quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:22 schreef FrozenSolid het volgende:
alles ontvangen in uitstekende staat, 2 werkdagen na verzenden.
succes met de verkoop van de rest.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:46 schreef Colin0o het volgende:
alles super ontvangen! helemaal compleet, goed zaken met je te doen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:10 schreef Babbatuur het volgende:
Ze zijn binnen heb ik vernomen! Bedankt, mooi snel!
Mooi zoquote:
Dan hou ik nog maar zo'n 20 euro over na verzending, bij een vraagprijs van 32 euro, dat is me te weinigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:54 schreef toimoi het volgende:
Boondock Saints
Finding Nemo (2-disc SE met sleeve)
Mean Machine
The Green Mile
Van Wilder
Beverly Hills Cop Trilogy - 10 euro
27,50 inclusief verzenden?
Wat mij betreft hebben we een deal voor 28 euro, neem ik de verzending op me.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:04 schreef Falco het volgende:
Air Force One
André Hazes - Zij gelooft in mij
Natural Born Killers
Robocop
The Breakfast Club
Total Recall
Twelve Monkeys
25 euro's incl. verzendkosten?
History of Violence erbij en dan afronden naar 30 euro incl.?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat mij betreft hebben we een deal voor 28 euro, neem ik de verzending op me.
32 euro incl lijkt me een mooier bod, maar ik ga niet lopen huilen om 2 euro op 8 dvd's.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:44 schreef Falco het volgende:
[..]
History of Violence erbij en dan afronden naar 30 euro incl.?
Alles in de OP, behalve:quote:
Want je gaat nog een mooi stapeltje uitzoeken?quote:
Zijn inmiddels ook verkocht. De rest is nog te koop!quote:Op maandag 20 april 2009 16:41 schreef Vaig het volgende:
The Italian Job
There is someting about Mary
Face/Off
Blood Diamond
Deze vijfquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:21 schreef Tegan het volgende:
Welke zijn er nog hiervan?
Austin Powers - Goldmember
Phone Booth
Pulp Fiction (2-disc)
The Game
The Incredibles (2-disc SE met sleeve)
Doe datquote:
Da's wel erg weinig op een vraagprijs van 18 euro, ik zou er netto een tientje aan over houden... Ik stel voor om het af te maken op 16 euroquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:09 schreef Bambooo het volgende:
Bedankt voor het overzichtje!
Munich
Van God Los
King Kong
Paradise Now
13 inc.
Je hebt PMquote:Op maandag 11 mei 2009 18:01 schreef morgane het volgende:
March of the Penguins
The Island
xXx
Deze wil ik wel. 13 euro doen? Kun je kiezen of je ze opstuurt of bij me in de brievenbus deponeert als je boodschappen gaat doen
Haiquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
Mikkie!
The BreakfastClub, The Lion King en EternalSunshine of the spotless mind, wat moet je ervoor hebben?
Van die laatste moet ik even checken of hij het bij ons doet, mag ik 'm dan eerst even proberen?
Dat is vanaf nu geen probleem meer, hij is weer helemaal up-to-datequote:
Euh, de komende anderhalve week sowieso niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
dan zou ik graag de Eternal Sunshine 'reserveren'
wanneer ben je op de uni?
Jup, ze hebben allemaal Dutch subs vermeld staan op de cover. Alle dvd's zijn eigenlijk nog nieuw, ik heb er slechts twee of drie bekeken. Vraagprijs was 120 excl, je bod is 70 excl, is stel voor om te middelen op 95, dan neem ik de verzendkosten op me.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:32 schreef DarkWimDuck het volgende:
hebben de james bond films nederlandse ondertitels?
Zo ja 75 inc geboden.
8 euro inclusief? Krijg je de verzending cadeauquote:Op woensdag 17 juni 2009 01:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat wil je voor Natural Born Killers en Crank samen?
Is tof. Kun je ze dan wel eventueel even achterhouden tot ik mijn loon weer heb gekregen, want ik ben nu een arme sloeber?quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
8 euro inclusief? Krijg je de verzending cadeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |