quote:
Op zondag 8 maart 2009 18:20 schreef djvato het volgende:Muwhahaha.. voorpagina bij Telegraag, muwhahahaahhahahahahaha. Echt, ik wist niet dat de wereld van media zo klein was.
"Als het aan dj Vato Gonzalez ligt, gaat dat feest niet door. "Die track is niet van dj Marcel", laat hij onze redactie weten", ik heb helemaal niets aan de redactie laten weten, ik heb nog nooit contact gehad/gezocht met de redactie - de redactie leest het FOK! Forum en neemt dat gewoon over, de televaag staat gewoon glashard te liegen dat het geprint staat. Niet dat ik (of Marcel) er wakker van liggen, we just relax - sit back - and watch the hype. Er is ook geen rel tussen mij & hem dus niets aan het handje

Mother of god... Ik ben even een middag naar 't strand van Katwijk aan Zee en ik mis de nieuwste roddels op de FP van de Telegraaf.
Haha, inderdaad... Lijkt wel of ze hier meelezen... Geen innerlijke moraal, blijkbaar...
Jouw reactie vind ik pas sportief

Het is allemaal als grap begonnen en dat moet het ook blijven

PiRANiA vond een paar grappige filmpjes op een plek waar ze niet hoorden te staan, ik zette die maandag-avond direct een leuk fragment online (had wel wat korter en netter gekund maar wist ik dat het zo'n hype zou worden

) en door de Telegraaf, DWDD en wat uit de hand gelopen web-logs werd het een bezoekershit.
DJ Marcel heeft snel een leuke remix inelkaar "geknutseld" en er ook nog maar een filmpje bijgemaakt zodat het op YouTube ook nog wat leek

Geen claim van zijn kant dat het zijn muziek was, sterker nog... Hij gaf al aan dat het niet van hem was vanaf het begin.
Dus al met al: de Telegraaf maakt er een potje van, zoals we gewend zijn.
Geniet er van en doe er je voordeel mee.