Verrassing, variatie, wie weet. De bal kan een stuit meekrijgen, maar dan moet ie beter zijn. Nu een mooie setup, één en twee bezet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:14 schreef erkel het volgende:
Waarom probeert ie nu een stootslag danDat heeft toch geen schijn van kans.
Ja.quote:
Nee Ivan Rodriguezquote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:28 schreef Almighty het volgende:
Here's trouble...
He's got them. A 19-year-old kid.quote:
En dat deed hetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:01 schreef erkel het volgende:
Een 19-jarige pitcher met 3 honken bezet. Als dat maar goed gaat.
10 seconden bij Studio Sport, misschien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:11 schreef Doler12 het volgende:
Sulbaraneen nationale sportheld die morgen in ons land niet de eer krijgt die hij verdient, de hele team trouwens
Hiermee doe je Charles Urbanus ernstig tekortquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
En geen deskundige commentator die beseft hoe knap dit is van NL.
Ik ben zo blij dat ik morgen vrij ben, ik blijf gewoon kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:22 schreef Omega het volgende:
Wat een wedstrijd. Win or lose, ze hebben echt nederland op de honkbalkaart gezet.
Nog 2 innings.......
Zei de commentator anders net, het gaat niet om welk land, maar om welke grootheden het beste team vormen! Puerto Rico heeft grote namen staan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:36 schreef Omega het volgende:
het kraakt wel hoor. Dit wordt weer heel moeilijk.
Die commentator zei net, dat Puerto Rico en Dominica als finalsten verwacht werden, maar zijn US en Cuba niet de sterkste landen?
Zoiets met een ezel......quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:51 schreef Almighty het volgende:
Lang volgehouden, jammer van het einde... Morgen weer tegen de DR. Moeilijk, maar niet onmogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |