90quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:20 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Die moet sowieso een heel nieuw pak aangezien hij anderhalve maand later zichzelf met 90 tegen een vangrail aanwerkte en de ambulancebroeders zijn pak hebben open geknipt.
quote:
Beter heb je het over Cageon, mijn reacties zijn uiteraard nooit iets anders dan hoogstaand geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Van baggeruser naar een topnotering met aanzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achja, nu ik nog jong ben kan het nog. Straks ben ik oud en heb ik liposuctie nodig om op een triumph te passen zoals bepaalde figuren.quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach een agent op een mooie motor heeft toch iets van een vlag op een modderschuit.![]()
![]()
En moet je zien waar die nu terecht is gekomen.quote:![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
90Dat zijn toch geen snelheden
![]()
[..]
![]()
[..]
Beter heb je het over Cageon, mijn reacties zijn uiteraard nooit iets anders dan hoogstaand geweest.zo dan, mooie inhaal race.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Achja, nu ik nog jong ben kan het nog. Straks ben ik oud en heb ik liposuctie nodig om op een triumph te passen zoals bepaalde figuren.![]()
![]()
[..]
En moet je zien waar die nu terecht is gekomen.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Hej, ik zei niks, je trekt zelf je conclusiesquote:
En Bazziek zegt:quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hej, ik zei niks, je trekt zelf je conclusies![]()
I knowquote:Op donderdag 5 maart 2009 00:41 schreef Roderick2085 het volgende:Sommige opdrachten kosten gewoon echt teveel tijd
Mijn nichtje spreek ik over twee weken weerquote:Op donderdag 5 maart 2009 01:17 schreef bvvt het volgende:
Hey Rib - niet te laat maken dude
![]()
Ben trouwens nog altijd benieuwd wie dat nichtje is van jou......
![]()
Ach no guts no gloryquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef TataK het volgende:
[..]
Je moet wel lef hebben om schijt te hebben aan die koekblikkers achter je en gewoon een file te veroorzaken
Het was toch genoeg om het er bijna mee te doen. Maandag krijgt hij zijn 13e en hopelijk een na laatste operatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |