OK. goed punt. Als er mensen zijn die met de auto komen, kun je vast wel in hun auto omkleden. Als het Maarssen wordt, kun je bij mij omkledenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:56 schreef Leonos het volgende:
Ik wil heul niet in mijn fietspakkie in de trein![]()
Edit: ff de vraag beantwoorden.
Liefst op een zondag, of in een vakantie
Ik waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:59 schreef cyclechick het volgende:
Ik fiets wel naar het meetingpunt toe
Ik kom ook gewoon met de auto hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. goed punt. Als er mensen zijn die met de auto komen, kun je vast wel in hun auto omkleden. Als het Maarssen wordt, kun je bij mij omkleden
@drummerdude: jij had zaterdag gezegd?
Kloptquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. goed punt. Als er mensen zijn die met de auto komen, kun je vast wel in hun auto omkleden. Als het Maarssen wordt, kun je bij mij omkleden
@drummerdude: jij had zaterdag gezegd?
Duh.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik kom ook gewoon met de auto hoor.
Maar moet ook terug naar de auto
Ah, en ik heb nog nooit op een heuvel gereden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Duh.
Mijn idee is ook om een rondje te fietsen.
Brienenoordbrug.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah, en ik heb nog nooit op een heuvel gereden.
Behalve die brug bij de Kuip waar die snelweg zit. (Naam kwijt)
Dus dat wil ik wel is doen
Ik ook niet en over 6 weken moet ik er heel veel fietsenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ah, en ik heb nog nooit op een heuvel gereden.
Behalve die brug bij de Kuip waar die snelweg zit. (Naam kwijt)
Dus dat wil ik wel is doen
de AGR?quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:25 schreef cyclechick het volgende:
Hier nog wel een beetje een mooi weer fietser (nou, vooral warm weer. Kouder dan nu vind ik niet zo fijn)
En weekend van 18 april kan ik niet, dan zit ik al in 't Limburgse ':)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |