Ik zet er toch achter: MAAR DAN LEKKERquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:34 schreef Milou__ het volgende:
Vind jij Marc-Marie lekker?
Woeiiiiquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat vat ik wel een beetje op als compliment ja
Dank je
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:36 schreef jna het volgende:
Je bent echt gek jij dat je dat uberhaupt denkt![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:42 schreef jna het volgende:
Oh ja, Milou.
Uit onderzoek is gebleken dat 33% van de werknemers wel eens seks heeft gehad met een collega. Wij nemen bij Jnlou dus alleen nog vrouwen aan
Krijgen we een klein assortimentquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, ik ga de theaterwereld in als homofoob
Lastig als je met zijn drieen werkt..quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:42 schreef jna het volgende:
Oh ja, Milou.
Uit onderzoek is gebleken dat 33% van de werknemers wel eens seks heeft gehad met een collega. Wij nemen bij Jnlou dus alleen nog vrouwen aan
die ene die het wel beweert kan ook met allebei sex hebben gehadquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Lastig als je met zijn drieen werkt..
1 beweert dat hij of zij sex heeft gehad
1 beweert dat hij of zij geen sex heeft gehad, maar wel heeft gehad
1 heeft helemaal niks
statisch gezien wel jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die ene die het wel beweert kan ook met allebei sex hebben gehad
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. de magische uitspraak "Een goede ICT-er is een luie ICT-er"
preciesquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. de magische uitspraak "Een goede ICT-er is een luie ICT-er"
onmogelijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:51 schreef Puala het volgende:
[..]
pas op, straks ben je ook nog een leuke ict-er
Ik straks ook..quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klinkt ook hip
[..]
niet te snel toegeven
die is homo.. of wil je hem graag met jna bezig zien?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:10 schreef Milou__ het volgende:
Hey JNA.
We gaan wouter hamel ook managen.![]()
http://www.nu.nl/economie(...)met-baas-vrijen.html
Wouter Hamel is homo dus dan wilt ie het met mij doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:10 schreef Milou__ het volgende:
Hey JNA.
We gaan wouter hamel ook managen.![]()
http://www.nu.nl/economie(...)met-baas-vrijen.html
Ik vind na het lezen van dat bericht trouwens dat ik toch net 1 functie boven jou moet hebben. Uiteraard maak je wel kans op promotiequote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ik vind na het lezen van dat bericht trouwens dat ik toch net 1 functie boven jou moet hebben. Uiteraard maak je wel kans op promotie
Nee wij blijven gelijke rechten houden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ik vind na het lezen van dat bericht trouwens dat ik toch net 1 functie boven jou moet hebben. Uiteraard maak je wel kans op promotie
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:16 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee wij blijven gelijke rechten houden.![]()
We bespreken onze functionering wel wat vaker
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wordt opeens benieuwd naar jouw exceptionele kwaliteiten die dat mogelijk maken
teringquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Wil jij soms ook gebruik maken van die kwaliteiten![]()
Klant: mag ik de directie spreken..?quote:
Ik heb inderdaad ook wel een bevestiging nodigquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tering
Maar straight ben ik al, hoewel.. misschien gewoon voor de zekerheid
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tering
Maar straight ben ik al, hoewel.. misschien gewoon voor de zekerheid
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Klant: mag ik de directie spreken..?
Receptioniste: Die zijn even de bloementjes buiten aan het zetten
Hahahahahaquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:24 schreef Milou__ het volgende:
Het mannelijk personeel moet wel heel veel fruit eten hoor![]()
Yoghurt met stukjes fruitquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:24 schreef Milou__ het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:24 schreef Milou__ het volgende:
Ik word trouwens het enige mannelijke personeelslid hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:24 schreef Milou__ het volgende:
* rolt ogen *quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. Jij komt op de eerste plaats. Milou__ op de 4e en de rest pas op 30 ofzo
Jij staat ook laag op de loonlijstquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tuurlijk wel.. Jij komt op de eerste plaats. Milou__ op de 4e en de rest pas op 30 ofzo
hadden we de staff niet al compleet gemaakt vorige keer?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ik word trouwens het enige mannelijke personeelslid hoor
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ik word trouwens het enige mannelijke personeelslid hoor
Sorry, economische crisis, we gaan reorganiserenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hadden we de staff niet al compleet gemaakt vorige keer?
Niemand.. want die kunnen niet tippen aan jouquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
* rolt ogen *
Vraag me dan gelijk af wie er op plaats 2 en 3 staan
ik was toch ook van het sanitair?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik was toch ook van het sanitair?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:28 schreef jna het volgende:
[..]
Sorry, economische crisis, we gaan reorganiseren
Hoe kan er dan een plaats 2 3 4 enzovoorts zijn?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niemand.. want die kunnen niet tippen aan jou
[..]
Dikke kans dat de wc's het strijdtoneel zijn voor de "promotieonderhandelingen" op een kantoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niemand.. want die kunnen niet tippen aan jou
[..]
dat was puur illustratief om te laten zien hoe ver jij boven de andere uitsteektquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hoe kan er dan een plaats 2 3 4 enzovoorts zijn?
Geniaalquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:30 schreef jna het volgende:
[..]
Dikke kans dat de wc's het strijdtoneel zijn voor de "promotieonderhandelingen" op een kantoor
daarom ook die 'rookmelders' in elk toiletquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:30 schreef jna het volgende:
[..]
Dikke kans dat de wc's het strijdtoneel zijn voor de "promotieonderhandelingen" op een kantoor
Wij schaffen de wc's sowieso af. Weetje hoe duur toiletpapier op jaarbasis isquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:30 schreef jna het volgende:
[..]
in de tuinquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wij schaffen de wc's sowieso af. Weetje hoe duur toiletpapier op jaarbasis is![]()
Ze gaan maar naar de buren oid.
Euh, okeee...quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat was puur illustratief om te laten zien hoe ver jij boven de andere uitsteekt
Ik hou van enquetesquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef Yesse het volgende:
Wie heeft er tijd om even naar mij vragenlijst over netwerken te kijken?
Dan nemen wij wel een directieruimte die we volledig dicht kunnen maken van de rest van kantoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wij schaffen de wc's sowieso af. Weetje hoe duur toiletpapier op jaarbasis is![]()
Ze gaan maar naar de buren oid.
ik ga het niet meer goedpraten ben ik bangquote:
ga je dan in de directieruimte poepen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef jna het volgende:
[..]
Dan nemen wij wel een directieruimte die we volledig dicht kunnen maken van de rest van kantoor
Nee, de onderhandelingen natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ga je dan in de directieruimte poepen?
\quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ga het niet meer goedpraten ben ik bang
Waarom kom ik dan ook met lijstjes bij een accountant
Wil ik het weten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:37 schreef jna het volgende:
Trouwens Daph, heb je onze opmerking over nieuwe foto's nog gelezen in het vorige topic?
Ze zullen namelijk erg blij zijn met wat nieuwe foto'squote:
Ja, we vroegen heel gewoon om 2 nieuwe foto's 1 vanaf achter en 1 vanaf de zijkantquote:
Ik las hetquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze zullen namelijk erg blij zijn met wat nieuwe foto's
Daarmee doel je vast niet op zicht op mijn haar?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:40 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, we vroegen heel gewoon om 2 nieuwe foto's 1 vanaf achter en 1 vanaf de zijkant
Neequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daarmee doel je vast niet op zicht op mijn haar?
Is de achterkant ook veel veranderd?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb bijna geen foto's van mezelf nuWel nog veel foto's van dikke ikke
Als ik je zeg dat de broeken die toen superstrak zaten nu gelijk van mijn heupen afzakken wanneer ik mijn broek "los laat", zegt dat dan genoeg?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:50 schreef jna het volgende:
[..]
Is de achterkant ook veel veranderd?![]()
Maar ff serieus. Hoeveel kilo ben je eigenlijk kwijtgeraakt?
Wil je het met ons delen? *aai*quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:51 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. ik sta toch echt te kijken van de topografische kennis van mensen/recruiters..
of heb ik nog gewoon goed opgelet tijdens Aardrijkskunde...
wowquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als ik je zeg dat de broeken die toen superstrak zaten nu gelijk van mijn heupen afzakken wanneer ik mijn broek "los laat", zegt dat dan genoeg?
Ik ben 19 kg afgevallen sinds mei vorig jaar
quote:
Ik heb wel een leuke job voor je... in Zeist..quote:
Wowquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als ik je zeg dat de broeken die toen superstrak zaten nu gelijk van mijn heupen afzakken wanneer ik mijn broek "los laat", zegt dat dan genoeg?
Ik ben 19 kg afgevallen sinds mei vorig jaar
ja doei, ik ben niet zo dom als Nico om ze met iedereen te delenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:04 schreef mash_ het volgende:
is daph lekker? pics!
Hoe heb je het gedaan dan? Eetpatroon aanpassen en veel sporten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben er heel blij mee, zeker als ik die lelijke oude foto's weer zie (die jullie dus ook gezien hebben)
Hahaha leuk tochquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuke job voor je... in Zeist..
Terwijl ik praktisch aan de kust woon (onder de rook van Den Haag)
Ik heb sinds mijn 14e of 15e niet meer gesport (tot mijn 17e 1 keer in de week gym en fietsen naar school) en sinds ik op het HBO zit met het OV naar school.. Dan tikt het wel aan. Nu inderdaad gaan sporten, twee keer in de week 5 kwartier fitness (cardio) en minder eten..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:05 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe heb je het gedaan dan? Eetpatroon aanpassen en veel sporten?
Gosh ja dat heb ik gemerktquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:09 schreef Milou__ het volgende:
Er is 1 nadeel van afvallen..
Je moet zoveel nieuwe kleren kopen, en dat kost weer veel geld
Goede stok achter de deur welquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gosh ja dat heb ik gemerktIk heb gewacht tot oktober/november met nieuwe kleren kopen, maar toen had ik wel gelijk alles nieuw nodig
Mijn nette broeken leken wel tenten dus die kon ik niet meer fatsoenlijk aan naar kantoor
![]()
Heb nu een hele nieuwe garderobe dus ik kan niet meer terug
Dat welquote:
Oude kleding kan je gebruiken als poetsdoekquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat welIk heb nog nooit zo veel geld uitgegeven aan kleding in 3 á 4 maanden tijd
Ik heb alleen mijn oude kleding nog niet weggegooid
Beetje veel poetsdoekenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:17 schreef jna het volgende:
[..]
Oude kleding kan je gebruiken als poetsdoek
Dat heb ik nu ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Beetje veel poetsdoeken![]()
Ik heb te weinig kastruimte dus eigenlijk moet het wel weg.. Als alles schoon uit de was komt kan ik het niet eens opbergen omdat anders de laden niet meer dichtgaan
Hahaha prachtigquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ookStapel shirts op de plan die zo hoog wordt dat ie bijna omvalt, en eigenlijk pak ik toch steeds de bovenste shirts
Eerst in de file bij Rotterdam centrum.. heerlijk die kansloze 80km zone.. dan bij de A20/A12 Gouda.. en dan nog bij Utrecht naar de A28.. of de A12..quote:
Leuk toch? Even lekker tot rust komen.. Muziekje aan..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eerst in de file bij Rotterdam centrum.. heerlijk die kansloze 80km zone.. dan bij de A20/A12 Gouda.. en dan nog bij Utrecht naar de A28.. of de A12..
Kan dan wel een paar LOI taalcursussen aan gaan schaffen..
Doe ik ook..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ookStapel shirts op de plan die zo hoog wordt dat ie bijna omvalt, en eigenlijk pak ik toch steeds de bovenste shirts
Vind het niet erg om in de file te staan... maar niet elke dag..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuk toch? Even lekker tot rust komen.. Muziekje aan..
Oiquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Doe ik ook..
kwam laatst ook nog een shirt tegen...goh, wanneer had ik dit shirt nog gekocht.. zat het labeltje er nog aan..
Ligt er natuurlijk ook aan hoelangquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vind het niet erg om in de file te staan... maar niet elke dag..
Je ontkomt er soms niet aan.. maar om elke dag 3 files mee te maken.. heen en terug.. liever niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoelangIk sta iedere dag eigenlijk wel in de file, maar godzijdank kost het me meestal maximaal 20 minuten extra *klopt af*
Das waarquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je ontkomt er soms niet aan.. maar om elke dag 3 files mee te maken.. heen en terug.. liever niet.
Als het hier mooi strandweer is... en de wegen staan vol met mensen naar het strand... weet ik ondertussen elke sluiproute om te vinden om toch thuis te komen..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Das waar![]()
Gelukkig heb ik er op de heenweg eigenlijk nooit last van doordat ik altijd vroeg vertrek. 's Middags sta ik wel in de file (terug) op drie snelwegen als ik pech heb. Gelukkig leer ik steeds meer andere routes rijden waardoor het me minder tijd kost dan het in het begin kostte.. Toen kende ik alleen de route via de snelweg
Eva Jinekquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:34 schreef PieterBas het volgende:
Al moest ik eergisteren wel lachen om die outtake van Eva Jinek
IK ZIE JE BORRRRRSTEN!!!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:30 schreef PieterBas het volgende:
Dit maakt mijn dag toch weer goed
class="spoiler"> Leedvermaak `
Die ringtone heb ik nog niet gehoordquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:36 schreef jna het volgende:
[..]
Eva Jinek![]()
Die moet ook bij Jnlou komen werken![]()
Die ringtone ookBOOBIES...IK ZIE JE BORSTUUHHH
Fok doet vreemdquote:
Jaquote:
Hoewel dat Abid natuurlijk fake isquote:
Vandaar die 4 brandweerwagensquote:04-03-09 17:04:15 Brandweer Haaglanden Prio 1 DE Station Delft Van Leeuwenhoeksingel 41 NS (Trein in brand: ja) 0775 0631 5130 0890 0656 Station OV
1500010 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC
1500027 Brandweer Regionaal OvD Zuid
1500171 Brandweer Den Hoorn Code van Dienst
1500371 Brandweer Delft Kazernealarm
1500509 Brandweer Den Hoorn Lichtkrant
1500519 Brandweer Delft Lichtkrant
En niet eens postenquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:21 schreef Piles het volgende:
Hallo![]()
Weer thuisEn niet op Fok geweest, alleen in mn pauze ff
![]()
Jeps, 0 treinverkeer tussen Den Haag en Rotterdam. Trein in de fik op spoor 2 (DH -> Rotterdam). 4 bluswagens, 3 politie busjes en alles is afgezetquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
Zal ook hier wel weer voor vertragingen zorgen
Ik moet van Amsterdam naar Den Haagquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, 0 treinverkeer tussen Den Haag en Rotterdam. Trein in de fik op spoor 2 (DH -> Rotterdam). 4 bluswagens, 3 politie busjes en alles is afgezet
Uuuhm, dat kan dus nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ik moet van Amsterdam naar Den HaagMaar wel trein naar vlissingen
Moet ik helemaal inloggen enzoquote:
quote:Veel plezier nu met teruglezen
Zeelandquote:
Even een waarschuwing: ik ga zo weer de weg opquote:
Hahaquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
Even een waarschuwing: ik ga zo weer de weg op![]()
(hopelijk leest luctor dit optijd)
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
nog even tijd, moet pas om 6 uur dus
ach op sommige pc bij mijn stage draait er ook office 2000 en Windows 2000 zelfs ook nog.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:41 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Kwam er vandaag op stage achter dat we nog Office 2000hebben
Morgen maar eens met ICT-beheerder gaan praten, want dat kan echt niet meer
nouhou nu kom je me eerst blij maken en verlaat je me gelijk weerquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:58 schreef jslavenburg het volgende:
En dan zeiken dak spam
Ik ga maar verder met Guitar Hero, tenminste boeiend
Begin geld te geven, dan blijf ikquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:59 schreef Puala het volgende:
[..]
nouhou nu kom je me eerst blij maken en verlaat je me gelijk weer
kusje kun je krijgenquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Begin geld te geven, dan blijf ik
dat of niets hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Krijg ik al van mijn vriendin
Iets anders? =o
Ik ben er weerquote:
Mag en wil niet vreemdgaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:05 schreef Puala het volgende:
[..]
dan ga maar, genoeg anderen om je te vervangen
Monsterboard... er is altijd een beterequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:05 schreef Puala het volgende:
[..]
dan ga maar, genoeg anderen om je te vervangen
Paulaquote:
wel goed, beetje verkouden aan het rakenquote:hoe gaat het?
Hebben ze op monsterboard ook stages voor MBO-ers?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Monsterboard... er is altijd een betere
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paula
[..]
wel goed, beetje verkouden aan het raken
En met jou?
Je kan het altijd proberen en de kans is groot dat je wordt benaderd.. Ik had mijn stage ook geregeld via Monsterboard..quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Hebben ze op monsterboard ook stages voor MBO-ers?
ouwe snoeperdquote:
Ik zal het is gaan proberen zodra bekend is wanneer ik stage moet lopen.. hoop in September weer te mogen startenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen en de kans is groot dat je wordt benaderd.. Ik had mijn stage ook geregeld via Monsterboard..
anders probeer je gewoon Nationale Vacaturebank.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:14 schreef Piles het volgende:
Wat een avondKrijg ik zo maar 2 kusjes
![]()
Ja, ik ga vreemd
quote:
Op het werk zijn er een paar verkouden, dus dan is de kans best aanwezig dat ik het ook wordquote:Verkouden is niets, lekker binnen blijven dus maar en gewoon alleen op je kamer, dan kan er niets gebeuren.
Sinds ze geen stage meer loopt, heb ik haar niet meer gezien, maar ik moet nog een keer bij haar bijbaantje langsgaan, maar dan moet het wel wat beter weer zijn dan het huidige weerquote:Hoe is het met dat meisje gegaan de afgelopen tijd?
quote:Hier goed, druk voor school dat wel
Explain dat weer even?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Op het werk zijn er een paar verkouden, dus dan is de kans best aanwezig dat ik het ook word
[..]
Sinds ze geen stage meer loopt, heb ik haar niet meer gezien, maar ik moet nog een keer bij haar bijbaantje langsgaan, maar dan moet het wel wat beter weer zijn dan het huidige weer![]()
[..]
Hou nou eens op de met die smoesquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sinds ze geen stage meer loopt, heb ik haar niet meer gezien, maar ik moet nog een keer bij haar bijbaantje langsgaan, maar dan moet het wel wat beter weer zijn dan het huidige weer![]()
donker en droog hierquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb je al naar buiten gekeken?![]()
Maandag was het lekker weer horquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb je al naar buiten gekeken?![]()
quote:
lopen in de regenquote:Nu kunnen jullie samen gaan wandelen onder 1 paraplu, en misschien krijgt ze het wel een beetje koud
Maar het probleem is dat ik niet weet of ze maandagavond moet werken.quote:
Ik kan zelf sowieso niet tegen sieraden, zitten altijd in de wegquote:
Nou ja, sieraden vind ik niets mis mee. Heb zelf vaak een ketting om en horloge altijd.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan zelf sowieso niet tegen sieraden, zitten altijd in de wegEn een tongpiercing zie je niet, dus lijkt me zo nutteloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nooit meer ietsquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:26 schreef Puala het volgende:
Nou ja, sieraden vind ik niets mis mee. Heb zelf vaak een ketting om en horloge altijd.
quote:Alleen nutteloos, mwah, het schijnt geweldig zoenen te zijn er mee.Ik ben niet zo veeleisendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik nooit meer ietsMoet het eigenlijk weer eens doen, wen ik er mss aan
[..]
Ik ben niet zo veeleisend![]()
Dat is een feit.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik nooit meer ietsMoet het eigenlijk weer eens doen, wen ik er mss aan
Ik doe 't al 15 maand met dezelfde, tijd voor een vernieuwingquote:[..]
Ik ben niet zo veeleisend![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:26 schreef Puala het volgende:
[..]
doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en ik wil het resultaat wel meemaken
![]()
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doen![]()
![]()
![]()
Je denkt toch niet dat je mee mag kijkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doen![]()
![]()
![]()
kijken?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat je mee mag kijken
ervaring met piercing heb ik nog niet. En je moet alles een ker geprobeerd hebbenquote:
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ervaring met piercing heb ik nog niet. En je moet alles een ker geprobeerd hebben
Ik doe het al bijna 41 maanden met dezelfdequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is een feit.
[..]
Ik doe 't al 15 maand met dezelfde, tijd voor een vernieuwing
ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in![]()
alleen helaas heb ik al een vriend
Zie PIquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik doe het al bijna 41 maanden met dezelfde
Als je nou een date gaat regelen, geef haar een piercing cadeauquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ervaring met piercing heb ik nog niet. En je moet alles een ker geprobeerd hebben
Nee, maar ze proeft het welquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
...daar voel je niks van nee!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je nou een date gaat regelen, geef haar een piercing cadeauKan ze vast waarderen, en het is meteen duidelijk wat je wil
Milou voetbaltquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:37 schreef Puala het volgende:
Liever vrouwen in voetbalshirt dan in lingerie
GMTAquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
...daar voel je niks van nee!
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je nou een date gaat regelen, geef haar een piercing cadeauKan ze vast waarderen, en het is meteen duidelijk wat je wil
Omdat het tijdelijk is, echt voetballen kan ik niet meer.. dus nu in het damesteam van ROC. Elke woensdagmiddag 2 uur trainen vanaf volgende week geloof ik.quote:
damesquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zijn hier meer voetballende dames dan heren
Niks mis meequote:Op woensdag 4 maart 2009 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zijn hier meer voetballende dames dan heren
ik kijk ook liever damessport dan herensport. Overigens niet alle damessportenquote:
Zeker. Maar nog steeds leukquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:39 schreef Puala het volgende:
[..]
ik las je reactie verkeerd, 41 maand is lang zat
Nope, verder dan elke dag 2x5 km fietsen kom ik nietquote:
Welke niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik kijk ook liever damessport dan herensport. Overigens niet alle damessporten
Je rug?quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Nope, verder dan elke dag 2x5 km fietsen kom ik niet
Ooit het plan gehad om te gaan zwemmen (voor m'n rug ook), maar nog steeds niet van gekomen
gewichtheffen, vechtsporten en dat soort sportenquote:
Ik zit hele dagen, dus m'n rug zit helemaal vastquote:
dat snap ik wel jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gewichtheffen, vechtsporten en dat soort sporten
Dan zou ik even een keer langs de fysio/kraker gaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit hele dagen, dus m'n rug zit helemaal vastVorig jaar kreeg ik er echt last van met stage
Ben er voor langs de huisarts geweest, en ik moest meer gaan bewegen, maar jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zou ik even een keer langs de fysio/kraker gaan
Zij maken het even los en als je daarna gewoon zelf regelmatig sport komt het goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben er voor langs de huisarts geweest, en ik moest meer gaan bewegen, maar ja
bij mij zit het ook niet goed sinds donderdag met mijn rugquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben er voor langs de huisarts geweest, en ik moest meer gaan bewegen, maar ja
Met gewoon regelmatig sporten komt het ook goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 19:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Zij maken het even los en als je daarna gewoon zelf regelmatig sport komt het goedOok last van hoofdpijn toevallig?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij mij zit het ook niet goed sinds donderdag met mijn rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |