Veel plezier vanavond! Geen ranzige dingen doen hè. En als je die wel doet, vooral vertellen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:56 schreef KudFokker het volgende:
Tot slot nog mijn laatste goede daad aan de vriendelijke community van Fok!: een nieuwe topic
Ga je niet vinden hier!quote:
quote:
Dat kan helemaal niet, want volgens mijn therapeut heb ik geen verandwoordelijkheids gevoel!quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als me nickname maandag veranderd is naar KoosWerkloos ben jij de oorzaak
Die foto's zijn niet voor iedereen beschikbaarquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog niet, jij ging fotos maken! Hup!
Heeft ze allang johquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog niet, jij ging fotos maken! Hup!
Duidelijk iemand die ze al gezien heeftquote:
quote:
+quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
desperado'snee, een goede wijn is lekkerder!
Wat is er gebeurd in de tussentijd?quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef MNR het volgende:
Als aanvulling op het vorige topic: het leven verloopt idd niet altijd logisch. Wat gaan sommige dingen toch k*t, gemanipuleerd, gestuurd en zo ontzettend onrechtvaardig!
Gadver. Ik zal er maar blij mee zijn, want het is vast het beste wat me heeft mogen overkomen.
Nou huldemaar voor nu ben ik het er gewoon even niet mee eens
Nou, ik ben er gewoon achtergekomen dat sommige mensen niet altijd even eerlijk handelen en dat vind ik walgelijk!quote:
Ahh MNRquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef MNR het volgende:
Als aanvulling op het vorige topic: het leven verloopt idd niet altijd logisch. Wat gaan sommige dingen toch k*t, gemanipuleerd, gestuurd en zo ontzettend onrechtvaardig!
Gadver. Ik zal er maar blij mee zijn, want het is vast het beste wat me heeft mogen overkomen.
Nou huldemaar voor nu ben ik het er gewoon even niet mee eens
En daar ben je nu pas achtergekomen....? [of naja, recent?]quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik ben er gewoon achtergekomen dat sommige mensen niet altijd even eerlijk handelen en dat vind ik walgelijk!
Ja dat is niet altijd even leuk om achter te komen, maar zo gaat dat helaas...quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik ben er gewoon achtergekomen dat sommige mensen niet altijd even eerlijk handelen en dat vind ik walgelijk!
Welcome to the real world.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef MNR het volgende:
moet zeggen dat je dan wel erg lang naief geweest ben als je daar nu pas achterkomtquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Altijd je goed rechtquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:06 schreef MNR het volgende:
maar voor nu ben ik het er gewoon even niet mee eens
Nu niet bijdehand gaan lopen doen, daar ben ik niet voor in de stemming.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En daar ben je nu pas achtergekomen....? [of naja, recent?]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |