abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 maart 2009 @ 10:46:58 #26
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_66792893
Damn, wat wordt er weinig geshared...
The Internets, I needs it..
  zaterdag 7 maart 2009 @ 11:40:00 #27
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_66793854
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 09:56 schreef Mirel het volgende:
Volgende week de laatste 2 eps en de eerste zal 1 uur duren en de andere 2 uur
Oh nee toch niet. Iemand in het vorige topic zei dit maar het klopt volgens de wikia niet.
When all else fails, you always have delusion.
pi_66794885
Die scene met Starbuck op de wc
En Anders-Hybrid Vraag me af wat de Hybrids op de gewone baseships zijn dan, een volwaardig model of een mislukte eerste poging skinjobs die later nuttig bleek als Hybrid.

Ze hadden meer moeten laten zien van Anders en Kara, zat steeds te wachten tot dat weer verder ging. En Tigh moet Ellen een keer goed de waarheid zeggen, ik dacht even dat hij het zou doen maar nee weer niet. Ellen

Vond het een goede ep, nog steeds Battlesoap Galactica maar stoor me daar niet aan
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:27:57 #29
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_66794982
Oeh, loop al twee afleveringen achter..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_66795248
Het zag er trouwens uit alsof de Baseship weer al zijn pootjes had
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:43:35 #31
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_66795282
Mensen toch, nu nog maar twee episodes te gaan en dan is het echt over met de pret.
Normaal heb ik niet zoveel problemen hiermee, de koek moet immers (imo) een keer op zijn...
Maar nu heb ik er toch gemengde gevoelens hierover, een groot verhaal komt tot zijn einde in de komende twee afleveringen. Dat vind ik ergens wel heel erg jammer want het zou moeilijk zijn om weer een serie te vinden die in de schoenen kan staan van BSG. Caprica (de serie) staat een uitdaging te wachten als "pre-vervolg" want veel mensen zullen toch een oog op BSG blijven houden.

Hier weer de nabespreking van de aflevering.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 7 maart 2009 @ 12:59:17 #32
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_66795666
Even met mijn ogen dicht, aangezien ik de aflevering nog niet heb bekeken. Maar heeft iemand als engelse subs gezien?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_66795800
Wat een zielige vertoning is dit ineens, serieus een aflevering vol met ouderwets slap gelul. Wat is er gebeurd? Nou, ze gaan dus van Galactica af en Boomer moest janken omdat ze Hera heeft gestolen. Vraag me af waarom ze daar 40 minuten voor nodig hebben, dat kan toch gewoon in afleveringen van 5 min.
Een filler is niks mis mee, maar 3 afleveringen voor het einde? :/

Oja was dat nou Jupiter toen Boomer jumpte en zei dat ze nog "a dozen more jumps" nodig had voor ze terug bij Cavil waren?
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 13:27:01 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66796334
nou ik vond deze aflevering al meer in de goede richting
er gebeurt tenminste weer wat interessants, ipv dom gelul in de ruimte (pun intended )
Dat Anders aan die badkuip is gesloten wordt nog wel belangrijk denk ik

misschien toch dat laatste grote gevecht in de ruimte waar iedereen op zit te wachten met al het wapentuig aan boord van verschillende burgerschepen en anders die de Galactica vliegt en er met zijn hoofd zo hele launchbays en Viper squadrons aan laat groeien komt ze op het laatste moment helpen/redden

of niet, maar ik denk wel dat de vloot op een gegeven moment wegjumped van wat er van Galactica over is zonder Anders want die zal er wel niet meer af kunnen en evt Starbux) en dat het schip zich dan door de Cylon smurrie weer in een redelijke staat herstelt en op het laatste moment de dag komt redden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:42:53 #35
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_66796708
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 22:23 schreef Dr_Crouton het volgende:

grappig.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:47:16 #36
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_66796821
Promo voor Daybreak I

pi_66796910
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:27 schreef sp3c het volgende:
nou ik vond deze aflevering al meer in de goede richting
er gebeurt tenminste weer wat interessants, ipv dom gelul in de ruimte (pun intended )
Dat Anders aan die badkuip is gesloten wordt nog wel belangrijk denk ik

misschien toch dat laatste grote gevecht in de ruimte waar iedereen op zit te wachten met al het wapentuig aan boord van verschillende burgerschepen en anders die de Galactica vliegt en er met zijn hoofd zo hele launchbays en Viper squadrons aan laat groeien komt ze op het laatste moment helpen/redden

of niet, maar ik denk wel dat de vloot op een gegeven moment wegjumped van wat er van Galactica over is zonder Anders want die zal er wel niet meer af kunnen en evt Starbux) en dat het schip zich dan door de Cylon smurrie weer in een redelijke staat herstelt en op het laatste moment de dag komt redden
Hera zat ook te spelen en toen vloog de Galactica in een Basestar. Waarschijnlijk zal de Galactica ook zo'n actie uitvoeren als The Pegasus.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 13:51:41 #38
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_66796924
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:04 schreef Asgard het volgende:
Oja was dat nou Jupiter toen Boomer jumpte en zei dat ze nog "a dozen more jumps" nodig had voor ze terug bij Cavil waren?
Dat dacht ik ook ja..
pi_66797582
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:04 schreef Asgard het volgende:
Wat een zielige vertoning is dit ineens, serieus een aflevering vol met ouderwets slap gelul. Wat is er gebeurd? Nou, ze gaan dus van Galactica af en Boomer moest janken omdat ze Hera heeft gestolen. Vraag me af waarom ze daar 40 minuten voor nodig hebben, dat kan toch gewoon in afleveringen van 5 min.
Een filler is niks mis mee, maar 3 afleveringen voor het einde? :/

Als het niet Jupiter was, dan heeft Jupiter een eeneiig tweelingbroertje.

The dying leader will not reach earth; Galactica.

[ Bericht 3% gewijzigd door HiZ op 07-03-2009 14:36:39 ]
pi_66797978
redelijke aflevering, niet superboeiend. Heb t wel een beetje gehad met dat gehuil van Adama, volgens mij is het al de 5de keer in S4 dat ie zo ter aarde stort en helemaal flipt.
pi_66800833
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 14:38 schreef planethugo het volgende:
redelijke aflevering, niet superboeiend. Heb t wel een beetje gehad met dat gehuil van Adama, volgens mij is het al de 5de keer in S4 dat ie zo ter aarde stort en helemaal flipt.
Eh, zijn vriendin ligt op sterven en hij moet het schip waar hij decennia op heeft gediend opgeven. Dat is genoeg om de meeste mensen tot een non-stop slobberaar te maken.
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 16:39:52 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_66800925
ja op zich heb ik daar ook geen probleem mee

maar het wordt zo slap/slecht in beeld gebracht ... wtf doet de admiraal in godsnaam met een verfroller en een bak verf?!?
of laten de arbeiders die gewoon liggen als ze na hun shift naar huis gaan zodat het hoger kader in de nachtelijke uurtjes wat bij kan klussen?

ik vond het geloofwaardiger toen hij zich ging bezatten in zijn kantoortje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_66801083
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:36 schreef HiZ het volgende:

[..]

Eh, zijn vriendin ligt op sterven en hij moet het schip waar hij decennia op heeft gediend opgeven. Dat is genoeg om de meeste mensen tot een non-stop slobberaar te maken.
maar doseer het dan een beetje. Hij ging ook al helemaal naar de klote toen Tigh een cylon bleek te zijn, aarde niet bewoonbaar was en toen het schip scheurde. Eigenlijk precies dezelfde scenes die ja na 2x wel hebt gehad. Zowiezo vind ik die emotionele scenes van Adama niet bijster goed geacteerd. Hij kan beter de harde vent uithangen, dat is tenminste wel geloofwaardig.

Maargoed genoeg gejankt volgende week t begin van t einde
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:00:25 #44
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_66803472
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 14:21 schreef HiZ het volgende:

[..]

Als het niet Jupiter was, dan heeft Jupiter een eeneiig tweelingbroertje.

The dying leader will not reach earth; Galactica.
Volgens mij is het maar een gewone gasreus...

Zelfs foto's met ongeveer gelijke kleuren komen niet overeen, de banen/windstromen kloppen niet.
Die gasreus uit het systeem van BSG (screenshot) heeft donkerrode banen terwijl die van jupiter een stuk zachter zijn en ook een grote witte baan in het midden heeft...

Tenzij hier een verklaring voor is ga ik er vanuit dat het een andere gasreus is en ze dus niet in SOL waren...
Ik verwacht volgende week dat ze wel iets meer 'to the point' komen want ik heb zo het idee dat ze er een beetje om iets heen aan het dansen zijn. Er is nog niet echt iets gebeurt ze zitten daar maar met hun interne zaken... Ik heb hoge verwachtingen voor het eind.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zaterdag 7 maart 2009 @ 18:24:57 #45
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_66804150
Ik denk dat de de noten die hera heeft opgeschreven toch coördinaten blijken te zijn en dat Anders en starbuck daar volgende week achter komen.

Verder kan Boomer toch misschien weer terug switchen naar de galactica kant aangezien ze moest huilen voor hera en is het operahuis terug.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:06:33 #46
35623 PPL
#control
pi_66809455
Vond ik toch wel leuk, om zo'n 'classic raider' te zien in the colony.
Burnt to the core but not broken
pi_66809886
Oh, je bedoelt daar onderin het plaatje. Nu je het zegt.....
  zaterdag 7 maart 2009 @ 23:56:12 #48
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_66814237
Die merkte ik wel op maar dacht dat het gewoon een of andere type schipje was.
When all else fails, you always have delusion.
pi_66814469
vtp
  zondag 8 maart 2009 @ 02:07:44 #50
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_66816455
Dat van wel of niet Jupiter doet er nog niet zo toe; als dit verhaal in de verre toekomst afspeelt kan dat nog steeds gewoon Jupiter zijn waarvan de banen zijn veranderd.

Of niet.

Stilte voor de storm aflevering, maar het bouwt zich aardig op. Ben benieuwd wat Athena en Helo nog gaan doen. Denk niet dat ze zomaar stil zullen zitten. En waar was de chief deze keer? Zit ie nu in zijn kamer ladderzat te zuipen met zijn homebrew? Zal de Galactica een Basestar proberen te rammen? En op het laatste moment met Anders als hybrid jumpen en voor een spatial distortion zorgen á là Boomer? En jumpen binnenin de Colony? Stay tuned for the series' two-part finale of Battlefrackingstar Galactica...
The Internets, I needs it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')