Voor de rest alles goed?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:07 schreef Duimelot het volgende:
haal diep adem en zeg zonder tussendoor adem te halen:
hik spik sprauw
ik geef de hik aan jou
ik geef de hik aan anderman
die de hik verdragen kan
en dit dan herhalen tot je niet meer kan .....
nou beter dan met je armen wijd drinken, prober jij maar es een glas aan je mond te krijgen terwijl je je armen wijd hebtquote:
Nee oke tot op zekere hoogte maar het beinvloed wel degelijk hoe je in de toekomst bepaalde keuzes maakt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope daar pas ik dus echt voor dan zou ik niet echt meer tevreden zijn met mijn eigen ik.
dat is wat anders dan je als vuil gaan gedragen als je als vuil behandeld wordtquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee oke tot op zekere hoogte maar het beinvloed wel degelijk hoe je in de toekomst bepaalde keuzes maakt.
Ik moet meteen weer hikkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:07 schreef Duimelot het volgende:
haal diep adem en zeg zonder tussendoor adem te halen:
hik spik sprauw
ik geef de hik aan jou
ik geef de hik aan anderman
die de hik verdragen kan
en dit dan herhalen tot je niet meer kan .....
Indirect gebeurt dat zeker welquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is wat anders dan je als vuil gaan gedragen als je als vuil behandeld wordt
en verder heb ik bewust gekozen om mijn keuzes in de toekomst niet daardoor te laten beinvloeden
Dan zal dat laatste wel van toepassing zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan heb je gefoeteld of mensen zijn hardnekkig over je aan t roddelen
Misschien is er dan een reden waarom je als grof vuil behandeld wordt?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja het is toch zo als mensen je altijd als grof vuil behandelen dan ga je je daar ook naar gedragen en tegenover gesteld ook.
Waarom niet? Je hebt je leven in eigen handen...quote:
Vind je witte wijn dan zo vies?quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:34 schreef EggsTC het volgende:
Omdat ook automatic_ lekkerder is dan witte wijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |