, ik slaap altijd op mn zijn, dus hij lag steeds gesquashed tussen m'n boobs
pi_67029750
Mijn eerste bloedde ook als een rund en wilde het niet (steeds met naald gat iets groter maken, maar nog steeds niet ondraaglijk). Bij rings ging het zoooooveel sneller en vrijwel geen bloed, met alcohol op de avond ervoor nota bene. Nu heb ik zelf geen ervaring met de punchmethode, alledrie de keren was met een naald, maar echt bij rings of pleasure een paar seconden en ze zaten alletwee
  zaterdag 14 maart 2009 @ 09:39:45 #59
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67032007
Ik voel niet echt iets prikken met schoonmaken (zowel de zeezoutoplossing als de chloorhexidine) maar kan mn piercing nog steeds niet echt wiebelen.... Kga zo boodschappen doen en dan haal ik ff Unicura voor onder de douche, maar hoe nou het beste het schoonmaakmiddel in de wond te krijgen? Of zal het er toch wel onder komen?
In me Burberry......
  zaterdag 14 maart 2009 @ 09:59:51 #60
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_67032334
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 09:39 schreef Chav het volgende:
Ik voel niet echt iets prikken met schoonmaken (zowel de zeezoutoplossing als de chloorhexidine) maar kan mn piercing nog steeds niet echt wiebelen.... Kga zo boodschappen doen en dan haal ik ff Unicura voor onder de douche, maar hoe nou het beste het schoonmaakmiddel in de wond te krijgen? Of zal het er toch wel onder komen?
Zolang er geen beweging in zit, ook niet bewegen. Het geneest van buiten naar binnen, en anders trek je de binnenkant kapot met de korstjes die je er dan in draait.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 14 maart 2009 @ 10:04:23 #61
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67032432
Ok. Hij ziet er ook goed uit,niet echt rood ofzo. Alleen gisteren had ik mn ochtendjas wat strakker getrokken en leunde naar achter, auw! Maar de Unicura dan ook gewoon een beetje langs de randen soppen en dan de straal erop zetten?
In me Burberry......
pi_67033081
@ Chav, laat die chloorhexidine sowieso maar even staan, nergens voor nodig.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 10:57:05 #63
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67033521
Daarom haal ik zometeen Unicura en maak het zeezoutmengsel Maar gewoon eromheen soppen?
In me Burberry......
pi_67034969
Ik heb geen ervaring met Unicura (doe eerlijk gezegt helemaal geen verzorging) maar denk dat je gewoon een pompje in je hand met water moet mengen en er omheen soppen ja.
pi_67035411
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 01:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn eerste bloedde ook als een rund en wilde het niet (steeds met naald gat iets groter maken, maar nog steeds niet ondraaglijk). Bij rings ging het zoooooveel sneller en vrijwel geen bloed, met alcohol op de avond ervoor nota bene. Nu heb ik zelf geen ervaring met de punchmethode, alledrie de keren was met een naald, maar echt bij rings of pleasure een paar seconden en ze zaten alletwee
hmm, nu ga ik toch weer twijfelen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 14 maart 2009 @ 12:54:08 #66
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_67036102
Mirjam, was jouw dermal met een punch of met een naald gedaan?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_67036584
Nu we toch bezig zijn met microdermals.. Mijne is al goed aan het genezen, heb hem nu 2 weken. Maar nu kan ik het plaatje voelen als ik er zachtjes op druk. Hoort dit of kan dit een teken van uitgroeien zijn?
pi_67044909
elke dag goed aandrukken was het laatste advies dat ik kreeg bij mn nieuwste dermals dus dat zeker blijven doen maar het plaatje voelen kan op zich geen kwaad hoor dat kan ik ook
pi_67047654
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
elke dag goed aandrukken was het laatste advies dat ik kreeg bij mn nieuwste dermals dus dat zeker blijven doen maar het plaatje voelen kan op zich geen kwaad hoor dat kan ik ook
Thanks, ik druk hem ook altijd ff zachtjes aan. Voel hem ook maar lichtelijk hoor, niet dat ie door mijn huid prikt.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 21:07:31 #70
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67050868
Het is net of tie nu een beetje scheef gaat zitten terwijl ie wel recht gepierct is (gisteren en eergisteren zattie recht). Zwellingkje?

[ Bericht 2% gewijzigd door Chav op 14-03-2009 21:58:06 ]
In me Burberry......
  zondag 15 maart 2009 @ 01:28:04 #71
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_67058783
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Mirjam, was jouw dermal met een punch of met een naald gedaan?
geen idee
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 15 maart 2009 @ 09:06:14 #72
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_67061663
quote:
Op zondag 15 maart 2009 01:28 schreef Mirjam het volgende:

[..]

geen idee
Ooh, .
Nouja, mijnen iig met de punch-methode en bij mij viel de pijn best wel mee.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_67081385
Ik heb erg last van me VCH, ik zal even duidelijke info geven
ik was één keer per dag (ochtend) me muts, dit doe ik al járen en met me piercing doe ik niets extra, alleen water geen zeep.
er zit een titanium staafje in van 10 mm lang, ik hou ruim 5 mm over hij beweegt dus erg veel.
en verder ben ik vrij fors, mijn benen staan altijd tegen elkaar aan.

dit is een muts met alleen de clithood, het rode (je clithoodvel waar de piercing doorheen zit) voelt als eenschaafwond en doet pijn, ook de ingangswondjes doen pijn, het blauwe dus een mm naast me vch vel jeukt heel erg, nu schreeuwt iedereen schimmelinfectie maar ik las dat dat voornamelijk rond de vagina ingang voorkomt en op de schaamlippen, ik heb daar nergens last van, ook heb ik geen afscheiding, het is gewoon schoon, ik doe niets anders dan normaal maar de piercing bezorgt me wel genante situaties.
Iemand enig idee? meegemaakt? is het een ander soort infectie? kan het de lengte zijn? of misschien zelfs het titanium?
  zondag 15 maart 2009 @ 21:12:11 #74
92409 Twinky
Little star.
pi_67082861
ik zou even langs de piercer gaan. Wat ik me kan voorstellen isd at het staafje te lang is en dus teveel beweegt. Schimmelinfectie heeft niks te maken met piercings, het jeuken kan een vorm van genezen zijn?
pi_67083419
Denk ook niet dat het een schimmel is maar gewoon genezing, hoe jij het beschrijft komt me wel bekend voor.
Maar heb je maar zo'n klein hoedje dat ie maar 5mm is? Vond de mijne met 8mm al iniemini
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')