Ik ben een van de (on)gelukkige die kaarten had voor het concert van AC/DC gisteren in het sportpaleis in Antwerpen.
Het concert dat dus op het allerlaatste moment gecancelled werd
Nu krijgen alle mensen die kaarten hadden voor gisteren de keuze: ofwel geld terug, ofwel omruilen voor tickets voor het optreden op 23 juni in de Amsterdam Arena.
Op zich wel leuk dat ik ze alsnog kan zien, maar ik lees op verschillende plaatsen dat Amsterdam Arena gewoon een kutplaats is om een concert te geven (ivm geluid enzo). Maken ze mensen blij met een dooie mus, of is het alsnog een buitenkans om AC/DC aan het werk te zien daar ?
Hoe zit het met de staanplaatsen daar ? Ik had voor het sportpaleis staanplaatsen vlak voor het podium, en ik zou gelijkwaardige tickets krijgen voor het concert in Amsterdam. Zijn de staanplaatsen in de Amsterdam Arena ook opgedeeld in zones ?
Ik moet dik 2u rijden naar Amsterdam Arena, dus als heel het voetbalveld 1 grote zone is, dan pas ik maar denk ik. Ik kan nooit op tijd daar zijn om een goede plaats te hebben dan.
Sowieso vind ik een stadion concert al een heel stuk minder leuk dan een zaalconcert...