Zo ver wil ik niet gaan maar het is zeker een verbetering.quote:
Die pet weg is al een stap, als hij nou ook zorgt dat wat eronder zit toonbaar is zou dat al eenquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:08 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zo ver wil ik niet gaan maar het is zeker een verbetering.
Dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Ik vind het zo gemáákt, alsof het echt van zijn nieuwe vriendinnetje moet
Nee, Giel heeft elke maandag een stylist in zijn show die heeft het gedaanquote:
Maar zijn vriendin heeft 'm gepusht, dat weet ik zo goed als zeker.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:17 schreef Paul het volgende:
Nee, Giel heeft elke maandag een stylist in zijn show die heeft het gedaan
quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar zijn vriendin heeft 'm gepusht, dat weet ik zo goed als zeker.
quote:De 31-jarige dj onderging „uit liefde” voor zijn vriendin Giulia (18) een complete metamorfose.
Dyanne,quote:„Dit roze pak staat hem geweldig”, zegt styliste Dyanne Beekman,
Ohja Dyanna was er elke maandag bij Gielquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dyanne,!
Die heb ik al vaker betrapt op mensen omtoveren tot vogelverschrikker of cliniclown.
Vooral op die foto in dit topic maar in het echie bij DWDD vond ik het nog wel meevallen. Gewoon Giel zonder petje en met beter haar in een ander model.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
De "oude" Giel zag er in ieder geval nog uit alsof hij zichzelf was (ongeacht wat een ander ervan vond). Deze nieuwe Giel is gewoon een glad, ranzig en gemaakt mannetje. Verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |