graag gedaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 21:29 schreef Darkestrah het volgende:
Klinkt zeer goed, bedankt voor de tip.
Schandalig he!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:47 schreef ThE_ED het volgende:
Vriend van me heeft ook nog pas kaartjes voor Priest Feast gekocht, is nog niet uitverkocht dus ?!
Een goed album van Marduk? Dat moet haast 'Panzer Division Marduk' zijn, want hoe wil je dát overtreffen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:46 schreef Darkestrah het volgende:
Wie begon hier nou laatst over een zogenaamd 'goed' album van Marduk? Welke was dat?
Wat is er nou weer mis met oude mannen in leer!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
55 euro? Voor 3 grote bands? Ik vind het niet eens heel duur.
Dat gezeik over de prijs altijd.
Ik heb gewoon geen interesse, wat beters te doen en geen zin om alleen naar oude mannen in het leer te kijken!
Niks, ik kan alleen wel leukere dingen bedenken die ik graag in het leer zou willen zien!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef Luiaerdt het volgende:
Wat is er nou weer mis met oude mannen in leer!
Tvp voor leipe zeuractiesquote:Op donderdag 5 maart 2009 04:20 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
jij moet gewoon eens niet zo zeuren. dan ga ik slapen.
Jonge mannen in leer?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niks, ik kan alleen wel leukere dingen bedenken die ik graag in het leer zou willen zien!
Het kost geen 55 euro.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
55 euro? Voor 3 grote bands? Ik vind het niet eens heel duur.
Dat gezeik over de prijs altijd.
Ik heb gewoon geen interesse, wat beters te doen en geen zin om alleen naar oude mannen in het leer te kijken!
quote:
I said, young manquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Young man, there's no need to feel down!![]()
@ Djaser:
Ach, 65 euro voor drie grote bands... Die niet elke dag in Nederland spelen...
Rom 5:12 is een goed album van Marduk. En ik vind Panzer division ook erg goed.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:46 schreef Darkestrah het volgende:
Wie begon hier nou laatst over een zogenaamd 'goed' album van Marduk? Welke was dat?
Hoe was het bij de deathstars?quote:
Testament alleen al de volgende dag in Dynamo kost al 20,-. Megadeth voor 20,- en Judas Priest voor 25,- vind ik wel heel schappelijk dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:50 schreef Djaser het volgende:
[..]
Het kost geen 55 euro.
Plus nog eens een flink aantal extra vage kosten op je ticket, kom je uit op 65 euro.
Dan is het niet meer dan terecht om eens flink te zeiken op die prijs.
Sehr toll, liepen wel veel gothics rond door sins7sins, allemaal van die visnetjes en gekke lenzen hehe..quote:
Tsja dat gothics/emo's zul je altijd wel hebben bij een concert.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:27 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Sehr toll, liepen wel veel gothics rond door sins7sins, allemaal van die visnetjes en gekke lenzen hehe..
Tevensch flink bier genuttigd(waarom is er geen bier smiley)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |