Ja en die bus mag hard doorrijden.quote:

Gisteren nog op de zaak gedraaid.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 05:40 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Ja en die bus mag hard doorrijden.
Lachen update:
#7 - Meest besproken (Vandaag)
#1 - Meest besproken (Vandaag) - Muziek
#24 - Meest besproken (Deze week) - Muziek
#2 - Meest bekeken (Vandaag)
#20 - Meest bekeken (Vandaag) - Muziek - Wereldwijd
#1 - Meest bekeken (Vandaag) - Muziek
#22 - Meest bekeken (Deze week) - Muziek
#43 - Meest aan favorieten toegevoegd (Deze week)
#16 - Meest aan favorieten toegevoegd (Deze week) - Muziek
#32 - Hoogst beoordeeld (Deze week)
#8 - Hoogst beoordeeld (Deze week) - Muziek
Van plaats 20 wereldwijd sta ik echt te kijken. In feite niet zo verrassend als ik zie dat zowat iedere weblog een link naar het filmpje heeft.

Het Journaal, waar het allemaal mee begon toen PiRANiA daar verkeerde uitzondingen vond, is ook nog open hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:25 schreef Samba-boy het volgende:
http://download.omroep.nl/teleacnot/ Deze is nog open?

Collega Moose Power?quote:AMSTERDAM -
De remix van Eva Jinek's 'Boobies' uitspraken is inmiddels zo een hit dat maker DJ Marcel benaderd is door diverse platenmaatschappijen.
'Zijn mailbox loopt over met berichtjes en felicitaties en zijn telefoon staat roodgloeiend'. vertelt zijn collega Moose Power. 'Zelfs zijn website ligt plat door door overbelasting en overschrijding van de limieten.'
Nieuwslezers Eva vertelde eerder dat de beelden van haar terwijl ze haar borsten positioneert haar niet doen schamen. 'Ik ben ook maar een mens.'
Maar hoe zal Eva het vinden dat ze heeft bijgedragen aan een regelrechte hit?
Luister hier naar de remix!
Bekijk het inmiddels historische filmpje waar Eva zich helemáál niet voor schaamt hier.

heheh daar ging mn koffiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:38 schreef MaGNeT het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ote_hit__.html?p=1,1
[..]
Collega Moose Power?
Ik heb alleen maar een nieuwssubmit bij de Telegraaf gedaan... En dat was donderdag
DJ Moose Power... Klinkt dat?

quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:38 schreef MaGNeT het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ote_hit__.html?p=1,1
[..]
Collega Moose Power?
Ik heb alleen maar een nieuwssubmit bij de Telegraaf gedaan... En dat was donderdag
DJ Moose Power... Klinkt dat?
 .
. .
.

limiet is helaas 10 minuten dacht ik..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:12 schreef Siets95 het volgende:
Kunnen er nog meer blooperuitzendingen op YouTube gezet worden? Ik heb helaas niks kunnen zien van de bloopers behalve de bloopers die nu op YouTube staan. Dus kan iemand die de filmpjes heeft ze uploaden?

Dan kan het filmpje toch in meerdere delen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
limiet is helaas 10 minuten dacht ik..

He Moose Power ken ik jou niet ergens van ?

Volgens de Telegraaf welquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:16 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Jezus man, wat een madness

Moest ook opeens denken aan die platen van:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf wel
Oh ja "regelrechte hit"

Je "reclame-banner" staat al vanaf 11:30 bovenaan op de FP van de Telegraafquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:45 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Moest ook opeens denken aan die platen van:
'dildo'
'get uppaaaa'
'mayday mayday'
'poing'

om 3 uur had je 15.000 kijkers, nu al 52325 !!!
 om 3 uur had je 15.000 kijkers, nu al 52325 !!!

Limiet is 1000Mb tegenwoordig, zover ik heb begrepen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
limiet is helaas 10 minuten dacht ik..

quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je "reclame-banner" staat al vanaf 11:30 bovenaan op de FP van de Telegraaf
Poing is inderdaad wel een goede vergelijking...

Die teller blijft af en toe n paar uur hangen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je "reclame-banner" staat al vanaf 11:30 bovenaan op de FP van de Telegraaf
Poing is inderdaad wel een goede vergelijking...
edit: whaaaom 3 uur had je 15.000 kijkers, nu al 52325 !!!

Of course een hype maar we doen leuk mee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:42 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk is dit meer dan een hype voor DJ Marcel, maar ben bang dat dit wel zo is.

heheh die discussies in youtube ook... terwijl je zelf ook wel weet dat het nummer vooral geinig isquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:49 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Of course een hype maar we doen leuk mee.

De Telegraaf is de schuldige.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh die discussies in youtube ook... terwijl je zelf ook wel weet dat het nummer vooral geinig is

Ja die mensen... Leuk om te volgen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh die discussies in youtube ook... terwijl je zelf ook wel weet dat het nummer vooral geinig is

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |