quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:34 schreef Vivi het volgende:
Imogen is mooi, net als Antigone. Maar toch zou ik mijn kind nooit zo noemen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:35 schreef pinquit het volgende:
antigonesus antigoon van suske en wiske, dat is een spook
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:41 schreef buachaille het volgende:
Nog meer Spammers: Kristin, Purses, Beckie Terra, Dania, Therese, Vicente, Elishebroe, Gena, Mariko, Sanford, Rory, Arica, Jerusa, Marianela, Brent, Antone, Cleotilde, Hilda, Celsa, Devona, Rosalind, Fancis, Alvaro, Adelia, Dickson, Keisha, Cora, Shaun, Mandie, Elsouse, Darwin, Felix, Lore Brenda, Galen, Barrister, Bessie, Maxwell, Alisander, Chasity, Omegas, Addie, Naman, Carver, Clarissa, Penni, Sunni Carmina, Sueann, Eura, Alia Lanora, Chanel, Adlai, Silvana, Terica, Rupert, Buffy, Bong Kacy, Terrie, Denna, Meredith, Delsie, Adrien, Amber
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:41 schreef innepin het volgende:
Antigone is ook een dochter van de mythische figuur Oedipus, pinqje weet wel, die ene die met z'n moeder trouwde en z'n eigen vader vermoordde
ik zou sowieso geen naam geven die met Anti begintquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:57 schreef Troel het volgende:
Antigoné < met streepje zou de uitspraak in NL wel beter maken ja
Ik moet echt heel erg hier aan denken..quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:52 schreef huuphuup het volgende:
Imogen is een hele standaard naam in de UK toch?
Antigone idd mythisch figuur maar ik denk dat meest Nederlanders het toch direct als antigoonuh uit zouden spreken in plaats van antiegonee
En eh? Bong Kacy? whut?
heb je een naam voor je kont?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef cattie het volgende:
Ik ben gek op Mythologie, maar mijn kond zo noemen gaat me wat te gek.
(Al vind ik Circe eigenlijk wel heel erg leuk...)
ff lekker je Medusa afvegenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:04 schreef cattie het volgende:
Ik ben gek op Mythologie, maar mijn kond zo noemen gaat me wat te gek.
(Al vind ik Circe eigenlijk wel heel erg leuk...)
Nou, op dit moment wel een beetje, maar daar wordt aan gewerkt!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb je een naam voor je kont?(d/t ach...
) mythische afmetinge ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |