Als het maar niet weer die daudirs bald ambient shit isquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:23 schreef Darkestrah het volgende:
Niiiice.Album 2 albums uitbrengen en hup, weer de cel in.
Zou mooi zijn als die dochter metal haat en alleen hiphop en R&B luisterdquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:32 schreef Luiaerdt het volgende:
Ik lees net ergens dat ie een 16 jarige dochter heeft, heeft ie dus nooit gezien?![]()
en 18 maanden oud zoontje, dus seks in de bak gehad blijkbaar?
Haha zo'n breezah die zich tot moslim laat bekeren door voor dr loverboyquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als die dochter metal haat en alleen hiphop en R&B luisterd
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Haha zo'n breezah die zich tot moslim laat bekeren door voor dr loverboy![]()
Volgens mij tijdens zo'n verlof ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:32 schreef Luiaerdt het volgende:
en 18 maanden oud zoontje, dus seks in de bak gehad blijkbaar?
Ohja dat kan ook naturlich. Wel grappig om te zien dat hij er nu echt uitziet als een sympathieke papaquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Volgens mij tijdens zo'n verlof ofzo.
Misschien kan Varg op Wacken optreden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:34 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zie het al voor me; Deathlike Silence wordt nieuw leven ingeblazen onder de naam 'Dead Like Euronymous' en Varg gaat touren in het voorprogramma van Mayhem!
Dat is misschien wel beter. Trouwens ik ken helemaal niks van Burzum.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:55 schreef Luiaerdt het volgende:
Volgens mij wil hij eerst gewoon ff huisje boompje beestje doen enzo.
Hoezo? Is Burzum zo slecht dan?quote:
Ach, smaken verschillen!quote:
Misschien moet ik eens een poging wagen en naar Burzum gaan luisteren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ach, smaken verschillen!Ik vind het dramatisch! (En dan bedoel ik niet dat hij een gevoelige snaar raakt bij mij.)
Is dat een dissquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:24 schreef Darkestrah het volgende:
Ach, ik denk niet dat het iets voor SicSicSics is, kijkende naar zijn topbands op lastfm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |