Ik heb een zwak voor Tom Stuifbergen, hij zit erbij. is vorig seizoen geopereerd,maar dat is mijn inziens een goede pitcher.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:17 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Relaxte engelstalige stream inderdaad, ook mijn dank is groot
Nederland weer goed begonnen. Wie zijn volgens jullie de grootste talenten in dit Nederlands team?
Degene die er staan op dit moment ,spelen er veel MLBquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:25 schreef golfer het volgende:
Snelle 3e inning voor ons. Afgelopen.
Dat commentaar van die Amerikanen slaat nergens op: "Remenber there are 6 base-ball academy's in The Netherlands and they produce a lot of MLB players. "
Vorige editie zat er zo'n Amerikaanse jongen die tequila in zijn coffee dronk, niet serieus nemenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:25 schreef golfer het volgende:
Snelle 3e inning voor ons. Afgelopen.
Dat commentaar van die Amerikanen slaat nergens op: "Remenber there are 6 base-ball academy's in The Netherlands and they produce a lot of MLB players. "
ja echt te slecht weerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:31 schreef NY_Giant het volgende:
Haha, "Praten we Hollands?"
Uit het team dat nu speelt? Dat valt wel mee hoor. De meeste Nederlandse MLB'ers doen helaas niet mee...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:26 schreef maril het volgende:
[..]
Degene die er staan op dit moment ,spelen er veel MLB
Nope.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hurk gaat er niet lang meer staan zo ....
Als je 30+ wijd gooit kom je niet diep in een game waar je max pitchcount 70 mag zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
3 1/3 inning voor Rick. Ik had op iets meer gehoopt eigenlijk ...
quote:
Ik zat ook al te zoeken, maar ze verkopen alleen maar tshirtsquote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:09 schreef Almighty het volgende:
mooi shirt zeg :-)
Het is zijn specialiteit, maar hij behoort het niet lang vol te houden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:07 schreef Guard het volgende:
tssss 8 pitch inning voor Feliciano
Maar dat kan Davy ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:07 schreef Guard het volgende:
tssss 8 pitch inning voor Feliciano
misschien als ze de volgende ronde halenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:12 schreef Almighty het volgende:
zie mijn eerdere posts over de zoektocht naar de shirts... De MLB is de enige die de shorts verkoopt, maar niet de mooie donkere "away" shirts... Nu dus maar hopen dat ze van gedachten veranderen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |