jeejquote:
Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijven Ik mag geen strafregels schrijvenquote:
Ik heb iets ingevuld, doet er niet toe als het fout is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben er weer.
Wil je 't nog weten, TS?
Geen dank.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:04 schreef nafi33 het volgende:
Ik heb iets ingevuld, doet er niet toe als het fout is.
Maar echt bedankt dat je het wilde doen.
Dat is hoofdstuk 6.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:! Liegebeest! Nu krijg ik een onvoldoende van de meester, want ik heb die informatie ook gebruikt!
Ach Hollanders moet je nooit vertrouwen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen dank.
Ik heb het boek trouwens niet. Nooit gelezen, nooit van gehoord.
Ik ben geen Hollander?quote:Op donderdag 5 maart 2009 00:23 schreef nafi33 het volgende:
Ach Hollanders moet je nooit vertrouwen.
Dankzij jou weet ik dat nu zeker.
Je landgenoten zullen je dankbaar zijn.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit topic doet me denken aan het zeer klassieke Karakter - kleine wetenswaardigheden SVP!
Ik ben gisteravond nog door de Peel gereden. Hij stond in brandquote:Op maandag 9 maart 2009 18:56 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ken iemand die woont bij de Peel! Kan het wel even vragen?
Toch geen boekverbranding he? Want dan komt er weer een extra hoofdstuk bij waarin ze met flesjes Spa gaan blussen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond nog door de Peel gereden. Hij stond in brand.
Da's het gemiddeld aantal hoofdstukken?quote:
ja joh ik heb een 7.5 door een simpele vraag hoeveel hoofdstukken het boek had:Yquote:
Dus je antwoord was voor drie kwart goed?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:21 schreef nafi33 het volgende:
[..]
ja joh ik heb een 7.5 door een simpele vraag hoeveel hoofdstukken het boek had:Y
anders had ik vast wel een 1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |