Verbrandenquote:
Ik wil ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:34 schreef toma het volgende:
[..]
ik heb vandaag kaarten besteld voor Ajax - Marseille
Tofquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:34 schreef toma het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het geld ervoor hadquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:34 schreef toma het volgende:
[..]
whaha, dat doe je wel heeeel slecht. Heb je een gat in je hand?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het geld ervoor had.
Heb nu nog 11 euro op m'n rekening staan en nog 40 in m'n portemonnee.
Jemie, wat ergquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het geld ervoor had.
Heb nu nog 11 euro op m'n rekening staan en nog 40 in m'n portemonnee.
Een biertje teveel in m'n hand etc etc. En ik ben veel te gulquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef toma het volgende:
[..]
whaha, dat doe je wel heeeel slecht. Heb je een gat in je hand?
Zo gul dat er niks meer op je rekening staat ?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een biertje teveel in m'n hand etc etc. En ik ben veel te gul.
Nu heeft carnaval ook wel een behoorlijke aanslag op m'n rekening gehadquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:03 schreef toma het volgende:
[..]
Zo gul dat er niks meer op je rekening staat ?
Ik denk dat wij eens samen moeten gaan stappen. Dan krijg jij t eerste biertje van mij
* Crazy-M geeft pak roosviteaquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb een kutdag![]()
Mijn sollicitatiegesprek ging niet door, ik heb een lamp gesloopt en de stofzuigerslang is stuk waardoor de stang niet goed in de zuigmond blijft zitten dus die dondert er net uit en land precies zo dat één van mijn tenen gestript wordt.
Bah!
Zeg! Ik weet nog steeds niet waarin je nu aan het afstuderen bent?quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb een kutdag![]()
Mijn sollicitatiegesprek ging niet door, ik heb een lamp gesloopt en de stofzuigerslang is stuk waardoor de stang niet goed in de zuigmond blijft zitten dus die dondert er net uit en land precies zo dat één van mijn tenen gestript wordt.
Bah!
Die staatquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:55 schreef toma het volgende:
[..]
je mag best een keer mee hoor![]()
Maar dan wel een andere keer.
Daar is niks aan, ik heb de hele CD gehoord, net als Kytemanquote:
Ach, de cd van the Kings of Leon is ook niks aan. Behalve die twee singles van ze dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daar is niks aan, ik heb de hele CD gehoord, net als Kyteman
True, maar daardoor verkoopt ie welquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef toma het volgende:
[..]
Ach, de cd van the Kings of Leon is ook niks aan. Behalve die twee singles van ze dan.
Zeg je gewoon dat Thekid aanbelde je daardoor messenga in de kast moest verstoppen en toen je je eigen omdraaide extinsez bezig zag om naar binnen te komen. Toen je dit wou verhelpen is de lamp op de grond gevallen ...quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Theo Maassen op dvd helpt![]()
En een pluspunt is dat ik zo de stad in mag om een lampekapje te scoren![]()
(wat alleen minder is, is dat ik Nint vanavond moet uitleggen dat ik het lampje wat zijn moeder vorige week voor ons kocht nu al gesloopt heb)
Ze lijkt wel Crazy, Marcelquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zeg je gewoon dat Thekid aanbelde je daardoor messenga in de kast moest verstoppen en toen je je eigen omdraaide extinsez bezig zag om naar binnen te komen. Toen je dit wou verhelpen is de lamp op de grond gevallen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |