naiiiisquote:
zo vroegquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vlees snijden, aardappelen schillen
we eten rond 5 uur hoor
hoiquote:
jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:58 schreef Runx het volgende:
[..]
naiiiis, naja we moeten eerst de tekst af maken dan pas de clip opnemen
kijken mischien kan kaj morgen ook even langs komen![]()
ik ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensen, ik ga
prettig weekend allemaal![]()
![]()
Big Up Ya'self
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wacht maar tot ik later groot benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensen, ik ga
prettig weekend allemaal![]()
![]()
Big Up Ya'self
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn weekend alvastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopen dat jij erg pijnlijk aan je einde zal komen![]()
jawel... geen zin meer....quote:
als ik een plaatje van een regenboog post krijg je dan meer zin ?quote:
neequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:07 schreef Runx het volgende:
[..]
als ik een plaatje van een regenboog post krijg je dan meer zin ?
EN kom maar niet meer terug GEKquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kut![]()
* Friday12 rent weg voor runX door had dat friday het was
ma ,ma ,ma iedereen wordt toch blij van een regenboog ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:09 schreef tripack het volgende:
[..]
nee
nja wel om naar twenteland te reizen en wat sense in je te slaan
regenboog is gay zou mads zeggenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef Runx het volgende:
[..]
ma ,ma ,ma iedereen wordt toch blij van een regenboog ?
nee hij zou zeggen regenboog is voor homo'squote:
snapte je het niet ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef Runx het volgende:
[..]
EN kom maar niet meer terug GEKanders sla ik je helemaal in elkaar en daar bij haal ik mijn broer en de broer van mijn broer komt ook en mijn neefjes en de neefje van mijn neefje die getrouwd is met mijn nichtje waarvan de zwager ook komt dus
![]()
tjonge wat een miereneukerijquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:14 schreef Runx het volgende:
[..]
nee hij zou zeggen regenboog is voor homo's
ja wel, ik dacht dat jij een schaap was blablablabquote:
ja als je iets zegt moet je het ook goed zeggenquote:
okee meester runxquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:20 schreef Runx het volgende:
[..]
ja als je iets zegt moet je het ook goed zeggen![]()
omgwtf ow noes aub niet in wordquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:21 schreef Runx het volgende:
ik ga binnenkort kijken of ik een site kan maken, ik kan alleen in word site maken
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ja wel, ik dacht dat jij een schaap was blablablab [ afbeelding ]
ik kon maandag geen php nu heb ik een web app dus alles kanquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:21 schreef Runx het volgende:
ik ga binnenkort kijken of ik een site kan maken, ik kan alleen in word site maken
tja ik kan niet anders en thomas kan het ook nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:23 schreef tripack het volgende:
[..]
omgwtf ow noes aub niet in wordik ga nog liever deaud dan dat ik een site vrijwillig bekijk die in word gemaakt is
regenbogen zijn gayquote:
ja maar ik heb geen zin om heul veel tijd in te steken ik ben iemand die alleen lay-out kan makenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik kon maandag geen php nu heb ik een web app dus alles kan
vraag gewoon een of andere nerd ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:25 schreef Runx het volgende:
[..]
tja ik kan niet anders en thomas kan het ook niet
thomas kijk die link paar post terug die ik gepost hebquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
vraag gewoon een of andere nerd ofzo
maak voor mij eens layout hoppa ik kan dat dus niet hequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:26 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar ik heb geen zin om heul veel tijd in te steken ik ben iemand die alleen lay-out kan maken
HAHAHHAHAHAHHAHAHquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:24 schreef Runx het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)hol_en_de_jeugd.html
HAHHhahhaah dit ook OMGkan gewoon niet , na een minuut ofzo denk je het ergste gehad te hebben hoor maar nee het kan nog veel erger
zie vorige postquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef Runx het volgende:
[..]
thomas kijk die link paar post terug die ik gepost hebecht te ernstig maar je moet wachten tot die jongen in beeld komt
![]()
![]()
maar die breezah is al erg genoegquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:27 schreef Runx het volgende:
[..]
thomas kijk die link paar post terug die ik gepost hebecht te ernstig maar je moet wachten tot die jongen in beeld komt
![]()
![]()
ja he denk je het ergste gehad te hebben dat wijf komt die jongen nog OMGquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
HAHAHHAHAHAHHAHAH![]()
oh dude, ik ga dood van het lachen
jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef Runx het volgende:
[..]
ja he denk je het ergste gehad te hebben dat wijf komt die jongen nog OMG![]()
![]()
true maar die jongen dat is wel de kaskrakerquote:
ik heb geen sounds hier thankgod for thatquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:30 schreef Runx het volgende:
[..]
true maar die jongen dat is wel de kaskraker![]()
Omg dan mis je wel wat hoarquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb geen sounds hier thankgod for that
nooitquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:33 schreef Runx het volgende:
maar die lui hebben gewoon meer nummers op youtube staan![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:44 schreef tripack het volgende:
ik krijg net te horen dat ik wel weer internet thuis hebzolang we maar niet in de buurt de modem komen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |