Oh nee toch niet. Iemand in het vorige topic zei dit maar het klopt volgens de wikia niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:56 schreef Mirel het volgende:
Volgende week de laatste 2 eps en de eerste zal 1 uur duren en de andere 2 uur
grappig.quote:
Hera zat ook te spelen en toen vloog de Galactica in een Basestar. Waarschijnlijk zal de Galactica ook zo'n actie uitvoeren als The Pegasus.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:27 schreef sp3c het volgende:
nou ik vond deze aflevering al meer in de goede richting
er gebeurt tenminste weer wat interessants, ipv dom gelul in de ruimte (pun intended)
Dat Anders aan die badkuip is gesloten wordt nog wel belangrijk denk ik
misschien toch dat laatste grote gevecht in de ruimte waar iedereen op zit te wachten met al het wapentuig aan boord van verschillende burgerschepen en anders die de Galactica vliegt en er met zijn hoofd zo hele launchbays en Viper squadrons aan laat groeien komt ze op het laatste moment helpen/redden
of niet, maar ik denk wel dat de vloot op een gegeven moment wegjumped van wat er van Galactica over is zonder Anders want die zal er wel niet meer af kunnen en evt Starbux) en dat het schip zich dan door de Cylon smurrie weer in een redelijke staat herstelt en op het laatste moment de dag komt redden
Dat dacht ik ook ja..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:04 schreef Asgard het volgende:
Oja was dat nou Jupiter toen Boomer jumpte en zei dat ze nog "a dozen more jumps" nodig had voor ze terug bij Cavil waren?
Als het niet Jupiter was, dan heeft Jupiter een eeneiig tweelingbroertje.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:04 schreef Asgard het volgende:
Wat een zielige vertoning is dit ineens, serieus een aflevering vol met ouderwets slap gelul. Wat is er gebeurd? Nou, ze gaan dus van Galactica af en Boomer moest janken omdat ze Hera heeft gestolen. Vraag me af waarom ze daar 40 minuten voor nodig hebben, dat kan toch gewoon in afleveringen van 5 min.
Een filler is niks mis mee, maar 3 afleveringen voor het einde? :/
Oja was dat nou Jupiter toen Boomer jumpte en zei dat ze nog "a dozen more jumps" nodig had voor ze terug bij Cavil waren?
Eh, zijn vriendin ligt op sterven en hij moet het schip waar hij decennia op heeft gediend opgeven. Dat is genoeg om de meeste mensen tot een non-stop slobberaar te maken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:38 schreef planethugo het volgende:
redelijke aflevering, niet superboeiend. Heb t wel een beetje gehad met dat gehuil van Adama, volgens mij is het al de 5de keer in S4 dat ie zo ter aarde stort en helemaal flipt.
maar doseer het dan een beetje. Hij ging ook al helemaal naar de klote toen Tigh een cylon bleek te zijn, aarde niet bewoonbaar was en toen het schip scheurde. Eigenlijk precies dezelfde scenes die ja na 2x wel hebt gehad. Zowiezo vind ik die emotionele scenes van Adama niet bijster goed geacteerd. Hij kan beter de harde vent uithangen, dat is tenminste wel geloofwaardig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
Eh, zijn vriendin ligt op sterven en hij moet het schip waar hij decennia op heeft gediend opgeven. Dat is genoeg om de meeste mensen tot een non-stop slobberaar te maken.
Volgens mij is het maar een gewone gasreus...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:21 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als het niet Jupiter was, dan heeft Jupiter een eeneiig tweelingbroertje.
The dying leader will not reach earth; Galactica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |