Hm, even kijken of dat MK vs DC wat is, maar ben bang niet echt iets voor mij..quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mirror's Edge tegen Mortal Kombat vs DV Universe of Bully?
PGR4 is wegquote:Op donderdag 16 april 2009 14:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Te koop/ Te ruil bij een goed bod:
Mirrors Edge
Gears of War 1
Project Gotham Racing 4
UEFA champions league 2006-2007
Conan
Bieden mag evt ook per pm
Iemand die GTA4 voor ME wilt ruilen?quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Goed even geheel opnieuw, weer een spel weg
Te koop/ Te ruil:
Mirrors Edge
Uefa CL 06-07
Gears of War 1
Evt gezocht:
GTA4 (Voor Mirrors Edge)
Andere spellen mogen natuurlijk ook aangeboden worden
Yep, ik PM je ff.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Iemand die GTA4 voor ME wilt ruilen?
Bully is een klein beetje te vergelijken met GTA. Het is ook van de dezelfde ontwikkelaar Rockstar. Ik wil wel ruilen met Gears of Warquote:Op vrijdag 17 april 2009 23:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Iemand die GTA4 voor ME wilt ruilen?
Tegen Ninja Gaiden 2 ?quote:-Fable 2
Zoek o.a nog naar Ninja Gaiden 2, Star Wars: the force unleashed, dead space, mirrors edge, Fall out 3, Viking, Saints Row 2. (eventueel 2 tegen 1 ruilen is uiteraard ook een optie)
Heb wel interesse in Civ Revolution en AC.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:50 schreef killermj het volgende:
PM terug deal is gemaakt
Nu nog in de aanbieding
Saint Row
Assasin Creed
Gears Of War
Forza Motorsport 2 (cd bevat krasjes, wel volledig speelbaar)
Civ Revolution
Frontlines - Fuel Of Wars
AC <-> Fallout 3 ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:29 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb wel interesse in Civ Revolution en AC.
Heb zelf dit:
Fallout 3
Far Cry 2
Soul Calibur IV
Bioshock
GRAW
King Kong
Amped 3
Forza 2
Je mag de mijne overnemen met 10 euro korting. 25 euro, als je wil.quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef super-muffin het volgende:
Of anders Far Cry 2 tegen Mortal Kombat vs DC Universe?
Hm, daar moet k even over nadenken. PM je morgen welquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef super-muffin het volgende:
En mijn aanbod ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:59 schreef Silv het volgende:
[..]
Hm, daar moet k even over nadenken. PM je morgen wel
Hm doe t toch maar niet, is niet echt een spel voor mij, heb je niet iets anders leuksquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:10 schreef super-muffin het volgende:
Viking ruilen tegen iets van;quote:
Sorry die heb ik allemaal al (gehad), behalve UT3, maar dan speel ik liever nog een potje UT1 op de pcquote:Op woensdag 22 april 2009 21:44 schreef PP. het volgende:
[..]
Viking ruilen tegen iets van;
-Unreal Tournament 3
-Conan
-Viva Pinata 2: TiP
-Crackdown
-F.E.A.R
-Lost Planet
Bully: Scholarship Edition en UEFA EURO 2008 heb ik nogquote:Op woensdag 22 april 2009 21:03 schreef Silv het volgende:
[..]
Hm doe t toch maar niet, is niet echt een spel voor mij, heb je niet iets anders leuks?
Ah sorry, nee dankjequote:Op donderdag 23 april 2009 12:03 schreef killermj het volgende:
@Silv - AC nog ruilen tegen Fallout 3 ? Want je reageerd niet
niemand?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:07 schreef Die4iT het volgende:
GEZ
Mirrors Edge
GH World Tour ( game only)
Army of Two
pm prijs incl verzenden
Soul Calibur IV ruilen tegen Viking? is wel een promo versie dus zonder boekje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:48 schreef Silv het volgende:
Kleine update
Te ruil:
Fallout 3
Ninja Gaiden 2 (japans hoesje)
Lost Odyssey
Far Cry 2
Soul Calibur IV
Bioshock
GRAW
Forza 2
King Kong
Amped 3
Gezocht:
Left 4 Dead
GoW 2
Fifa 09
Mirror's Edge
Assassin's Creed
Civ Revolution
en vast nog wel meer.
Ruilen tegen ME ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:05 schreef RickoKun het volgende:
TVP!!!!!!!
PM!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Soul Calibur IV ruilen tegen Viking? is wel een promo versie dus zonder boekje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |