quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
hou er dan een glas onderquote:
Wil je een proefpakket Tena Lady?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef KingOfPop het volgende:
pfff der loopt al een straaltje pis langs me benen
Moet je eens in een pet fles doen, meurt je hele kamer naar riool.quote:
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil je een proefpakket Tena Lady?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Doe mijne ook even, wil jequote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
Zo, even m'n pm-inbox leeg gemaakt, duurde best lang.![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Doe mijne ook even, wil je![]()
Zo vernakt, je moet eerst uit je inbox verwijderen en dan nog een keer uit je prullenbak
je kunt het ook eerst allemaalquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
Zo, even m'n pm-inbox leeg gemaakt, duurde best lang.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad.En dat staat er ook nog wat bij verzonden berichten.
Oh en ik heb die van roze-meisje ook gedaan, was ook 99% ofzo.
Oepsquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, leuk. die kankertt, nu denkt iedereen dat ik een sloeberige junk ben
Ja en daarna bij verwijderde berichten nog een keerquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:18 schreef Adelante het volgende:
Kun je die PM-box ook in een keer legen of moet dat per pagina, want dan ben ik nog wel even bezig
Dat moet echt per paginaquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:18 schreef Adelante het volgende:
Kun je die PM-box ook in een keer legen of moet dat per pagina, want dan ben ik nog wel even bezig
Per pagina ofc.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja en daarna bij verwijderde berichten nog een keer
Waarom vraag je dat als MOD, dat hoor je toch te weten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:18 schreef Adelante het volgende:
ziet je gezichtquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, leuk. die kankertt, nu denkt iedereen dat ik een sloeberige junk ben
Als ik stoned ben, begrijp ik ineens al je posts.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:20 schreef MiVer het volgende:
[..]
ziet je gezicht
er nu moe en afgeleefd uit?
of valt het wel mee
dan dus ook je opmerking
Ja, want als mod kun je alleen per PM communicerenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat als MOD, dat hoor je toch te weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |