ik ook niet, maar van mij had de brandweer ze gerust van het terrein af mogen spuiten, wie gaat er nu in godesnaam de brandweer en ambulances aanvallenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:03 schreef kriele het volgende:
Maar waarom doen ze dit in hemelsnaam toch?
Eensch. Dat gezeur elke keer. Gewoon net doen of er niks aan de hand is, dan waait het vanzelf wel over.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Nou en? het is toch maar een klein groepje dat het verpest voor de rest, dus er is niets aan de hand. Dan moet je maar niet bij de brandweer gaan werken he?.
En ondertussen maar niet snappen dat Wilders steeds meer zetels krijgt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Nou en? het is toch maar een klein groepje dat het verpest voor de rest, dus er is niets aan de hand. Dan moet je maar niet bij de brandweer gaan werken he?.
ik weet niet of die straal krachtig genoeg is om die gasten terug te spuiten naar het rifgebergte. ik pleit dus zelf voor een andere aanpak: heropvoeding door familie in het land van hun ouders.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef Sjeen het volgende:
Hoge drukspuit erop...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:10 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet niet of die straal krachtig genoeg is om die gasten terug te spuiten naar het rifgebergte.
Waarom? Als er een keer een politicus of partij is die dit aan de orde wil stellen dan zijn het Nazi's. Blijkbaar willen we dit in Nederland gewoonquote:
je moet toch wat als je tegenwoordig nog recalcitrant wil zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:05 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Daar snap ik dus inderdaad ook werkelijk geen ene flikker van.
hulpdiensten zijn tenminste nog een duidelijke groep waar soms naar geluisterd wordt. oma's/opa's/lesbo's/homo's/hardwerkende burgers/uitgaanders etc. etc. zijn vaak alleen en kunnen niet terugvallen op het gedrag van deze hyena's. aangifte wordt gapend opgenomen, als er al politie is die het maar wat druk heeft met het handhaven van fietsverlichting.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Als er een keer een politicus of partij is die dit aan de orde wil stellen dan zijn het Nazi's. Blijkbaar willen we dit in Nederland gewoon.
Prima hoor, bij deze zijn hulpdiensten gewoon vogelvrij, in het kader van de geslaagde integratie enzo.
knap dat je daar een flame in ontdekt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:32 schreef pisnicht het volgende:
- edit -
Het is uiteindelijk toch maar goed dat ik niet bij de brandweer werk. Want iemand die mij willens en wetens tegen zou werken, kan op een in mijn ogen gepaste reactie rekenen. En dan niet gaan zeuren over die natte broek...quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Als er een keer een politicus of partij is die dit aan de orde wil stellen dan zijn het Nazi's. Blijkbaar willen we dit in Nederland gewoon.
Prima hoor, bij deze zijn hulpdiensten gewoon vogelvrij, in het kader van de geslaagde integratie enzo.
Het is een grote groep die het verpest voor een klein groepje.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad, gewoon eens flink met de stok erover en die gasten 2 weken opsluiten. En als je dan nog niet luistert de volgende keer met scherp schieten. Het moet toch gvd eens afgelopen zijn met dit soort idioterie.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:56 schreef Slappy het volgende:
[..]
Neerknuppelen en opsluiten in guantanamo bay werkt alleen maar voor terroristen hier
Nee, is nog niet bekend gemaaktquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:46 schreef Beauregard het volgende:
Is er al iets bekend over de nationaliteit van de daders?
Misschien is dat land wel Nederland? Waarom direct weer zon levenloze opmerking als het rifgebergtequote:Op donderdag 5 maart 2009 12:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik weet niet of die straal krachtig genoeg is om die gasten terug te spuiten naar het rifgebergte. ik pleit dus zelf voor een andere aanpak: heropvoeding door familie in het land van hun ouders.
"Helaas" waren het geen Marokkanen dit keer. Voornamelijk Turkse jongeren aangevuld met iets Nederlands, Donkers en Marokkaans.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, is nog niet bekend gemaakt
[..]
Misschien is dat land wel Nederland? Waarom direct weer zon levenloze opmerking als het rifgebergte
Alleen 't is meestal hun eigen vriendje/hun eigen huis niet, ze lopen uit als rampterrorist bij iets wat in hun buurt aan de hand is. Die mensen van de tapijthandel, of de bakker, dat zijn (aan de naam te zien) ook buitenlanders maar ook hardwerkende ondernemers met een eigen zaak, het zijn echt niet die mensen of hun gezin die dit soort dingen doen, maar de nietsnutten van hangjongeren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:57 schreef Echo99 het volgende:
Ik zou als ambulance broeder gewoon naar huis gaan.
"Prima, dan gaat je vriendje toch lekker dood.'
Waar heb je dat vandaan? Ik zeg niet dat het niet zo is hoor, maar ben gewoon even benieuwd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
"Helaas" waren het geen Marokkanen dit keer. Voornamelijk Turkse jongeren aangevuld met iets Nederlands, Donkers en Marokkaans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |