Daarom moet je in Rotterdam altijd proberen om in Cinerama naar de film te gaan. Daar komen ze niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:09 schreef Luiaerdt het volgende:
Gister bij de aldi een bedrag van 6,66 uitgegevenblijkbaar zijn 1 blok kaas, 1 golden power en een zak aardappelen duivels
![]()
En gisteravond naar My Bloody Valentine 3D geweest, best grappig om een horrorfilm te zien in 3D, oogballen die jouw kant op komen enzo maar de film was opzich best standaard en ik had er stiekem meer van verwacht. Helaas moet het mainstream publiek niet kotsend de bioscoop uit gaan dus is de film een beetje tam.
Ook jammer altijd van Rotterdam zijn de marokkaantjes die kankerhoer gaan roepen enzo tussen de film door![]()
Schavuiten.
Cinerama is inderdaad de fijnste bioscoop van Rotterdam. Heerlijk sfeertje, en het is er totaal niet druk. Sterker nog, ik verbaas me er elke keer over dat Cinerama nog blijft bestaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daarom moet je in Rotterdam altijd proberen om in Cinerama naar de film te gaan. Daar komen ze niet.
Vrijdag ben ik naar Watchmen geweest en toen kwam ik hen niet tegen. Die film is zeker moeilijk voor hen..
Hmm Cinerama? nooit geweest en ook nog nooit van gehoord eigenlijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daarom moet je in Rotterdam altijd proberen om in Cinerama naar de film te gaan. Daar komen ze niet.
Vrijdag ben ik naar Watchmen geweest en toen kwam ik hen niet tegen. Die film is zeker moeilijk voor hen..
Ik moest lachenquote:
Sworn Enemy heerste echt heel erg hard, geen gelul alleen maar spelen! As Real As it gets.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:27 schreef BOKA het volgende:
[..]
Maar straks lekker wel naar Born From Pain en Sworn Enemy in de Baroeg.
Idd. De verbouwing na het filmfestival van een paar jaar terug heeft het een hoop goed gedaan. Zalen 1, 2 en 3 zijn geweldig.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Cinerama is inderdaad de fijnste bioscoop van Rotterdam. Heerlijk sfeertje, en het is er totaal niet druk. Sterker nog, ik verbaas me er elke keer over dat Cinerama nog blijft bestaan.
quote:
URGENT : cherche batteur
Recherche batteur session pour enregistrement du prochain album et concerts/tournées; excellent niveau + expérience, motivé et disponible.
répondre sur ce myspace ou bien sur : neige@alcest-music.com
quote:
Echt welquote:Op maandag 16 maart 2009 00:32 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]Hij ziet eruit een hippie nu.
Dan komt ie er wel makkelijk vanaf. Ik denk dat een paar jaartjes in de bak minder prettig zijn voor deze meneer.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:47 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Vandaag begint het proces tegen Fritzl, ben benieuwd..het liefst zou ik zien dat voor hem even de doodstraf weer ingesteld zou worden
Wel eentje waar gevangenen gezamelijk douchen zonder toezichtquote:Op maandag 16 maart 2009 11:16 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dan komt ie er wel makkelijk vanaf. Ik denk dat een paar jaartjes in de bak minder prettig zijn voor deze meneer.
Eenzame opsluiting in een kelder.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:56 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Wel eentje waar gevangenen gezamelijk douchen zonder toezicht
Misschien moet je er een tekst over schrijven. Dit klikt bijna als een tekst van een deadmetalband.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:10 schreef Luiaerdt het volgende:
Misschien moeten ze hem inderdaad gewoon in een kleine vochtige kelder zetten waar ze zo nu en dan een grote neger met sex tekort in laten en als voedsel krijgt ie rottende etensresten..
Oh en een of andere kannibaal wil hem wel opeten dus die zo nu en dan langs laten gaan is ook geen slecht idee![]()
Wat een viezerik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |