Weetje, kom een keer langs. Gaan we een keer kijken bij dat soort mensen kijken of je dan nog je muil open durft te trekken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk het ja.
Is gewoon niet leuk om te horen dat je je bek of kankerbek moet houden.
Je zou zeggen dat ik die zou zien aankomen, niet?quote:
nee gewoon je toetsenbord het raam uit laten vliegen en geen nieuwe kopenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik denk het ja.
Is gewoon niet leuk om te horen dat je je bek of kankerbek moet houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je aardig tegen mij, doe ik aardig tegen jou.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weetje, kom een keer langs. Gaan we een keer kijken bij dat soort mensen kijken of je dan nog je muil open durft te trekken.![]()
Stakker ja, blijkbaar verveelde je je weer en moest je het weer ophalen.
vakantie man.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee gewoon je toetsenbord het raam uit laten vliegen en geen nieuwe kopenIk woon op de begane grond. Spectaculair zal het dus niet wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Ga toch lekker weg. Jij moest weer zo nodig iets ophalen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doe je aardig tegen mij, doe ik aardig tegen jou.
Plaag je mij, dan plaag ik jou. En we weten nu wel wie er wint.
Ik heb bioscoopbonnen, wil je mee?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ik die zou zien aankomen, niet?.
Natuurlijk is het hier fantastisch Ludootje!quote:
Oja ik was even vergeten dat mn naam Lutser isquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga toch lekker weg. Jij moest weer zo nodig iets ophalen.
neem je toetsenbord naar een HOGEEEEEEEEEE flat en gooi m eraf.....quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik woon op de begane grond. Spectaculair zal het dus niet worden.
Klinkt goed. Voorkeur voor een film?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb bioscoopbonnen, wil je mee?
Tering jij bent echt dom zeg. Ik had het over het feit dat dawg iets zei en jij weer zonodig mijn naam moest laten vallen vandaar de "bek lutser"quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oja ik was even vergeten dat mn naam Lutser is. Sorry
Komt weer een naardige nieuwe filmn geloof ik, ben alleen de naam vergetenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klinkt goed. Voorkeur voor een film?
Met een vrouw gaan is wel stoer toch, Joe?
Ow ik mag je naam niet meer zeggenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tering jij bent echt dom zeg. Ik had het over het feit dat dawg iets zei en jij weer zonodig mijn naam moest laten vallen vandaar de "bek lutser"
Dus... Bek lutser.
Ik doe ook meequote:Op woensdag 4 maart 2009 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Joey uitzwaaien? Doe ik graag aan mee![]()
![]()
Je zegt een keer ja tegen mij?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Klinkt goed. Voorkeur voor een film?
oeh bengeltje deze is wel heel duidelijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb bioscoopbonnen, wil je mee?
Go away. ksst ksst en hou je zak goed vast.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ow ik mag je naam niet meer zeggen.
Die regel kende ik nog niet. Sorry
Weet ik niet...quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij zet toch nooit door.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oeh bengeltje deze is wel heel duidelijk
bijna lijstjes waardig
Sjips, vorige topic gaat kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
Bengeltje, ik had gereageerd op je ladies night vraagjeeeeeeeeeeeeee
reageer je dan nog even op mijn vraag
Jij gaat ook altijd zomaar wegquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef Duimelot het volgende:
Bengeltje, ik had gereageerd op je ladies night vraagjeeeeeeeeeeeeee
reageer je dan nog even op mijn vraag
Geen idee.. en ik ga me er ook niet mee bemoeienquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef Devvie het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand boys and girls?
Ze maken allemaal ruziequote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef Devvie het volgende:
Wat is er allemaal aan de hand boys and girls?
Eerder de herenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waar hebben de dames eigenlijk ruzie over?
Par-don?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Go away. ksst ksst en hou je zak goed vast.
Ik ben blijkbaar makkelijk om te kopenquote:
Zijn sig. zijn sig.quote:
Volgens mij heb jij het over iets anders, maar klinkt leuk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa ben aan t w88 tot ik weer kan gaan, heb die glijmiddel van ze nodig die is zooooo fijn
hoezo ga je een organiseren???
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Go away. ksst ksst en hou je zak goed vast.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over iets anders, maar klinkt leuk.![]()
Ik had het over de Royal, maar het schijnt even stop gezet te zijn.
Ik denk dat het goed is om helder te hebben welke ladies night het is voordat jullie gaanquote:
hey ik heb bioscoop bonnen, ga je mee?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar makkelijk om te kopen.
quote:
ik denk het ook hihihiquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is om helder te hebben welke ladies night het is voordat jullie gaan.
Eén dame tegelijk, ik zou Bengel niet het idee willen geven dat ik al aan de volgende film zit te denken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey ik heb bioscoop bonnen, ga je mee?
Vrouwen...quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Ik word verkeerd begrepen door een jongen wiens naam ik niet meer mag noemen.
O ben je zo een.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar makkelijk om te kopen.
Dat lijkt me geen goed idee nee als je het nog wil overlevenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eén dame tegelijk, ik zou Bengel niet het idee willen geven dat ik al aan de volgende film zit te denken.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eén dame tegelijk, ik zou Bengel niet het idee willen geven dat ik al aan de volgende film zit te denken.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:25 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vrouwen...Zou dat t zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
ah Bengeltje is heel makkelijk hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed idee nee als je het nog wil overleven
Hij wil???quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]tssssssssss helemaal niet zo makkelijk om te kopen en duidelijk
je wil Bengeltjuhhhhhhhhhhhhhhh
nu mag t op t lijstje....
Omdat ik niet halsoverkop naar je toe kom rennen voor bioscoopbonnen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]tssssssssss helemaal niet zo makkelijk om te kopen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zou dat t zijn?Mannenliefde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zo blij voor je.
tuurlijk, maar jij gaat geen organiseren dus, potverdorie.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar zo'n andere prima. Wel bij ons in de buurt he.
Dat was een subtiele belediging voor de heren! Ik bemoei me graag met zaken waarmee ik me niet mee moet bemoeien.quote:
Je bent de nieuwe Cc? En de nieuwe c_c?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:28 schreef Devvie het volgende:
Hey maar wisten jullie al dat ik jullie nieuwe modje ga worden?
En dat is.....Een goed of een slecht ding?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah Bengeltje is heel makkelijk hoor
ze gaat zelfs dr ex bij me langs sturen
Ik heb het hem gezegd he. Of hij komt. Nouja je hebt komen en komen. .....quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah Bengeltje is heel makkelijk hoor
ze gaat zelfs dr ex bij me langs sturen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:28 schreef Devvie het volgende:
bij Bengeltje werkte te wel en zei je: ik ben nu eenmaal makkelijk om te kopenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat ik niet halsoverkop naar je toe kom rennen voor bioscoopbonnen?.
wat kosten permbans bij jouw?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:28 schreef Devvie het volgende:
Die moet me ook eerst nog maar zienquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:30 schreef Duimelot het volgende:
[..]
bij Bengeltje werkte te wel en zei je: ik ben nu eenmaal makkelijk om te kopen
Ik ga clumsy vervangenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent de nieuwe Cc? En de nieuwe c_c?
Jou. En mods kunnen niet bannen.quote:
Sorry mop.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie voelt zich onzichtbaar.. en gaat maar weer
doei!.. .:Wquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:28 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie voelt zich onzichtbaar.. en gaat maar weer
kut systeem..Mijn modjes kunnen wel bannenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die moet me ook eerst nog maar zien.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Ik vroeg me al af waarom ik me zo bij je aan het inlikken was.
Nu begrijp ik het
ik kan wel zorgen dat je ineens 10000notes hebquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
kut systeem..Mijn modjes kunnen wel bannen
Dan nog, zonders gegronde redenen kunnen ze geen zakquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
kut systeem..Mijn modjes kunnen wel bannen
Nu ff serieus hoor. Dit is toch te gek voor woorden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry mop.Was niet de bedoeling. Joey is te duidelijk aanwezig.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik kan wel zorgen dat je ineens 10000notes heb![]()
HomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij een webcam dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien wel als je een avatar met aantrekkelijke billen neemt.
Is er ook een grens aan het aantal gebieden waar jij expertise hebt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:34 schreef JoeyT het volgende:
Als dit werkelijk zo is moet ze gewoon lekker aan de Prozac
Computers... Dat had ik vanmiddag al aangegeven.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is er ook een grens aan het aantal gebieden waar jij expertise hebt?
Ik spaar ze, van die CC heb ik er vast ook een.quote:
Ik was vanmiddag aan het werk (met veel blokjes tijd die geautomatiseerd waren) dus er is gegarandeerd het een en ander tussendoor geslopen. Dat dus ook.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Computers... Dat had ik vanmiddag al aangegeven.
Beter opletten Lit.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik kan wel zorgen dat je ineens 10000notes heb![]()
Ik wil graag een paar users nomineren voor een wat langere ban voor het om zeep helpen van een goede topic reeksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
Zo slecht gaat het niet met de SC hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik wil graag een paar users nomineren voor een wat langere ban voor het om zeep helpen van een goede topic reeks
Niet johquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik spaar ze, van die CC heb ik er vast ook een.
Maarja die mod was een beetje fail, kon niks hebben
Dan moet je het maar met deze doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn billen komen niet online.![]()
denk ik.
Er was geen CC. Slechts Cc en c_c. Beide top.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik spaar ze, van die CC heb ik er vast ook een.
Maarja die mod was een beetje fail, kon niks hebben
JoeyTquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:37 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik wil graag een paar users nomineren voor een wat langere ban voor het om zeep helpen van een goede topic reeks
Fijne avond Joey.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:37 schreef JoeyT het volgende:
Deze jongen gaat de stad in. Nog 1 ding uit de grond van mn hart: Cue, Bengel geniet er gewoon lekker van!
Daarom heb ik 3notesquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er was geen CC. Slechts Cc en c_c. Beide top.
Hey, wat andere mensen in bed uitspoken bemoei ik me niet mee. En dit is dan nog relatief onschuldig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:40 schreef Techno het volgende:
Liever vrouwen in voetbalshirt dan in lingerie
OMFG! Zo zie je maar weer, voetbal maakt meer kapot dan drank goed kan maken.
Loopt die nog? Eens gaat kijken hoe het met de mensjes daar is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo slecht gaat het niet met de SC hoor.
Nog even.quote:
Dat zou geen probleem moeten zijn. Met één goede zwiepquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
Voor een mod vond ik die ClumsyClown snel op de kast ja.
Hoort niet als modquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zou geen probleem moeten zijn. Met één goede zwiep.
Ik laat het je weten wanneer het kanquote:
Wat ze uitspoken moeten ze zelf weten, dat is het punt ook niet. Maar geil worden van een voetbalshirtje, dan schort er toch wel het e.e.a. niet helemaal in je bovenkamer.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:41 schreef Litpho het volgende:
Hey, wat andere mensen in bed uitspoken bemoei ik me niet mee. En dit is dan nog relatief onschuldig.
oh he ben je er ookquote:
Het is maar Fok!. En ik vond het haar prima doen, eerlijk gezegd.quote:
Vrouwen in een voetbalshirt daarentegenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat ze uitspoken moeten ze zelf weten, dat is het punt ook niet. Maar geil worden van een voetbalshirtje, dan schort er toch wel het e.e.a. niet helemaal in je bovenkamer.
Vergeleken met het gezamenlijk douchen én ongevraagd keihard verkondigen hoe hetero je wel niet bent valt dit wel meequote:Op woensdag 4 maart 2009 20:43 schreef Techno het volgende:
Maar geil worden van een voetbalshirtje, dan schort er toch wel het e.e.a. niet helemaal in je bovenkamer.
Doe mij maar lingeriequote:Op woensdag 4 maart 2009 20:40 schreef Techno het volgende:
Liever vrouwen in voetbalshirt dan in lingerie
OMFG! Zo zie je maar weer, voetbal maakt meer kapot dan drank goed kan maken.
Het is te lang geleden voor je dat je je dat kan inbeeldenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Van jou had ik eerlijk gezegd ook niet veel anders verwacht.
zo wat een usericonquote:
joh hij heeft zn ex nog hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is te lang geleden voor je dat je je dat kan inbeelden.
Oja... Tsjusssssquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef Litpho het volgende:
Vergeleken met het gezamenlijk douchen én ongevraagd keihard verkondigen hoe hetero je wel niet bent valt dit wel mee.
Zou je denken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:46 schreef JoeyT het volgende:
Het is te lang geleden voor je dat je je dat kan inbeelden.
nu wil ik niet meerquote:
Computerles geven aan iemand...quote:
Hoestdrankquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
Ik wil een hoestdrank en nieuwe strepsils.
Blijkbaar..quote:
Mijn joystick, wat doe jequote:Op woensdag 4 maart 2009 20:52 schreef Devvie het volgende:
"Hoe gebruik ik een joystick tijdens mijn spel?"
Box heeft iets met wiebelbillen voor zijn neus?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toen ik die zag d8 ik ook meteen aan jou hahaha
tis een billenmanquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Box heeft iets met wiebelbillen voor zijn neus?
Helemaal mee eens. En die hoerige string legt er nog extra de nadruk op.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind die dus echt 3x niks, zijn geen mooie billen
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En die hoerige string legt er nog extra de nadruk op.
Ach ze heeft tenminste geen slet-etiketquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En die hoerige string legt er nog extra de nadruk op.
Jawel, want bangbrosquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach ze heeft tenminste geen slet-etiket
BILLENquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:03 schreef Nouk84 het volgende:
Dat was het meest nutteloos bestede uur van vandaag, of deze week eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |