Ja maar het blijft triest als je dat vindtquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar het blijft triest als je dat vindt
Nicequote:Op woensdag 11 maart 2009 14:28 schreef BOKA het volgende:
Kut, geen Vital Remains op Neurotic.
Maar wel Brutal Truth en severe torture.
Sziget.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Nice, moet ik ook maar eens heen. Wanneer en waar was dat ookalweer.
Zoek btw nog steeds een festival voor Augustus (geen wacken dit jaar)
Komt Ross The Boss op de Roadgrill BBQ? Thanks for the infoquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:12 schreef Tokus het volgende:
He Witchfynder, ik lees net dat jullie op de Roadgrill barbecue staan, bij Ross The Boss. Het gaat goed met je band zo te zien.
Jurgen zit het net rond te hyven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Komt Ross The Boss op de Roadgrill BBQ? Thanks for the info.
nieuwe DOA? Niet gelijk te hard van stapel lopen hoor.... dat had Loud from the South ook kunnen worden maar ook daar wilde het niet echt lukken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Komt Ross The Boss op de Roadgrill BBQ? Thanks for the info. Roadkill zijn maten van ons, wij oefenen ook in hun oefenruimte. Onze zanger heeft ook weleens ingevallen bij hen toen hun zanger door omstandigheden ff weg moest. Als ik zo de plannen hoor voor Roadgrill 2009 en verder kan het in de toekomst wel de nieuwe DOA voor Nederland worden. Zijn we wel aan toe!
.
Ja ik heb het ook niet over volgend jaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
nieuwe DOA? Niet gelijk te hard van stapel lopen hoor.... dat had Loud from the South ook kunnen worden maar ook daar wilde het niet echt lukken.
mei, en verdomd ze komen echtquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:20 schreef BOKA het volgende:
[..]
Sziget.
En Neurotic is rond 29 en 30 maart mei in 013.
die staat op hun beste album iddquote:
Party San? (http://www.party-san.de/openair/festival/index.php?shownews=86&lang=en )quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Nice, moet ik ook maar eens heen. Wanneer en waar was dat ookalweer.
Zoek btw nog steeds een festival voor Augustus (geen wacken dit jaar)
Daar wil ik echt nog een keer heen. Ik baal ècht van de niet aanwezige interesse in muziek bij mn vrienden, ik mis enorm vette concerten op die manier. (4 maart the Prodigy, 4 april Noisia e.dquote:
Ik niet, ook wegens gebrek aan interesse/tijd van mijn vrienden.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: wie gaat er nou naar Agalloch e.d. de 29e?
en ons gezamelijke biertje dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik niet, ook wegens gebrek aan interesse/tijd van mijn vrienden.
Andere keer duifje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:33 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
en ons gezamelijke biertje dan?en de romantische picknick?
Ik!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:28 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Daar wil ik echt nog een keer heen. Ik baal ècht van de niet aanwezige interesse in muziek bij mn vrienden, ik mis enorm vette concerten op die manier. (4 maart the Prodigy, 4 april Noisia e.d)
Even voor de duidelijkheid: wie gaat er nou naar Agalloch e.d. de 29e?
De wond is nog vers..quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Andere keer duifje.
Ik had trouwens al een tijdje geleden gepost dat ik verstek laat gaan, niet gelezen?
Naais.quote:
Kom maar op met die pareltjes waar we al jaren op wachtenquote:11.03.2009
After 16 years of imprisonment Varg Vikernes will soon be released from the prison.
Ik heb het bericht in beide geplaatst, aangezien het van levensbelang is dat hij nog een filosofem ofzo iets dergelijks maaktquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:18 schreef msnk het volgende:
En dan hebben we het toch weer over Varg Vikernes
o nee, dat was in de Black Metal thread
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:23 schreef Darkestrah het volgende:
Niiiice.Album uitbrengen en hup, weer de cel in.
Als het maar niet weer die daudirs bald ambient shit isquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:23 schreef Darkestrah het volgende:
Niiiice.Album 2 albums uitbrengen en hup, weer de cel in.
Zou mooi zijn als die dochter metal haat en alleen hiphop en R&B luisterdquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:32 schreef Luiaerdt het volgende:
Ik lees net ergens dat ie een 16 jarige dochter heeft, heeft ie dus nooit gezien?![]()
en 18 maanden oud zoontje, dus seks in de bak gehad blijkbaar?
Haha zo'n breezah die zich tot moslim laat bekeren door voor dr loverboyquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als die dochter metal haat en alleen hiphop en R&B luisterd
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Haha zo'n breezah die zich tot moslim laat bekeren door voor dr loverboy![]()
Volgens mij tijdens zo'n verlof ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:32 schreef Luiaerdt het volgende:
en 18 maanden oud zoontje, dus seks in de bak gehad blijkbaar?
Ohja dat kan ook naturlich. Wel grappig om te zien dat hij er nu echt uitziet als een sympathieke papaquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Volgens mij tijdens zo'n verlof ofzo.
Misschien kan Varg op Wacken optreden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:34 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zie het al voor me; Deathlike Silence wordt nieuw leven ingeblazen onder de naam 'Dead Like Euronymous' en Varg gaat touren in het voorprogramma van Mayhem!
Dat is misschien wel beter. Trouwens ik ken helemaal niks van Burzum.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:55 schreef Luiaerdt het volgende:
Volgens mij wil hij eerst gewoon ff huisje boompje beestje doen enzo.
Hoezo? Is Burzum zo slecht dan?quote:
Ach, smaken verschillen!quote:
Misschien moet ik eens een poging wagen en naar Burzum gaan luisteren.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ach, smaken verschillen!Ik vind het dramatisch! (En dan bedoel ik niet dat hij een gevoelige snaar raakt bij mij.)
Is dat een dissquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:24 schreef Darkestrah het volgende:
Ach, ik denk niet dat het iets voor SicSicSics is, kijkende naar zijn topbands op lastfm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |