abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66767000
Lekker kort door de bocht. Omdat het kennelijk niet bij haar past, is het een product zonder toegevoegde waarde? En wat is er precies niet betrouwbaar aan? Zij heeft een assessment gedaan cq laten doen van architectuur en infrastructuur van de applicatie begrijp ik?
pi_66767121
Nou ik heb er net ook even naar gekeken en misschien zie ik het niet goed maar ik kan ook zo in mijn internetbankieren zien wat mijn inkomsten en uitgaven zijn. De site is leuk opgezet maar ik zie er niets in mijn digitale bankafschriften up te loaden naar zoiets.

Ik weet dat zij ernaar heeft gekeken omdat wij iets hebben wat erop lijkt en wat nog niet beschikbaar is voor de consument. Ik ga het haar wel vragen.
Haters gonna hate.
pi_66767186
Belangrijke functie is ook dat het hopelijk banken eens aanmoedigt om hun telebankier-functionaliteit flink uit te breiden.

Want de ING kent nu al mijn transacties, maar méér dan ze dom weergeven in een chronologisch lijstje kan niet.

Over innovatief denken gesproken...
pi_66768036
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:48 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou ik heb er net ook even naar gekeken en misschien zie ik het niet goed maar ik kan ook zo in mijn internetbankieren zien wat mijn inkomsten en uitgaven zijn. De site is leuk opgezet maar ik zie er niets in mijn digitale bankafschriften up te loaden naar zoiets.
Ja, je kunt prima zelf alles in categoriën opdelen en bij elkaar optellen, en op basis daarvan een budget samenstellen. Als je dat praktischer vindt, dan zou ik het vooral zo blijven doen Maar dat is imo geen reden om dit dan als een nutteloos product te bestempelen (zoals je collega).
quote:
Ik weet dat zij ernaar heeft gekeken omdat wij iets hebben wat erop lijkt en wat nog niet beschikbaar is voor de consument. Ik ga het haar wel vragen.
Zonder iets van dat product af te weten, weet ik nu al zeker dat je collega meent dat dat uiteraard wél toegevoegde waarde heeft
  maandag 9 maart 2009 @ 07:09:32 #30
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_66849240
Zaterdagmiddag was een van de eigenaren van het bedrijf dat Yunoo ontwikkeld heeft in de uitzending van Radio 1 Online of hoe dat dat programma ook heet. Was volgens mij tegen half 6.

Daar waren ze ook niet verdeeld positief over het pakket. De beveiliging zou bv te wensen overlaten. De grote kracht was dat het read only is en dat het hele spul gecategoriseerd wordt.
Ik vraag me af, als je niet handig genoeg bent om dat zelf al te doen, waarom deze service gebruiken?

Pin me verder niet vast op de mening, want ik heb de site of het pakket verder niet gebruikt. Wellicht dat er van het radio programma wel een podcast is?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_66849723
Maar wát is er dan precies mis met de beveiliging
pi_66850330
quote:
Op maandag 9 maart 2009 07:09 schreef avotar het volgende:
Zaterdagmiddag was een van de eigenaren van het bedrijf dat Yunoo ontwikkeld heeft in de uitzending van Radio 1 Online of hoe dat dat programma ook heet. Was volgens mij tegen half 6.

Daar waren ze ook niet verdeeld positief over het pakket. De beveiliging zou bv te wensen overlaten. De grote kracht was dat het read only is en dat het hele spul gecategoriseerd wordt.
Ik vraag me af, als je niet handig genoeg bent om dat zelf al te doen, waarom deze service gebruiken?

Pin me verder niet vast op de mening, want ik heb de site of het pakket verder niet gebruikt. Wellicht dat er van het radio programma wel een podcast is?
Nou ik heb er van het weekend nog eens naar gekeken en ik had echt zoiets van ja, dat kan ik toch ook gewoon in mijn internetbankieren zien of zelf nog bijhouden. Volgens mij is er al eens eerder een soort gelijke applicatie geweest waarin je dit kon regelen en ook dat liep niet. Hoe die beveiliging werkt weet ik niet maar als die ook te wensen overlaat kun je het beter thuis gewoon doen in een kasboek programma.
Haters gonna hate.
  maandag 9 maart 2009 @ 09:28:33 #33
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_66850874
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:06 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Nou ik heb er van het weekend nog eens naar gekeken en ik had echt zoiets van ja, dat kan ik toch ook gewoon in mijn internetbankieren zien of zelf nog bijhouden. Volgens mij is er al eens eerder een soort gelijke applicatie geweest waarin je dit kon regelen en ook dat liep niet. Hoe die beveiliging werkt weet ik niet maar als die ook te wensen overlaat kun je het beter thuis gewoon doen in een kasboek programma.
De voorloper was qash, maar wat betreft telebankieren. Niet iedereen heeft een even uitgebreide interface van de bank gekregen. Ik ken rabo en sns en de sns heeft een behoorliljke spartaanse omgeving, rabo is wat gelikter maar is/was ook niet echt uitgebreid.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_74084886
hoi,

mijn vriend heegt een account aangemaakt, en ik heb een demo gezien en t lijkt me echt super handig!

drag&drop http://vimeo.com/6943396 kun je gewoon op een hippe manier een kasboek bijhouden. Wie van de Fokkers! gebruikt t nu echt? en wat zijn de ervaringen inmiddels?
pi_74102172
Ik werk met View on cash vind ik veel makkelijker.
Haters gonna hate.
pi_74103336
quote:
Op maandag 9 maart 2009 07:09 schreef avotar het volgende:

Erm... juist omdat je neit handig genoeg bent om dat zelf al te doen
pi_74106760
Ik meld me gelijk aan, misschien kan ik nu makkelijker zien waar en hoe ik mijn geld uitgeef.
Ik ben te lui voor excel
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_74107300
En het werkt prima.
in een uurtje 3 jaar gegevens eringegooid.

[ Bericht 55% gewijzigd door oinkoink12 op 27-10-2009 13:37:43 ]
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:21:00 #39
270592 Johannes_Klabanus
Wie die Nase des Mannes...
pi_74117315
Gebruik het ook, vind het erg praktisch.
pi_74130841
heb er net zelf idd ff naar gekeken, ik vinnut wel handig hoor...

heb alleen nog niet ontdekt hoe ik maandelijks dezelfde terugkerende transacties gelijk in t zelfde mapje krijg ipv ze handmatig te selecteren?

gaat ie t straks eigenlijk ook zelf onthouden?
pi_74145362
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:13 schreef Babbelzz het volgende:
heb er net zelf idd ff naar gekeken, ik vinnut wel handig hoor...

heb alleen nog niet ontdekt hoe ik maandelijks dezelfde terugkerende transacties gelijk in t zelfde mapje krijg ipv ze handmatig te selecteren?

gaat ie t straks eigenlijk ook zelf onthouden?
dat deed ie ibj mijn salaris wel. maar bij sommige dingen niet.
pi_85352937
Het valt me mee dat er nog niet op kassa of consumentenbond over is geweest, de eerste keer dat ik met yunoo in contact kwam viel het mij op dat ik prive gegevens in diende te vullen.
Ik ben niet zo dom dat ik prive gegevens achter laat op een wildvreemde website laat staan bank en rekening gegevens.
Ik begrijp dan ook niet dat er nog steeds mensen bestaan die er in geloven dat dit veilig zou kunnen zijn, zelfs internet bankieren is niet veilig genoeg, dit moet constant in de gaten gehouden worden op eventuele hackers, en ik denk niet dat yunoo daar het geld voor heeft om hun site zo veilig mogelijk te houden.
Als er al af en toe bij banken gehacked wordt kun je wel nagaan wat de oorzaak zou kunnen worden als er bij yunoo gehacked wordt.
En als je je registreerd bij yunoo zullen de kosten ook voor eigen rekening zijn, omdat je zelf zo dom bent geweest om je gegevens daar achter te laten.
Succes met je lege rekening straks en/of rekening in het rood, er is altijd wel een manier om aan je gegevens te komen, dus hoe meer mensen zich inschrijven bij yunoo des te makkelijker wordt het voor de hackers om gegevens te verzamellen...... sterkte....
En kom niet bij me aankloppen als ik gelijk heb gehad.
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:12:53 #43
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_85353042
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:09 schreef denk_toch_na het volgende:
*geklets*
Briljante kick :')
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_85357099
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:09 schreef denk_toch_na het volgende:
Het valt me mee dat er nog niet op kassa of consumentenbond over is geweest, de eerste keer dat ik met yunoo in contact kwam viel het mij op dat ik prive gegevens in diende te vullen.
Ik ben niet zo dom dat ik prive gegevens achter laat op een wildvreemde website laat staan bank en rekening gegevens.
Ik begrijp dan ook niet dat er nog steeds mensen bestaan die er in geloven dat dit veilig zou kunnen zijn, zelfs internet bankieren is niet veilig genoeg, dit moet constant in de gaten gehouden worden op eventuele hackers, en ik denk niet dat yunoo daar het geld voor heeft om hun site zo veilig mogelijk te houden.
Als er al af en toe bij banken gehacked wordt kun je wel nagaan wat de oorzaak zou kunnen worden als er bij yunoo gehacked wordt.
En als je je registreerd bij yunoo zullen de kosten ook voor eigen rekening zijn, omdat je zelf zo dom bent geweest om je gegevens daar achter te laten.
Succes met je lege rekening straks en/of rekening in het rood, er is altijd wel een manier om aan je gegevens te komen, dus hoe meer mensen zich inschrijven bij yunoo des te makkelijker wordt het voor de hackers om gegevens te verzamellen...... sterkte....
En kom niet bij me aankloppen als ik gelijk heb gehad.
En dus gebruik ik yunoo zonder bank gegevens in te voeren. Je kan namelijk ook gewoon handmatig bedragen toevoegen. Waardoor ze niet bij de gegevens kunnen.

Oftewel je zeurt :P
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_85357509
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:50 schreef DennisMoore het volgende:
Belangrijke functie is ook dat het hopelijk banken eens aanmoedigt om hun telebankier-functionaliteit flink uit te breiden.

Want de ING kent nu al mijn transacties, maar méér dan ze dom weergeven in een chronologisch lijstje kan niet.

Over innovatief denken gesproken...
ING is bezig met de lancering van TIM. Dit is een huishoudboekje die gekoppeld is aan je ING rekening. Je kan er zelfs budgetten inzetten en vergelijken met andere mensen die hetzelfde profiel als jou hebben.

ING TIM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')