dark sector ruilen tegen iets van dit?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:03 schreef PP. het volgende:
Teab (ruil)bod:
-Dark Sector
-Mass Effect
-Unreal Tournament 3
-Conan
-Viva Pinata 2: TiP
-Crackdown
Zoek o.a nog naar lost planet, dead space, mirrors edge, Fall out 3, Viking, Saints Row 2.
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:39 schreef post01man het volgende:
Te Koop/Te ruil
Dead or Alive Extreme 2
quote:
ik heb m dan wel net, maar Mass effect ruilen tegen lost planet?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:03 schreef PP. het volgende:
Teab (ruil)bod:
-Mass Effect
Zoek o.a nog naar lost planet, dead space, mirrors edge, Fall out 3, Viking, Saints Row 2.
Wil 'm wel ruilen tegen FEAR.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 21:11 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
dark sector ruilen tegen iets van dit?
Prima, PM maar.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb m dan wel net, maar Mass effect ruilen tegen lost planet?
Interesse in o.a. FIFA 09, H.A.W.X., G.R.A.W. 2 en End Warquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:53 schreef TwyLight het volgende:
Te koop of te ruil: Prince of Persia is nieuwstaat 1x gespeeld
Interesse? Check mn topic in v&a
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
Rockstar's table tennis te ruil
Ruilen tegen 2 van deze oudjezzzzz?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:57 schreef TwyLight het volgende:
IK quote mezelf ff, had net de laatste post op de vorige pagina
[..]
Nee sorry :pquote:Op maandag 30 maart 2009 02:45 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ruilen tegen 2 van deze oudjezzzzz?
Crackdown
Saints Row 1
NBA 2k7
Moto GP 06
Perfect Dark Zero
Conan
Mijn Mirror's Edge tegen jouw Fallout?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:50 schreef Silv het volgende:
Te ruil:
Fallout 3
Far Cry 2
Soul Calibur IV
Devil May Cry 4
Bioshock
GRAW
King Kong
Amped 3
Forza 2
Gez:
Fifa 09, L4D, Mirrors Edge, GoW 2
Of kom zelf met een voorstel
Eem Fallout 3 toegevoegd
Pass my Grid nou eensquote:Op donderdag 2 april 2009 01:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
Te Ruil
Frontlines: Fuel of War
Tom Clancy's: End War
Rainbow Six: Vegas 2
Brothers in Arms (Promotional, zonder boekjes en dergelijke, wel volledige game)
GRID
Burnout Paradise
James Bond Quantum of Solace (Promotional)
Prince of Persia (Promotional)
Bioshock
Hmm nee, ik wil er eigenlijk geen race game voor terug.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:48 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Pass my Grid nou eens![]()
Ik heb immers Race Pro te ruil
dan nog is het een goeie dealquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hmm nee, ik wil er eigenlijk geen race game voor terug.
tegen iets van dit?quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:13 schreef ROFLOL het volgende:
Heb The Bourne Conspiracy te ruil. Bied wat aan, geen idee wat ik moet.
stuur maar op danquote:
Ik bedoelde!quote:
zonde he... dat materialismequote:Op woensdag 8 april 2009 22:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedoelde!
Ik moet van Dark Sector af tegen een kleine vergoeding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Try before you cry"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |