Oerdrift? Volgens mij niet hoor. Voldoende mannen willen juist graag een dochter. Daarbij zijn sowieso de meeste ouders blij met ieder kind, zoon of dochter.quote:trouwens wel opmerkelijk dat hij een meisje wou...normaal zou je zeggen dat een man graag een zoon wil (oerdrift).
Dat dus. Zelfdokteren heeft ook zijn grenzen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:55 schreef Re het volgende:
Hoi Ghislaine,
Met welke instanties/hulp ben je zelf bezig, het is natuurlijk interessant om meningen hier op een anoniem forum te vragen maar misschien is het beter om met je vragen iig ook naar wat officielere instanties te gaan.
Maar meestal hebben ze al een zoon.quote:Op donderdag 5 maart 2009 21:06 schreef Alexsandra het volgende:
[..]
Oerdrift? Volgens mij niet hoor. Voldoende mannen willen juist graag een dochter. Daarbij zijn sowieso de meeste ouders blij met ieder kind, zoon of dochter.
Ik zou zeggen, stel dat voor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:48 schreef Ghislaine34 het volgende:
Gisteren kreeg ik een mail van hem dat hij zich ziek gemeld heeft op het werk (woensdag en donderdag), maar is toch woensdag naar de huisarts geweest om te praten over de thuissituatie.
Jammer genoeg mag de huisarts mij niets vertellen hoe het gesprek verlopen is.
In zijn mail stond ook nog dat hij het wel hoort van mij wanneer hij de kinderen weer mag/kan zien. Moet ik daar op reageren, het liefste reageer ik nu even helemaal nergens op. Konden we elkaar maar even 2 maanden niet spreken, elkaar met rust laten.
Durske, hij komt nooit zomaar onaangekondigd binnen lopen dus dat is wel fijn, met name voor mij kinderen.
Gr. Ghislaine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |