Misschien dat jullie mij kunnen helpen.
Tijdje geleden was er een film op tv die ik al eens gezien had, ietsje ouder dus. in slaap gevallen , dus wil m graag opnieuw zien maar schiet niet op als je niet weet hoe hij heet.En langzaam ben ik nu wel benieuwd hoe hij afloopt.
Een meisje, jong,kort donker haar en een blonde man.Ik meen dat hij een pedofiel is maar dat weet ik niet zeker, dat idee kreeg ik,.Dat meisje laat zich "versieren"door hem en meenemen naar zijn huis.ze drogeert hem en bind hem vast op een stoel.Wat ik me nog herrinner zegt ze hem daarna dat ze hem gaat castreren, iets met een ijszak en dan doet ze of ze die dingen in de wasbak door zo'n afvalvermaler doet.Als ik me niet vergis heeft ze helemaal niks gedaan maar denkt hij dat alleen omdat ie verdoofd was door dat ijs.Ze zoekt iets, volgens mij foto's van een slachtoffer dat ie eerder heeft gehad, en ze vind dat uiteindelijk in een soort van bak met stenen die in zijn woonkamer staan als "kunst", daar zit een kluis in verborgen.
Ik zie het meisje en delen van de film zo voor me maar zonder naam zoekt dat nogal moeilijk.Heeft iemand een idee waar ik het over heb, kan goed zijn dat ik die film uit de videotheek heb gehaald de eerste keer en dat hij de tweede keer pas op tv was, ik heb m in elk geval nooit afgekeken dus mis de clou.