abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66730183
Mijn schoonmoeder is wel een issue waar ik best wel mee zit trouwens (dat hadden jullie vast nog niet gemerkt..) , zeker met Seb. Ik wil haar haar kleinkind niet ontnemen, maar het idee dat zij ooit op gaat passen trek ik al helemaal niet. Dan ga ik nog liever nooit meer ergens heen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_66730255
Eva groeit lekker door
En die slaapt dus ook de hele nacht al door?
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:45:25 #53
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_66730480
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:17 schreef freecell het volgende:

[..]

6 en een half, maar das ook wel erg vroeg hoor! Overigens is hij met alle andere dingen gewoon heel normaal qua snelheid volgens mij.

Maar nu moet ik hem ook wel ff spammen En ja, ik doe een raar hoog stemmetje

Jojo: met die armpjes recht hoe bedoel je dat? Gewoon omhoog als ze in de box ligt oid?
Ja, ze overstrekt ze echt recht omhoog als ze de kans krijgt. Ziet er best grappig uit, maar is niet helemaal de bedoeling.

En met opa´s en oma´s is het gewoon even zoeken naar een nieuwe balans. Ineens zijn ze niet alleen je eigen ouders meer maar ook nog de grootouders van je uk. En terwijl je zelf nog zoekt naar je opvoedingsstijl moet je ook je ouders heropvoeden Dat kost ff tijd.

Lekker dat Eva gewoon door de prikjesellende heenslaapt Mibos. Das vaak wel het makkelijkste.
pi_66730548
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:45 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ja, ze overstrekt ze echt recht omhoog als ze de kans krijgt. Ziet er best grappig uit, maar is niet helemaal de bedoeling.
Ok, das inderdaad niet de bedoeling nee. Zijn er eigenlijk ook ontwikkelingsschema's voor kinderen met down? Dat je wel een beetje houvast hebt aan wat 'gemiddeld' is zeg maar?
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:54:31 #55
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_66730861
Ja Eva's bijwerkingen op prikjes zijn over het algemeen 24 uur slapen op etenstijd na dan. Om na het eten meteen weer in te storten.

Freecell ja ze slaapt sinds dat ze vast voedsel eet door (hangt de vlag uit smiley nog ontwerpen gaat) en na het eten rond half zes krijgt ze nog een papfles om half negen ongeveer en dan komt ze de andere ochtend rond 8 uur weer dus heel netjes maar ze had het vaste voedsel nodig om door te slapen lijkt het wel. Wij zijn er blij mee in elk geval...
  donderdag 5 maart 2009 @ 15:56:21 #56
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_66730944
Annicka heeft haar eerste woordje ook al gezegd trouwens: Haai of hi.
Ze vindt het leuk om klanken na te doen. Echt spontaan komt het nog niet, maar het klinkt ontzettend schattig...
pi_66731157
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:47 schreef freecell het volgende:

[..]

Ok, das inderdaad niet de bedoeling nee. Zijn er eigenlijk ook ontwikkelingsschema's voor kinderen met down? Dat je wel een beetje houvast hebt aan wat 'gemiddeld' is zeg maar?
Wordt je niet juist heel onzeker van schema's? dat heb ik wel heel erg, dan ga ik vergelijken en dan doet hij dat en dat nog niet. Kan me voorstellen dat het met een kindje met down erg moeilijk is om een gemiddeld iets te bepalen.
pi_66731330
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:00 schreef Estrys het volgende:

[..]

Wordt je niet juist heel onzeker van schema's? dat heb ik wel heel erg, dan ga ik vergelijken en dan doet hij dat en dat nog niet. Kan me voorstellen dat het met een kindje met down erg moeilijk is om een gemiddeld iets te bepalen.
Ik word niet onzeker van de schema's. Soms denk ik: zou hij niet en dit alláng moeten kunnen? Kijk ik op het schema, valt het meestal wel mee
En er zijn best veel kinderen met Down toch? Dus dan zouden er wel cijfers bekend moeten zijn.
Maar als je er onzeker over wordt kan je er beter bij uit de buurt blijven inderdaad
pi_66731578
Ik heb wel Oei ik groei trouwens.
pi_66731681
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 15:37 schreef Estrys het volgende:
Mijn schoonmoeder is wel een issue waar ik best wel mee zit trouwens (dat hadden jullie vast nog niet gemerkt..) , zeker met Seb. Ik wil haar haar kleinkind niet ontnemen, maar het idee dat zij ooit op gaat passen trek ik al helemaal niet. Dan ga ik nog liever nooit meer ergens heen.
Maar dat hoeft toch helemaal niet? Ik zou mijn schoonmoeder ook niet laten oppassen (nu is de situatie wel wat anders, die heeft niets in huis gehaald ofzo) Maar als je dan op visite gaat bij je schoonmoeder kun je toch net doen alsof je het zo fijn vindt dat ze al die spulletjes heeft gehaald?

Of gaan jullie nooit langs?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_66731813
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:09 schreef Estrys het volgende:
Ik heb wel Oei ik groei trouwens.
Daar word je pas onzeker van Volgens dat boek moet Lenader inmiddels op een ladder de ramen staan te wassen
De tjd van de sprongetjes klopt hier wel ongeveer, maar dat is dan ook écht het enige!
pi_66732429
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:12 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar dat hoeft toch helemaal niet? Ik zou mijn schoonmoeder ook niet laten oppassen (nu is de situatie wel wat anders, die heeft niets in huis gehaald ofzo) Maar als je dan op visite gaat bij je schoonmoeder kun je toch net doen alsof je het zo fijn vindt dat ze al die spulletjes heeft gehaald?

Of gaan jullie nooit langs?
Ja, ik probeer het ook wel. Een badje en bedje en zo is tot daar aan toen. Maar dat ze een kast vol heeft met kleertjes voor hem vind ik persoonlijk op het enge af hoor. En ze heeft bijvoorbeeld wel luiers maar geen doekjes. wel een bedje maar geen beddengoed (of slaapzak), wel een badje maar geen verzorgingsproducten en hydrofiele luiers. Maar wel een kast vol kleren. Ik doe mijn best hoor om het fijn te vinden maar het valt niet mee

We gaan wel eens langs hoor, maar meestal een uurtje of twee hooguit.
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:30:17 #63
108648 cattie
lieve moeder
pi_66732485
Mijn schoonmoeder past pas op Ive sinds hij 2 is en dan alleen overdag een paar uurtjes. Meer kan ze niet aan. (Maar wil ze ook niet, dat scheelt.)

Volgens mij is het worden van grootouders voor sommigen best een groot ding. Mijn ouders zijn radicaal veranderd sinds de geboorte van Ive en Fee. Ze zijn letterlijk gek op hun kleinkinderen. Geweldig om te zien. natuurlijk heb ik wel eens een meningsverschil (waarom is het eerste wat Ive zegt als ik oma zeg "Chocolade"??) Nu pas kunnen ze via de kinderen genegenheid aan mij tonen. Ik heb niet alleen 2 lieve kinderen gekregen, maar ook 2 lieve ouders erbij! Nu pas zie ik hoeveel ze ook van mij houden.
pi_66732773
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:14 schreef freecell het volgende:

[..]

Daar word je pas onzeker van Volgens dat boek moet Lenader inmiddels op een ladder de ramen staan te wassen
De tjd van de sprongetjes klopt hier wel ongeveer, maar dat is dan ook écht het enige!
Hij is van mijn man Staat Leander nou nog niet op een ladder de ramen te zemen? Duurt wel lang hoor. Seb doet zijn eigen was.
pi_66732852
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:37 schreef Estrys het volgende:

[..]

Hij is van mijn man Staat Leander nou nog niet op een ladder de ramen te zemen? Duurt wel lang hoor. Seb doet zijn eigen was.
pi_66732959
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:30 schreef cattie het volgende:
Mijn schoonmoeder past pas op Ive sinds hij 2 is en dan alleen overdag een paar uurtjes. Meer kan ze niet aan. (Maar wil ze ook niet, dat scheelt.)

Volgens mij is het worden van grootouders voor sommigen best een groot ding. Mijn ouders zijn radicaal veranderd sinds de geboorte van Ive en Fee. Ze zijn letterlijk gek op hun kleinkinderen. Geweldig om te zien. natuurlijk heb ik wel eens een meningsverschil (waarom is het eerste wat Ive zegt als ik oma zeg "Chocolade"??) Nu pas kunnen ze via de kinderen genegenheid aan mij tonen. Ik heb niet alleen 2 lieve kinderen gekregen, maar ook 2 lieve ouders erbij! Nu pas zie ik hoeveel ze ook van mij houden.
Heet ze nou dan Oma chocolade?
pi_66743999
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:30 schreef cattie het volgende:

Komt me bekend voor.

En Kim wilde graag naar het ziekenhuis. Want dan mag mijn tas mee, met lekkers en pakje drinken.
Wij zeggen, maar Tyler is nu toch thuis? DAt geeft niet, die mag wel mee.

Woensdag krijgt hij voor het eerst prikjes. Klopt het dat de 2e erg brand? Weet iemand dat?
pi_66744247
Leander!! Dat filmpje! Wat een held!
pi_66744310
Ingrid, die 2e is inderdaad vervelender bij het inspuiten
Tenminste, dat is mijn ervaring met Chris. En voor ons CB ook de reden om deze als 2e te geven. Kun je hem daarna lekker knuffelen
pi_66745522
Seb huilde bij de 2de inderdaad harder
pi_66745611
ik heb vandaag weer veel te veel kleertjes voor haar gekocht..de Hema heeft weer een nieuwe lading
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66745646
Ingrid, Thomas vind de 2e echt heel veel vervelender, zo hard huilen.
pi_66746344
Klopt Ingrid, Merel gaf bij de eerste geen kick, bij de tweede heeft ze heel erg gehuild (al dus manlief, die was erbij).
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_66746628
Hou op ik moet nog
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_66747146
Hier ook bij de eerste geen kik, bij de tweede toch echt wel even huilen. Was ook wel weer zo over, maar toch...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')