Dynamo is al een paar jaar dood. En daar is in Nederland eigenlijk niks meer voor in de plaats gekomen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben ooit nog naar Dynamo (toen als ééndaagsfestival) geweest voor 10 gulden. Vroeger komt nooit terug.
Wat kinderen voor kinderen?quote:
ja das misschien waar alleen ik vind dat die mensen meer verdienen dan eenzaamheid ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is vast wel vraag naar ja!
ik krijg er dan wel gewoon voor betaald anders deed ik t niet geloof ik
Niet dat t niet leuk is, maar soms wel beetje saai als je een verhaal al 20x gehoord hebt en van vooor naar achter kan enzo....
Waldrock komt het dichtst in de buurt, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dynamo is al een paar jaar dood. En daar is in Nederland eigenlijk niks meer voor in de plaats gekomen.
Ik ga liever naar een club. Veul knusser en gezelliger.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:20 schreef Kluts het volgende:
Wat voor feestjes vind je dan wel leuk?
Zo snel was het nu ook weer niet hoor. Ik heb in de tussentijd ook gegeten.quote:
Nee, van een cabaretierquote:
Ik ben selectief met mijn 'extra' lief zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou niet NIET lief, maar 'extra' lief dan ook weer niet....
iig niet voor mij
klopt is ook best triest voor sommige mensenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja das misschien waar alleen ik vind dat die mensen meer verdienen dan eenzaamheid ofzo
naja het is een gevoelsding
dan zal ik er extra zuinig mee omgaan en er heel lang van genieten en op terenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben selectief met mijn 'extra' lief zijn.
Hoezo wie komen er dan op Pinkpop? Ik vond Pinkpop al niet meer leuk te commerciël.quote:
Inderdaad je hebt nog Waldrock en zwarte cross heeft tegenwoordig ook een metalpodium en dan heb je nog een paar kleine festivals her en der in Nederland. Maar zoiets als Dynamo of Fields komt niet meer terug in Nederland.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waldrock komt het dichtst in de buurt, voor zover ik weet.
Het "zullen ze of zullen ze niet" van FoR hielp in ieder geval niet.
op mysterie komen natuurlijk ook bijna alleen maar partyminded mensenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een club. Veul knusser en gezelliger.![]()
En daar komt over het algemeen het partyminded publiek, niet al die boeren e.d. die ook gaan omdat iedereen gaat.
Als ik thuis ben en je komt op msn, kan ik je nog wel meer leuks doorsturenquote:
Welke?quote:
Snap wat je bedoelt ja. Grote feestjes zijn soms leuk, maar wat kleinschaliger is net wat gezelliger.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ga liever naar een club. Veul knusser en gezelliger.![]()
En daar komt over het algemeen het partyminded publiek, niet al die boeren e.d. die ook gaan omdat iedereen gaat.
Ja, letterlijk verslaafdquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik thuis ben en je komt op msn, kan ik je nog wel meer leuks doorsturen![]()
weer een verslaafde erbij
ja idd en dan moet ik altijd aan mn eigen opa en oma denken en dat als ze alleen mij hadden en ik zou heel ver weg verhuizen bv zou ik het ook fijn vinden als er iemand op bezoek gingquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt is ook best triest voor sommige mensen
is ook heel verschillend ik kom bij mensen die veel familie bezoek krijgen en weeklijks naar de 'soos' gaan enzo maar ook bij mensen die dag in dag uit alleen zitten en t zelfde doen, opstaan, eten, krantje lezen, lezen, puzzelen, tv kijken, koken, eten, tv kijken en naar bed gaan.
ze zijn dan ook blij als ik langs kom!
en er is zeker vraag naar, niet alleen bij oudere mensen ook bij bv zieke mensen enzo.
Ik vind pringles wel lekker.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef KudFokker het volgende:
Nou, geen Pringles dus?
En de combinatie van Pringles TIJDENS een festival?
Mwah een groot deel heb ik afgelopen jaar of jaar daarvoor op LL gezien maar zijn me de prijs niet waard ze nog een keer te zien. en kate perryquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo wie komen er dan op Pinkpop? Ik vond Pinkpop al niet meer leuk te commerciël.
[..]
Inderdaad je hebt nog Waldrock en zwarte cross heeft tegenwoordig ook een metalpodium en dan heb je nog een paar kleine festivals her en der in Nederland. Maar zoiets als Dynamo of Fields komt niet meer terug in Nederland.![]()
Of je Sonicsphere moet de opvolger worden maar dat betwijfel ik. Te commerciël.
Gaaf!!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, letterlijk verslaafd
Ik denk dat ik toch maar deze week kaartjes bestel & dan zie ik wel wie er mee gaat
Dat is nu de keerzijde van deze maatschappij.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is ook heel verschillend ik kom bij mensen die veel familie bezoek krijgen en weeklijks naar de 'soos' gaan enzo maar ook bij mensen die dag in dag uit alleen zitten en t zelfde doen, opstaan, eten, krantje lezen, lezen, puzzelen, tv kijken, koken, eten, tv kijken en naar bed gaan.
en er is zeker vraag naar, niet alleen bij oudere mensen ook bij bv zieke mensen enzo.
Dat is primaquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gaaf!!!![]()
![]()
Dan stuur ik je thuis nog wel wat leuks door
werk je niet of studeer ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja idd en dan moet ik altijd aan mn eigen opa en oma denken en dat als ze alleen mij hadden en ik zou heel ver weg verhuizen bv zou ik het ook fijn vinden als er iemand op bezoek ging
maar ja ik speel ook nog met de gedachte buurtbemiddeling te doen of de kindertelefoon of opstap met een allochtoon
er zijn zo veel dingen die ik wil doen
maar ik moet er gewoon een kiezen want nu doe ik niks
Zeer dankbaar werk, maar lijkt me erg moeilijk als iemand overlijd. Je hebt na een tijd toch wel een band neem ik aan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Nu is er niet zoveel in het metalgenre wat ik nog echt hoef te zien, toch meer jeugdsentiment dan dat ik de scene nog echt bijhoud. Metal Church en Suicidal Tendencies zijn eigenlijk de enige bands die nog op het lijstje "moet een keertje zien" staan. Waarbij van ST al ter discussie staat in hoeverre dat metal is natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:29 schreef tijnbrein het volgende:
Inderdaad je hebt nog Waldrock en zwarte cross heeft tegenwoordig ook een metalpodium en dan heb je nog een paar kleine festivals her en der in Nederland. Maar zoiets als Dynamo of Fields komt niet meer terug in Nederland.![]()
ik studeerquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
werk je niet of studeer ofzo?
op stap met een allochtoon OMG jij liever dan ik wahahaha
1) dat heb ik nog niet meegemaaktquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeer dankbaar werk, maar lijkt me erg moeilijk als iemand overlijd. Je hebt na een tijd toch wel een band neem ik aan.
Ohh dan zal ik eens kijken of ik ook op Pinkpop kan komenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mwah een groot deel heb ik afgelopen jaar of jaar daarvoor op LL gezien maar zijn me de prijs niet waard ze nog een keer te zien. en kate perry![]()
komt op pinkpop.
Dat lijkt me wel handig jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is prima![]()
PM dan maar even ofzo
Ik voorzie dat je de ruimte hebtquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:34 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ohh dan zal ik eens kijken of ik ook op Pinkpop kan komen![]()
Ja, precies.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:30 schreef Kluts het volgende:
Snap wat je bedoelt ja. Grote feestjes zijn soms leuk, maar wat kleinschaliger is net wat gezelliger.
Ben laatst nog naar een leuk technofeestje in de Melkweg geweest, en zaterdag ga ik ook naar een technofeestje in de Poema in Utreg. Dat soort feestjes vind ik zelf dan net ff wat leuker.
Ernst van der Paschquote:
Ik zal het VN liedje even als MP3 regelenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel handig jahahaha.. anders weet ik niet hoe ik je op msn krijg lol.
Maar heb z'n vn liedje nog niet als mp3.. zit nog te wachten op z'n nieuwe cd en dvd van vorige show
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zal het VN liedje even als MP3 regelen
Kate Perry hoef ik ook niet te zien.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mwah een groot deel heb ik afgelopen jaar of jaar daarvoor op LL gezien maar zijn me de prijs niet waard ze nog een keer te zien. en kate perry![]()
komt op pinkpop.
Ik ook wel. Behalve als er apresski-muziek gedraaid wordt en de tent volstaat met 16-jarige breezersletje die met zn 3en van hun zakgeld net 1 Apfelkorn kunnen delen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef Ripley het volgende:
Ik kan het bijna overal wel naar mijn zin hebben eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |