Of op het rooster kan ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:35 schreef Ynske het volgende:
je pizza niet op een dichte plaat leggen, maar op een plaat met gaatjes erin
[ afbeelding ]
Hoezo, ben je bang dat het er doorheen zakt? Valt wel mee hoor. Op een plaat zal je nooit een goeie bodem krijgen, altijd een beetje broodachtig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:56 schreef Ananajasje het volgende:
maar op het rooster lukt dat toch niet met dat deeg? het heet ook niet voor niks 'plaatpizza'..
Ben ik niet met je eens. Ik had een perfecte pizza op een normale bakplaat. Afgezien van het feit dat sommige stukken 7 cm dik warenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hoezo, ben je bang dat het er doorheen zakt? Valt wel mee hoor. Op een plaat zal je nooit een goeie bodem krijgen, altijd een beetje broodachtig.
dat moet zeker helpen. Maar een echt 'cleane' oplossing is het niet...quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:01 schreef heaven7 het volgende:
Helpt het niet als je de bodem eerst even voorbakt en daarna belegd en echt afbakt?
werkt perfect he?!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:30 schreef Ananajasje het volgende:
ik denk dat ik dat idd doe; eerst de bodem een beetje bakken..
Volgens mij kwam Heston Blumenthal aardig in de buurt met zijn methode, te zien 'In Search of Perfection'.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Je zal in een huistuinkeuken oven nooit in de buurt komen van de resultaten van een pizza oven, daar wordt deze simpelweg niet warm genoeg voor.
Dit is ook niet de bedoeling. Ik wil met mijn huistuinkeuken oven een zo lekker mogelijke pizza bakken. En dat lukt heel aardig. Knapperige dunne bodem included.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Je zal in een huistuinkeuken oven nooit in de buurt komen van de resultaten van een pizza oven, daar wordt deze simpelweg niet warm genoeg voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |