Sterf zachtjes.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja dan ben je een gevaar qua posten
Wat had je al leuke titelquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sterf zachtjes.
Ik wilde trouwens de lapo, had een leuk TT-idee.
Ga je weer beginnenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:11 schreef Noortje. het volgende:
Moet ik nou weer gesprekken met mezelf voeren?
Vond ik al PJ fan helemaal niet ergquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hulde voor Rob Stenders vandaag (de enige daar die zo nu en dan guts heeft om iets afwijkends te draaien) toen hij Brother draaide van Pearl Jam.
m_a_w blijkbaar ook, maar 't is 'm gelukt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:09 schreef Noortje. het volgende:
Ik wilde trouwens de lapo, had een leuk TT-idee.
Ga er morgen wel eentje maken , die nog wel kloptquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:13 schreef ScarFace- het volgende:
3FM![]()
[ afbeelding ]
Is er een overzicht van de 3FM programmering, zoals deze van 538 is.
1 Van jullie slowchatters weet het vast wel hehe
Alleen jammer dat ze dezelfde muziek (bij veel radiostations, daar niet van) veel te vaak laten horen!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:11 schreef Noortje. het volgende:
OHHHHH DIT IS ZOOOOOOOOOO MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He-le-maal mee eens!quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
OEH!
Het enige van Snow Patrol dat ik wèlvind. Komt zeker door Martha Wainwright
.
Had nog geen idee, maar adhoc moeten verzinnenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
m_a_w blijkbaar ook, maar 't is 'm gelukt.
Ik hoor hem niet zo vaak, maar wouw wouw wouw wat een nummerquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze dezelfde muziek (bij veel radiostations, daar niet van) veel te vaak laten horen!
Oh hm oke..bij 538 staat dit gewoon op de site hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga er morgen wel eentje maken , die nog wel klopt
Die laatste twee post waren typische lapohunt-posts, dus ik geloof je niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Had nog geen idee, maar adhoc moeten verzinnen
ben niet zo van de naamtopics
Die laatste was het zeker , maar had nog geen enkel idee wat de tt moest wordenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:16 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die laatste twee post waren typische lapohunt-posts, dus ik geloof je niet.
Sommige Nederlanders, en hun Engels....quote:he comes to lowlands! and so do i! i hope they plan him on midday, very relaxing sound to chill on in the sun, lying before the tent. can't wait!!
helemaal correct, terug naar kxradio jijquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:21 schreef TheZapster het volgende:
Draait Corton nu alleen PP-bands vanavond?
Heb recentelijk ook maar een uitdrukkingen boekje in het engels besteld, qua uitdrukkingen en gezegdesquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Sommige Nederlanders, en hun Engels....
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die laatste was het zeker , maar had nog geen enkel idee wat de tt moest worden
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
helemaal correct, terug naar kxradio jij
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Milow houdt ook van jou als Gods kind.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
helemaal correct, terug naar kxradio jij
Uitdrukkingen en gezegden kan ik nog enigszins begrijpen, maar "....lying before the tent...."? Nee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb recentelijk ook maar een uitdrukkingen boekje in het engels besteld, qua uitdrukkingen en gezegdes
vond het nog knap lastig om bepaalde nederlandse uitdrukkingen in het engels uit te drukken zonder dat je letterlijk gaat vertalen
quote:
Echt gehoord door de voorzitter van het College van bestuur @ HEAO jaaaaren geleden: "I hate you very welcome"quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Uitdrukkingen en gezegden kan ik nog enigszins begrijpen, maar "....lying before the tent...."? Nee.
Vooral omdat het anders klinkt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo goed is aan Kyteman (en z'n orkest)?
Ik vind 't niet echt heel bijzonder ofzo....
Wat zei je toen? "I hate you too!"?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt gehoord door de voorzitter van het College van bestuur @ HEAO jaaaaren geleden: "I hate you very welcome"![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:31 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat zei je toen? "I hate you too!"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |