abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66742652
quote:
trouwens wel opmerkelijk dat hij een meisje wou...normaal zou je zeggen dat een man graag een zoon wil (oerdrift).
Oerdrift? Volgens mij niet hoor. Voldoende mannen willen juist graag een dochter. Daarbij zijn sowieso de meeste ouders blij met ieder kind, zoon of dochter.
pi_66762413
Gisteren kreeg ik een mail van hem dat hij zich ziek gemeld heeft op het werk (woensdag en donderdag), maar is toch woensdag naar de huisarts geweest om te praten over de thuissituatie.
Jammer genoeg mag de huisarts mij niets vertellen hoe het gesprek verlopen is.
In zijn mail stond ook nog dat hij het wel hoort van mij wanneer hij de kinderen weer mag/kan zien. Moet ik daar op reageren, het liefste reageer ik nu even helemaal nergens op. Konden we elkaar maar even 2 maanden niet spreken, elkaar met rust laten.

Durske, hij komt nooit zomaar onaangekondigd binnen lopen dus dat is wel fijn, met name voor mij kinderen.

Gr. Ghislaine.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:55:24 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_66762667
Hoi Ghislaine,

Met welke instanties/hulp ben je zelf bezig, het is natuurlijk interessant om meningen hier op een anoniem forum te vragen maar misschien is het beter om met je vragen iig ook naar wat officielere instanties te gaan.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_66762863
Klotesituatie zeg. Ik lees ff mee.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:03:31 #30
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_66762938
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:55 schreef Re het volgende:
Hoi Ghislaine,

Met welke instanties/hulp ben je zelf bezig, het is natuurlijk interessant om meningen hier op een anoniem forum te vragen maar misschien is het beter om met je vragen iig ook naar wat officielere instanties te gaan.
Dat dus. Zelfdokteren heeft ook zijn grenzen.
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:38:18 #31
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_67208932
The seven year itch?????
Hoe oud is hij?
Hij wil het allebei misschien (omdat het een slappe zak is wellicht), maar kan het niet allebei krijgen.
De hamvraag is eigenlijk, wil jij hem perse bij je houden. Ik denk dat je dat eerst duidelijk moet hebben, want dan weet je al gauw hoe je het moet aanpakken.

Misschien ben je bang om hem te verliezen aan die ander, waardoor je al die shit van hem dan maar pikt en dat goedpraat voor jezelf, omdat hij soms zo aardig is.

Hij is gewoon even de weg kwijt, zoals meerdere kerels. Is die vriendin misschien zijn secretaresse of zoiets?

(sorry ik heb nog alleen de eerste paar berichten gelezen).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:44:44 #32
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_67209161
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 21:06 schreef Alexsandra het volgende:

[..]

Oerdrift? Volgens mij niet hoor. Voldoende mannen willen juist graag een dochter. Daarbij zijn sowieso de meeste ouders blij met ieder kind, zoon of dochter.
Maar meestal hebben ze al een zoon.
  donderdag 19 maart 2009 @ 15:46:26 #33
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_67209207
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:48 schreef Ghislaine34 het volgende:
Gisteren kreeg ik een mail van hem dat hij zich ziek gemeld heeft op het werk (woensdag en donderdag), maar is toch woensdag naar de huisarts geweest om te praten over de thuissituatie.
Jammer genoeg mag de huisarts mij niets vertellen hoe het gesprek verlopen is.
In zijn mail stond ook nog dat hij het wel hoort van mij wanneer hij de kinderen weer mag/kan zien. Moet ik daar op reageren, het liefste reageer ik nu even helemaal nergens op. Konden we elkaar maar even 2 maanden niet spreken, elkaar met rust laten.

Durske, hij komt nooit zomaar onaangekondigd binnen lopen dus dat is wel fijn, met name voor mij kinderen.

Gr. Ghislaine.
Ik zou zeggen, stel dat voor.
Nog beter, gezinstherapie, want als hij niet echt bij je weg zou willen, zie ik niet waarom hij daaraan niet zou willen meewerken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')