abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2009 @ 20:58:40 #301
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_68019291
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 17:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Ok, het gaat niet over een piercing maar ik weet zeker dat hier mensen het juiste antwoord kunnen geven.... Ik heb normaal altijd oorbellen in mijn gaatjes in mijn oren (gewoon, de cliché, geschoten, gaatjes) maar gisteren irriteerde het en heb ik deze eruit gehaald. Nu ik ze vanochtend in wilde doen was een van de gaatjes van achteren dicht en heb ik hem met veel pijn en moeite zelf terug doorgeprikt. Dat bloedde behoorlijk en het is nu aardig geïrriteerd.

Waarmee kan ik nu het beste het gaatje schoonhouden? Ik weet dat sterilon een no-go is, maar wat wel?
Wat je het beste kan doen om te voorkomen, is om de zoveel tijd de oorbellen onder de douche uitdoen, en een beetje schoonmaken. Zo voorkom je dat er opgedroogde "zooi" aan gaat zitten en blijft het schoon.
Zo doe ik dat iig met me tunnel ook. Elke dag onder de douche ff schoonmaken als ik me haren was met wat shampoo. En tegelijk neem ik me tunnelgat ook ff mee.. Daarna wel met overvloed aan water schoonspoelen.. vandaar ook de douche, dan is er al een overvloed
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')