Preciesquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en als je thuis bent is het topic dicht
Hm, dat plaatje vind ik an sich weer nietquote:
Nee, ik vind haar niet mooi. Haar hoofd is buiten proportioneel groot en daarbij heeft ze geen nek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, dat plaatje vind ik an sich weer niet-waardig
. Maar goed, mss ben ik wat minder kritisch om bepaalde redenen
.
Ze hebben toch wel een paar erg goede nummers ,maar dat zijn niet de grote hits.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso nachtmerries van Queen.
Mss kan ze qua nek wat met die doos van krezip afspreken. Eerlijk delen ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar niet mooi. Haar hoofd is buiten proportioneel groot en daarbij heeft ze geen nek.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss kan ze qua nek wat met die doos van krezip afspreken. Eerlijk delen ofzo.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss kan ze qua nek wat met die doos van krezip afspreken. Eerlijk delen ofzo.
Ja, klopt wel hoor. De oude dingetjes vind ik wel goed, maar helaas hoor je alleen die kitch-dingetjes op de radio.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel een paar erg goede nummers ,maar dat zijn niet de grote hits.
Die heeft toch aangeven dat hij beetje 3fm moe isquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:52 schreef TIM-846 het volgende:
Waar is Hans mee bezig de laatste dagen? Zou die echt aan het werk zijn![]()
Serieus? De man die bij elke plaatquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die heeft toch aangeven dat hij beetje 3fm moe is
Hm. Had ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die heeft toch aangeven dat hij beetje 3fm moe is
Je zou het haast wel gaan denken jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:52 schreef TIM-846 het volgende:
Waar is Hans mee bezig de laatste dagen? Zou die echt aan het werk zijn![]()
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Serieus? De man die bij elke plaatdoet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |