je wil het niet wetenquote:Op donderdag 5 maart 2009 07:58 schreef Loveless85 het volgende:
Huppeltje, wat heb jij voor die tag moeten doen eigenlijk
zie TTquote:Op donderdag 5 maart 2009 07:58 schreef Loveless85 het volgende:
Huppeltje, wat heb jij voor die tag moeten doen eigenlijk
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:03 schreef KopieerMachine het volgende:
Wie wil mij helpen om Yvonne te omhelzen?
je durft het niet alleen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:03 schreef KopieerMachine het volgende:
Wie wil mij helpen om Yvonne te omhelzen?
een negert yvonnequote:Op donderdag 5 maart 2009 08:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je durft het niet alleen?
het is geen zwarte weduwe heur
Ik durf het wel, het probleem is de omvang !quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
je durft het niet alleen?
het is geen zwarte weduwe heur
KM is een lilliputter met veel te korte armpjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:05 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik durf het wel, het probleem is de omvang !
MED in de gaten gaat houdenquote:
Te korte armpjes?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:05 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ik durf het wel, het probleem is de omvang !
Nee, wel een te korte lulquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
MED in de gaten gaat houden
[..]
Te korte armpjes?
Gisterquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:14 schreef Echo99 het volgende:
Is er nou ook minder ge-sc in de rest van ONZ
Inderdaad, Paul mag hier niet komen, dus doet hij het maar ergens andersquote:
Ben d'r effe een paar dagen uit geweest hoor... Waarom ineens een SC in ONZ? Je hoort mij niet klagen hoor, maar gewoon effe nieuwsgierig?quote:
Om de Sc in andere topics tegen te gaan lijkt mequote:Op donderdag 5 maart 2009 08:17 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ben d'r effe een paar dagen uit geweest hoor... Waarom ineens een SC in ONZ? Je hoort mij niet klagen hoor, maar gewoon effe nieuwsgierig?
jij hebt mooie ogen!!quote:
Waar?quote:
Yvonne kreeg een spontane invalquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:17 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ben d'r effe een paar dagen uit geweest hoor... Waarom ineens een SC in ONZ? Je hoort mij niet klagen hoor, maar gewoon effe nieuwsgierig?
vooral om het gebagger overal tegen te gaanquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Om de Sc in andere topics tegen te gaan lijkt me
Oh. Dank je!quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Om de Sc in andere topics tegen te gaan lijkt me
Maar met dit topic krijg je niet de voldoening die je krijgt door het klikken op dat mooie 'nieuw topic' knopjequote:Op donderdag 5 maart 2009 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
vooral om het gebagger overal tegen te gaan
Allen voor bier, bier voor allen. Deze OP is hier te vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
doen we nietquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja met UI's erin enzo voor vaste SC'ers!!
krijg je daar voldoening van?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar met dit topic krijg je niet de voldoening die je krijgt door het klikken op dat mooie 'nieuw topic' knopje!
Gewoon de spanning of je topic gaat falen of heel mooi gaat worden met allemaal bier en tietenquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
krijg je daar voldoening van?
ik word altijd bang van dat knopje
ik nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
als een hond in de pot past is het geen hond maar een rat/kuttelikker/dweilquote:
persoonlijk vind ik dat jij de GM topic veel te vroeg opentquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik nietopen er soms dagelijks 1 om naar bed te gaan. vergis het me soms met de logout knop
met je voorstel om UI's in de de OP te doen, van de 'vaste' SCers, maak je het een inteelt SC.quote:
dag wijffiequote:Op donderdag 5 maart 2009 08:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja ik moet wegksujes voor iedereen
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:24 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja ik moet wegksujes voor iedereen
![]()
we kunnen wel paul zn UI met een groot kruis oid erdoor in de OP zettenquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
met je voorstel om UI's in de de OP te doen, van de 'vaste' SCers, maak je het een inteelt SC.
dat willen we juist niet
geen UI's dan gewoon wat bagger met baggerquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
met je voorstel om UI's in de de OP te doen, van de 'vaste' SCers, maak je het een inteelt SC.
dat willen we juist niet
H_h wordt altijd bang als ik dat knopje aangeklikt heb. Dat geeft mij dan wel weer voldoening.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
geen UI's dan gewoon wat bagger met baggerBier & tietsen slowchat?
hupt en bangquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:26 schreef Echo99 het volgende:
[..]
H_h wordt altijd bang als ik dat knopje aangeklikt heb. Dat geeft mij dan wel weer voldoening.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
we kunnen wel paul zn UI met een groot kruis oid erdoor in de OP zetten
deze OP is prima zoquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
psst het _hupt ik heb je net geband![]()
En dan noemen we het de BeF Slowchatquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
psst het _hupt ik heb je net geband![]()
geseponeerdquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan maak ik de SePO POST in elk topic
grrrquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik vind zoiets als deze anders ook wel geschikt als OP.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:32 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Hij heeft agorafobie. Wist je dat niet?
ik heb inmiddels al ongeveer 10 cm aan jouw penis toegevoegdquote:
Dank jequote:Op donderdag 5 maart 2009 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb inmiddels al ongeveer 10 cm aan jouw penis toegevoegd
en ik maar uitleggen aan mn ventquote:
281 Dat vergt meer ruimte dan welke vrouw ooit kan verstouwen...quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
doe eens lief Jim, en stop eens met die link steeds te postenquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
hij kan wel refereren als de link in mijn signaturequote:Op donderdag 5 maart 2009 08:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe eens lief Jim, en stop eens met die link steeds te posten
hij kan ook uit je sig gehaald worden
die kan ook weg hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hij kan wel refereren als de link in mijn signature
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |