Kerelsquote:
Gewoon "School en" schrappenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Kon hem helaas niet zo doen als ik wilde, zit een max aan
wat wilde dan doen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Kon hem helaas niet zo doen als ik wilde, zit een max aan
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Kerels![]()
Oh nee
[..]
Gewoon "School en" schrappen
ik wilde er al ses sc van maken jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Kerels![]()
Oh nee
[..]
Gewoon "School en" schrappen
het onderste, anders had ik 'em wel gesplitstquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het onderste, anders had ik 'em wel gesplitst
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:57 schreef dekkered het volgende:
Nog steeds geïnteresseerd in men pc plek?
nu staat er zo'n beetje hetzelfdequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Kerels met rugpijn en sexy voetbalchicks
maar nu kunnen het ook nog niet-sexy voetbalchicks zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nu staat er zo'n beetje hetzelfde
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar nu kunnen het ook nog niet-sexy voetbalchicks zijn
Van die grote met haar op de bovenlip enzo
ik ben gestopt met smiliespostsquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet? dekkered wordt ook nog steeds geaccepteerd
quote:
TMI iddquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk hoef ik zoiets niet te weten
maar bij mij zijn chicks sowieso lekkerquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee ik ook niet.. maar daarom klopt de TT nu ook niet
Eensquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk hoef ik zoiets niet te weten
heb je een puntquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Want anders zijn het in mijn ogen geen chicks
[..]
maar bij mij zijn chicks sowieso lekkerAnders zijn het in mijn ogen geen chicks
to much informationquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
TMI? Ik weet ff die afkorting niet
lucky youquote:
je moet ook niet weggaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:09 schreef PieterBas het volgende:
Ja, ik was er een half uurtje niet ... en hoppa weer een nieuwe topic..
tja, ik zit vandaag al veel te langer voor het beeldscherm...quote:
buitenwereld?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Soms is de verleiding van een vrije buitenwereld wel eens te groot
Sorry. Dit is natuurlijk een begrip dat wat meer uitleg behoeft onder fokkers. Ik heb wel eens vernomen dat er buiten de muren van je huis een wereld bestaat waarin men vrij rond kan lopen...quote:
engquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sorry. Dit is natuurlijk een begrip dat wat meer uitleg behoeft onder fokkers. Ik heb wel eens vernomen dat er buiten de muren van je huis een wereld bestaat waarin men vrij rond kan lopen...
Dont start about it !!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sorry. Dit is natuurlijk een begrip dat wat meer uitleg behoeft onder fokkers. Ik heb wel eens vernomen dat er buiten de muren van je huis een wereld bestaat waarin men vrij rond kan lopen...
zoiets als een sociaal leven... ENGquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
goed plan.. ik ga ook voetbal kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Zoiets ja. Maar stop er maar over, straks raken mensen nog in paniek
Hehe, ik wilde het net gaan opzoekenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Twente - De Graafschap nu verlenging
Twente is wel veel sterker. Het is éénrichtingsverkeer. Maar het doelpunt valt maar nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ik wilde het net gaan opzoeken
Hopen dat het ook niet gaat vallen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twente is wel veel sterker. Het is éénrichtingsverkeer. Maar het doelpunt valt maar niet
naar omstandighedenquote:
Godver! Hoeretwente!quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in de blessuretijd van de tweede helft van de extra tijd 1 - 0 voor Twente![]()
Jeuj.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in de blessuretijd van de tweede helft van de extra tijd 1 - 0 voor Twente![]()
Oh jee, is het zo ernstig *aaipoppetje* ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
naar omstandighedengoed, met jou?
beginnende verkoudheid en last van mijn rug![]()
Heb ik hele donderdag (dag dat het begonnen is) gedaan, was idd. wel lekker.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh jee, is het zo ernstig *aaipoppetje* ?
Even stomen en een hittepitje tegen je rug aan.. Is nog lekker warm ook
Er is hier nog ruimtequote:Ja wel goed, ben bekaf dus ik had het liefst nu al in mijn bed gelegen.
Oh dus eigenlijk ben je een echte bikkel omdat je het al bijna een week hebt *kijkt bewonderend* Hittepitje onder de voetjes als het koud isquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik hele donderdag (dag dat het begonnen is) gedaan, was idd. wel lekker.
[..]
Er is hier nog ruimte
eigenlijk welquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dus eigenlijk ben je een echte bikkel omdat je het al bijna een week hebt *kijkt bewonderend* Hittepitje onder de voetjes als het koud is
in mijn bed, maar als je 'em niet begreepquote:Waar is nog ruimte?
*kijkt nog steeds bewonderend*quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eigenlijk wel![]()
[..]
in mijn bed, maar als je 'em niet begreep![]()
Tot zoquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SP3 geïnstalleerd, nu ff opnieuw opstarten
als het goed istot zo
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*kijkt nog steeds bewonderend*
Sorry ik ben niet zo alert meer vanavond
Thanksquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh en... [ afbeelding ]
Hoiquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Subtiele dingen pak ik niet zo snel op
quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En nu over naar SC Heerenveen [ afbeelding ] tegen NEC
quote:
Deernequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoe is met met u, schone deerne?
Ik ga morgen maar weer eens proberen te werken. Nog wel een beetje last van de keel, maar dan neem ik morgen maar een extra rooibos-theequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Deerne![]()
Goed hoor, ben heel erg moe dus ik ga zo lekker naar bed.. Moet morgen extra vroeg op omdat ik nog moet tanken voor ik naar kantoor ga
Hoe gaat het met jou?
Oh jee, heb je een gaatje?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ga morgen maar weer eens proberen te werken. Nog wel een beetje last van de keel, maar dan neem ik morgen maar een extra rooibos-thee
En verder ben ik weer op visite geweest bij mijn ouders, naar de kapper geweest en naar de tandarts (19 mei weer)
En op tijd naar bed is ook wel eens lekker
Jammer van de reden alleen
Mja.. het was niet helemaal duidelijk, volgens mij was er gewoon een stukje afgebrokenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh jee, heb je een gaatje?![]()
Je hebt je tijd wel nuttig besteed merk ikToch niet een te korte coupe he?
Ja nou ja.. Shit happens. Maakt niet uit, het is nog twee daagjes deze week en misschien doe ik het wel zo dat ik vrijdag wat langer kan blijven liggen
op jouw advies en ik weet dat ze het daar wel hebbenquote:
Lig je ook live mee te luisteren? Liveverslag op de radioquote:
Yuk! Doet dat geen pijn danquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mja.. het was niet helemaal duidelijk, volgens mij was er gewoon een stukje afgebrokenMaar mijn tandarts wordt steeds minder vriendelijk, misschien te druk. Getuigen ook de nieuwe afspraak al op 19 mei
En goed besteed ja, en wat is te kort? gewoon lekker slordige stekels.. Ik heb wel eens periodes dat ik met de tondeuze aan de slag ga, dus dat is echt kort
En je zou vrijdag gaan sporten, niet uitslapenMaar nu op tijd slapen, dan red je die 2 dagen nog wel
[..]
op jouw advies en ik weet dat ze het daar wel hebben
Sommige smaakjes zijn ronduit smerig..quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:52 schreef Daph_ het volgende:
Ik drink tegenwoordig ook groene thee met citroengras.. Is wel lekker voor de afwisselingBen een beetje uitgekeken op bijvoorbeeld de fruitsmaakjes
Truequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sommige smaakjes zijn ronduit smerig..
Je kan ook vaak zien welke smaakjes er nooit gedronken worden..quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
TrueMaar ik ben bang dat ze dat soort dingen altijd zullen hebben
Slaap lekker Marc-Mariequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:
Maarrrr lieve meneren.. Daph_ duikt haar bed in! Mijn ogen beginnen een beetje te branden en eerlijk gezegd wil ik morgen ook wel fris zijn![]()
Tot morgen! Fijne avond nog vanavond en voor straks welterusten
Daag![]()
nee.. geen pijn, moet alleen wat vaker poetsen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Yuk! Doet dat geen pijn dan? Misschien heeft je tandarts een beetje te veel hooi op zijn vork genomen?
Afspraak op 19 mei.. Pfft..
Tondeuze resultaat vind ik over het algemeen maar nietsNee ik vroeg het omdat bij veel mannen de coupe er net na het knippen niet uit ziet doordat het nét effe te kort is
En ik ga vrijdag wel sporten, maar ik sport altijd 's middagsOp vrijdag altijd ergens tussen 15.00 - 18.00. Zo tegen zessen komen de kantoorpikkies
trustequote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:
Maarrrr lieve meneren.. Daph_ duikt haar bed in! Mijn ogen beginnen een beetje te branden en eerlijk gezegd wil ik morgen ook wel fris zijn![]()
Daag![]()
Welterustenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:59 schreef Daph_ het volgende:
Daag![]()
Guitar Hero uitgespeeld?quote:
Ik wou iets heel flauws gaan zeggen..quote:
En hoe was de seks?quote:
Dat wou ik dus net zeggenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe was de seks?
Of was jij dat niet?
quote:
Laat luctor dat maar doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wou iets heel flauws gaan zeggen..
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe was de seks?
Of was jij dat niet?
Geen flauw idee, in MUZ is er Ik zoek topic, misschien heb je daar mee succesquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef jslavenburg het volgende:
Van dit filmpje:
Hoe heten de nummer die afgespeeld worden op 5:55 en 6:55?
BOEM!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze gaan door
Heja Sverigequote:
Eigenlijk wou ik helemaal niet weten.. maar goed Luctor en ik konden het niet latenquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Laat luctor dat maar doen![]()
[..]
zoals altijd
Help, ik zoek...#259quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Geen flauw idee, in MUZ is er Ik zoek topic, misschien heb je daar mee succes
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eigenlijk wou ik helemaal niet weten.. maar goed Luctor en ik konden het niet laten
Heb het op mijn pc staanquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:26 schreef Puala het volgende:ik vind het wel geinig dat jullie echt denken dat ik vanavond seks heb gehad
Is dat zo gek danquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:26 schreef Puala het volgende:
ik vind het wel geinig dat jullie echt denken dat ik vanavond seks heb gehad
precies mijn gedachte eigenlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eigenlijk wou ik helemaal niet weten.. maar goed Luctor en ik konden het niet laten
Waarom voor mij niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan
Voor een paar mensen hier zou het opvallend zijn, maar voor jou niet echt volgens mij
leuke woordspellingquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
precies mijn gedachte eigenlijkEn kon het iig niet laten om te vragen. Want eigenlijk interesseert het me geen fuck
Anders moet je eens buiten de deur etenquote:
pizza of nasi?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders moet je eens buiten de deur eten
mjah dat misschien welquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet
Maar de kans wordt er wel íets groter door he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:33 schreef jslavenburg het volgende:
Foto van filmpje van paula (jaja spoiler ding)Jij weet wel hoe je de dames moet complimenterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:33 schreef jslavenburg het volgende:
Foto van filmpje van paula (jaja spoiler ding)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hangtetten
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je de dames moet complimenteren
Met vers gepompte mayonaise?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
he bah, daar krijg ik beelden van
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ook lekker, maar wel met mayo
jongens..quote:
PAINTEN!quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
he bah, daar krijg ik beelden van
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:36 schreef jslavenburg het volgende:
Oke oke, hier dan, het filmpje van paula:
Klik hiero
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:36 schreef jslavenburg het volgende:
ik dacht aan een echt broodje frikandel met echte mayoquote:
ik kliktequote:Op woensdag 4 maart 2009 22:36 schreef jslavenburg het volgende:
Klik hiero
net te laatquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:40 schreef jslavenburg het volgende:
Nou het was weer leuk, ben nu weer weg
Vervelendquote:
quote:
alsof hier ooit onzin wordt verteld?quote:Op woensdag 4 maart 2009 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat ze zegt, deden wij wel
Ja ik kan hier een paar shock plaatjes neerzetten, maar wil mijzelf banvrij houdenquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:02 schreef jna het volgende:
je kon ergere plaatjes vinden hoor. Zo erg vind ik dit niet
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:05 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja ik kan hier een paar shock plaatjes neerzetten, maar wil mijzelf banvrij houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Every war is different, every war is the same.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:08 schreef dekkered het volgende:
[..]Ach, die is al ovelreden, zo oud is dat plaatje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagelijkse kost inderdaadquote:Op woensdag 4 maart 2009 23:02 schreef jna het volgende:
je kon ergere plaatjes vinden hoor. Zo erg vind ik dit niet
quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja jij kan de nemen en zelf in een andere kamer blijven zitten, das niet eerlijk
quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:41 schreef Puala het volgende:
16. 167 Psychonikeo
24. 151 Puala
37. 122 Daph_![]()
45. 107 Bravebart
53. 099 jna
87. 070 Piles
quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:48 schreef denB het volgende:
op naar school in de trein. wat een vroegte weer! 6uur uit bed, half 8 de trein. voor 8uur neus peuteren :p
Ik sta niet in het lijstjequote:Op donderdag 5 maart 2009 07:41 schreef Puala het volgende:
16. 167 Psychonikeo
24. 151 Puala
37. 122 Daph_![]()
45. 107 Bravebart
53. 099 jna
87. 070 Piles
Het is lang geleden dat ik in zo'n lijstje voorkwamquote:Op donderdag 5 maart 2009 07:41 schreef Puala het volgende:
16. 167 Psychonikeo
24. 151 Puala
37. 122 Daph_![]()
45. 107 Bravebart
53. 099 jna
87. 070 Piles
Tijd voor een plekje in de top 100 dusquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga vandaag weer eens lekker spammen denk ik. College vervalt door ziekte docent.
Hoeveel moet ik er dan hebben? Ik ben trouwens niet van plan om in tig verschillende topics te gaan posten. Gewoon voornamelijk hierquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tijd voor een plekje in de top 100 dus
Jij gaat er ook weer voor zo te zienquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tijd voor een plekje in de top 100 dus
als je rond de 400 komt zit je meestal in de top 10quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoeveel moet ik er dan hebben? Ik ben trouwens niet van plan om in tig verschillende topics te gaan posten. Gewoon voornamelijk hier
Dat wordt wel extreem hoor. Eens kijken wat ik moet halen om 20.000 posts te hebben geplaatst hier. Gaat lekker rap door Windowsquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je rond de 400 komt zit je meestal in de top 10
Aan de cijfers te zien heb je aan 100 posts per dag genoeg aan een plaatsje in de top 100 hoorquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hoeveel moet ik er dan hebben? Ik ben trouwens niet van plan om in tig verschillende topics te gaan posten. Gewoon voornamelijk hier
Ik had twee dagen achter elkaar bijna 400 postsquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat wordt wel extreem hoor. Eens kijken wat ik moet halen om 20.000 posts te hebben geplaatst hier. Gaat lekker rap door Windowscomputer
Netjes, heb je niets beters te doen dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aan de cijfers te zien heb je aan 100 posts per dag genoeg aan een plaatsje in de top 100 hoor![]()
Ik post eigenlijk voor 98% in dit topic en ik sta er ook iedere keer in
Blijft toch nog wel een opgave hoor. Ik wil ook nog wel wat andere dingen doen vandaag. Goed gebruik maken van een vrije dagquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah als het hier gezellig is zit je daar zo aan
Jawel, dat doe ik ook ondertussenquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Netjes, heb je niets beters te doen dan?
Ja, albeit very short. Belt een maat me wakker, vraagt ie of hij me wakker belt, mijn antwoord, "ligt eraan, hoe laat is het? "quote:
Whehequote:Op donderdag 5 maart 2009 08:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, albeit very short. Belt een maat me wakker, vraagt ie of hij me wakker belt, mijn antwoord, "ligt eraan, hoe laat is het? "![]()
Et tu?
query'squote:Op donderdag 5 maart 2009 08:42 schreef dekkered het volgende:
back to the old job againkijken of die querys vandaag wel mee werken
Access?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:45 schreef HostiMeister het volgende:
query's? Aan wie ga je ze stellen dan?
Hahahaquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, albeit very short. Belt een maat me wakker, vraagt ie of hij me wakker belt, mijn antwoord, "ligt eraan, hoe laat is het? "![]()
Et tu?
ze zeggen dat het een programma wat in het office pack zitquote:
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
ze zeggen dat het een programma wat in het office pack zit
Koffiequote:Op donderdag 5 maart 2009 08:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Net maar ff een lekkere pot koffie gezet
quote:
quote:
Ach ik ben blij als ik internet kan vinden op mijn laptop. Msn en internet meer heeft een man niet nodig, office enzo weet ik niets van.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik wel, dat is die ik nooit installeer
Een dag oude koffiequote:Op donderdag 5 maart 2009 08:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Lekker man, koffie. Zeker nu ik een hele pot voor mij alleen heb, en ik er de hele dag over kan doen
Maar goed, ieder z'n meug hè
Theequote:Op donderdag 5 maart 2009 08:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Een dag oude koffie
Geniet maar lekker van je pot koffie hoor, dan neem ik nog lekker een kopje rooibosthee
Hehe, soms heb je wel eens van die onzin nodig helaasquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ik ben blij als ik internet kan vinden op mijn laptop. Msn en internet meer heeft een man niet nodig, office enzo weet ik niets van.
No worries at allquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
TheeOp mijn werk drink ik de hele dag thee
En die koffie gaat echt wel op voor de middag hoor, no worries
Kan, maar ik heb totaal geen verstand van programma's en computers enzoquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, soms heb je wel eens van die onzin nodig helaas
Dat kan ook.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan, maar ik heb totaal geen verstand van programma's en computers enzo
Ik heb vandaag ook geen worries bedenk ik me netquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
No worries at all
Thee is zo lekker*haalt nieuw kopje rooibosthee*
Ja soms denk ik dat software engineer iets hoog gegrepen is voor mijquote:
Ooh niks anders aan je hoofd dus..quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook geen worries bedenk ik me net
Vriendin de deur uit voor college, komt als het goed is om een uur of 18 weer thuis.
Maar soms ook niet?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja soms denk ik dat software engineer iets hoog gegrepen is voor mij
je wil ook een vriendin die tot 18 weg is voor college?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ooh niks anders aan je hoofd dus..
Heerlijk, wil ik eigenlijk ook wel
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je wil ook een vriendin die tot 18 weg is voor college?
Beetje huis schoonmaken straks, en klein klusje doen. Ik kom de dag wel doorquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ooh niks anders aan je hoofd dus..
Heerlijk, wil ik eigenlijk ook wel
so truequote:Op donderdag 5 maart 2009 09:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
Al kom ik nu even de momenten door met niezen
De eerste nies:Rest:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |