Is dat 1408 misschien?quote:Op maandag 18 mei 2009 00:06 schreef Euner het volgende:
hoi :$
ik zoek een film uit het jaar 2007 denk ik,
het ging over een hotel met een vervloekte kamer ofzo?
//en een of andere verslaggever die er een nacht ging logeren? Dit weet ik niet zeker, kan ook zijn dat ik 2 films door elkaar haal..
het is in de bioscoop geweest
ik dacht dat het iets was met room of hotel maar ik kan niets vinden bleh..
wie kan mij helpen
ciao
Duel uit 1971 met Dennis Weaverquote:Op maandag 18 mei 2009 08:37 schreef mrkrul het volgende:
Ik zoek de naam van de film waarin eigenlijk de hele film draait over een man die achterna gezeten wordt door een vrachtwagen (volgens mij een tankwagen, maar dat weet ik niet zeker). Volgens mij komt de film uit de jaren 80, maar dat weet ik niet zeker.....
Secret - The Piercesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:13 schreef Levi1234 het volgende:
Hi,
Ik zoek het liedje dat wordt afgespeeld tijdens de promo op NET5 van de series Charmed en Ghost Whisperer.
Iemand een idee welk liedje dit zou kunnen zijn?
Thanks alvast.
A Guy Thing.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:04 schreef rusketier het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een film, ik kan me alleen nog een stukje herrinderen over een man die aangifte moet doen bij de politie, ivm met mishandeling, maar hij bedenkt een rode man met een met een hele vreemde kop. En als hij later terug komt op het bureau dan staat heel toevallig die rode man in de rij. En aan het eind van de film is die rode man taxichaffeur.
Het is een komedie, gaat over een stelletje.
Meer weet ik ook niet meer!? help...
Mean Gunsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Zoek een film
De Film speelt zich af in een nieuwe nog lege(meen ik) gevangenis waar iemand een soort toernooi heeft georganiseerd. Alle aanwezigen krijgen wapens en dan moeten ze elkaar doodschieten en ergens in het gebouw waren koffers met geld verstopt dus de gene die het laatst over bleef kon die meenemen.
Uit eindelijk won een vrouw het toernooi en schoot zij op het laatst de organisator dood en peerde ze hem met het geld en een jongetje.
fucking geniale film iddquote:Op zaterdag 23 mei 2009 07:42 schreef victorinox het volgende:
[..]
Mean GunsIce-T
Christopher Lambert
Dat is hem jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 07:42 schreef victorinox het volgende:
[..]
Mean GunsIce-T
Christopher Lambert
Gardens of the Night, met Tom Arnold.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik hoorde iets over een nieuwe film over een pedofiel, het was iets met misschien 'night' erin?
thanks!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:26 schreef PaintedPink het volgende:
[..]
Gardens of the Night, met Tom Arnold.
Zou het the Amy Fisher story kunnen zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef Anyanka het volgende:
Ik zoek een film over een jong meisje dat verliefd wordt haar nieuwe buurman, hem min of meer verleidt en daarna begint te stalken. Volgens mij werd het meisje gespeeld door een (later) wel bekende actrice. Film is denk ik uit de jaren '90, misschien '80. Ik kan niet geloven dat ik het niet kan vinden!
Nee, die is het niet, al lijkt het verhaal er wel een beetje op. Volgens mij is het meisje in de film die ik zoek ook nog iets jonger, 13-14 dacht ik.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:32 schreef kvd het volgende:
[..]
Zou het the Amy Fisher story kunnen zijn
http://www.imdb.com/title/tt0106267/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |