Of als ik regels stel. Vandaag ga ik niet bluffenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem jouw fok-persoontje altijd serieus. Behalve als je bluft.
Applausje voor jezelf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
We gaan duidelijk door op gister. Het niet serieus nemen van mijn fok-persoontje. Ok, de toon is gezet
wel, door goed met je handen te zijn kan je dat ook wel zacht en warm houden.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die koeienvlaai spreekt niet tegen, is lekker warm, alleen... als die een beetje opdroogt begint ze hard en ruw te worden, dat is dan weer jammer, dus nee bedankt.. Ik wil dan weer het zachte van een vrouw
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:14 schreef student_van_het_leven het volgende:
[..]
wel, door goed met je handen te zijn kan je dat ook wel zacht en warm houden.
ineens wel ja...quote:
Langzaamaan wordt de stilte al verbrokenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wil je 'm verbreken of zullen we nog even blijven genieten?
Ik wil er wel eventjes van genietenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wil je 'm verbreken of zullen we nog even blijven genieten?
Ik kan er mee leven... Ben sowieso een snooze-typequote:Op donderdag 5 maart 2009 20:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Langzaamaan wordt de stilte al verbroken
Hahaha, ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven... Ben sowieso een snooze-type
Oké kom maar op ik ben er ook klaar voorquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, ik ookMaar als ik wakker ben, ben ik wakker en dan wil ik ook actie
Zoals nu
iemand die nog leuker is dan ik?quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jamaar ik ging al met iemand anders mee
Het is erg rustig hier, maar hoooiiii!!quote:
Ja maar nu niet meer, want ik ben er weer!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is erg rustig hier, maar hoooiiii!!
wtfbbq, hier hoort het druk te zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is erg rustig hier, maar hoooiiii!!
Singles zijn een uitstervend ras..quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wtfbbq, hier hoort het druk te zijn
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik ben ook al jaren geen single meer, eigenlijks
quote:
Heb je je MSN al afgestoft?quote:
Niet dan?quote:
Natuurlijk dat is toch de droom van elke singles-topic posterquote:
Ik heb het niet helemaal doorgelezen, maar zag de term down-daten staan. Aangezien er nu veel vrouwen zijn, ben ik wel benieuwd hoe jullie daarover denken. Ik ben volgens mij nog niet zo wanhopig dat ik wil gaan down-datenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:37 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zat even te googlen op "single zijn" en kwam dit artikel tegen:
Single zijn
Beetje jammer dat het alleen maar over vrouwen gaat...
elk nadeel hep z'n voordeel en vice versaquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk dat is toch de droom van elke singles-topic poster
Er is een tijd geweest dat ik er van droomde weer single te zijn anders hoor. En ik ben blij dat ik die droom toen waargemaakt hebquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk dat is toch de droom van elke singles-topic poster
mja, dan zit er iets in je relatie niet goed indeedquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest dat ik er van droomde weer single te zijn anders hoor. En ik ben blij dat ik die droom toen waargemaakt heb
Tja down-daten. Ik vind mezelf sowieso geen hoogopgeleide vrouw en zelf wanneer ik een universitaire opleiding afrond, zal ik me dat waarschijnlijk niet voelen. Het maakt mij werkelijk niets uit wat voor opleidingsniveau mijn toekomstige partner heeft.. Er moet natuurlijk wel een bepaalde manier van communiceren mogelijk zijn en diegene moet ook wel opstaan voor andere niveau's dan "bier en tieten" oid. Maar goed, een hoogopgeleide man kan ook het "bier en tieten" niveau hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal doorgelezen, maar zag de term down-daten staan. Aangezien er nu veel vrouwen zijn, ben ik wel benieuwd hoe jullie daarover denken. Ik ben volgens mij nog niet zo wanhopig dat ik wil gaan down-daten
pleased to meet you, hope you guessed my namequote:
Haha, ik ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest dat ik er van droomde weer single te zijn anders hoor. En ik ben blij dat ik die droom toen waargemaakt heb
Helaas wel ja, er lopen er zat van op m'n werkquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:56 schreef Nouk84 het volgende:
Maar goed, een hoogopgeleide man kan ook het "bier en tieten" niveau hebben
Het gaat mij ook niet specifiek om het opleidingsniveau, maar ik moet wel op het zelfde niveau zitten en ik denk dat ik gewoon niet gelukkig word van iemand die daaronder zit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja down-daten. Ik vind mezelf sowieso geen hoogopgeleide vrouw en zelf wanneer ik een universitaire opleiding afrond, zal ik me dat waarschijnlijk niet voelen. Het maakt mij werkelijk niets uit wat voor opleidingsniveau mijn toekomstige partner heeft.. Er moet natuurlijk wel een bepaalde manier van communiceren mogelijk zijn en diegene moet ook wel opstaan voor andere niveau's dan "bier en tieten" oid. Maar goed, een hoogopgeleide man kan ook het "bier en tieten" niveau hebben
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:59 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt mijn msn toch wel ondertussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |