idd want 1 tube moest blijvenquote:Op woensdag 18 maart 2009 15:35 schreef KirkLazarus het volgende:
Dat kondigden ze toch al aan in de vorige ep?
Duh.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:13 schreef planethugo het volgende:
na het zien van the last frakking special het volgende te weten gekomen
- Jamie Bamber is een engelsman met dito accent![]()
WTF hoe weet hij zn accent te onderdrukken?quote:
1) Betere acteur en 2) bekijk de eerste paar foto's maar eens als je hem GISt, dan heb je je antwoord.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:34 schreef KirkLazarus het volgende:
Je vraagt je af waarom ze die rol niet gewoon aan Bodie Olmos (Hotdog) hebben gegeven
En die mensen die helemaal versteld staan als ze Dr. House opeens in Blackadder zien. Ik vind het erg knap dat die Britten zo'n Amerikaans accent kunnen spreken, andersom werkt het voor geen meterquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:32 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
WTF hoe weet hij zn accent te onderdrukken?
Meende het ook niet serieus hoorquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef Marble het volgende:
[..]
1) Betere acteur en 2) bekijk de eerste paar foto's maar eens als je hem GISt, dan heb je je antwoord.
Dan heb jij James Marsters en Alexis Denisof zeker nog nooit gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:37 schreef KirkLazarus het volgende:
andersom werkt het voor geen meter
Indeed. You better reckognize, bitchquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:38 schreef Marble het volgende:
[..]
Dan heb jij James Marsters en Alexis Denisof zeker nog nooit gezien.
Je weet niet wat je mist.quote:
Ok. Vandaar. Heb razor niet gekeken.quote:Op woensdag 18 maart 2009 21:22 schreef Mirel het volgende:
Hybrid van die oude Cylon baseship die zich afscheidde van de rest. Was in Razor te zien.
Had je 'Hornblower' moeten zien. Meer Engelsman dan daar heb ik hem nog niet gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:13 schreef planethugo het volgende:
- Jamie Bamber is een engelsman met dito accent![]()
Mijn grootste DVD miskoop ooit.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Had je 'Hornblower' moeten zien. Meer Engelsman dan daar heb ik hem nog niet gezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |