zeg dat je mvr Timmers bent en dat kleine timmie zonder toestemming een abbo afsloot!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HahaIk heb 't mailtje al terug gestuurd, met daarbij de vermelding dat ik geen meneer Timmers ben, ook geen meneer Timmers ken, en tot op heden geen klachten heb over vodafone... 's Kijken wat ik terug krijg
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zeg dat je mvr Timmers bent en dat kleine timmie zonder toestemming een abbo afsloot!
Nou, daar ga je dan, want je hebt nu al gepost.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:57 schreef cablegunmaster het volgende:
yay ook maar eens bezig gaan
voor 4 uur niet op fok postenals ik het wel doe plz geef me een 48 uurs ban en dit meen ik
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:25 schreef remlof het volgende:
cablegunmaster, op verzoek, 48 uur.
quote:
Moet ik nu door de shredderquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef OA het volgende:
Ik was het oog zat.
Koffiebonen worden het de komende tijd.
Da's de keuze van CGMquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:53 schreef Klonk het volgende:
48 uur de tijd om je huiswerk te maken, alleen jammer dat er ook een groot deel van z´n vrije zaterdag bij in zit...
Koffiebonen zijn ook stukken beter dan ogenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef OA het volgende:
Ik was het oog zat.
Gaarne!quote:
Maar dat kost tijd, als je ze zelf nog moet malen.. Lijkt me niet helemaal de bedoelingquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef OA het volgende:
Ik was het oog zat.
Ik werk momenteel toch niet, dus ik heb alle tijdquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar dat kost tijd, als je ze zelf nog moet malen.. Lijkt me niet helemaal de bedoeling
Prak er gelijk dan voor mij ook wat verse! Rond 100gram oid zal wel genoeg zijnquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik werk momenteel toch niet, dus ik heb alle tijd.
En zet voor mij dan gelijk even een bakkie koffiequote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Prak er gelijk dan voor mij ook wat verse! Rond 100gram oid zal wel genoeg zijn
quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Prak er gelijk dan voor mij ook wat verse! Rond 100gram oid zal wel genoeg zijn
Het duurde even maar dan heb je ook wat..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:21 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En zet voor mij dan gelijk even een bakkie koffie
Heerlijk OA, dank!quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:39 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Het duurde even maar dan heb je ook wat..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |