Okee, regisseur wilde wel de zoenscene doen, maar mijn tegenspeelster schoot de hele tijd in de lach waardoor we niet gezoend hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
Lekker Boriszzzz!!!!!!
Ben naar toneel.Helaas niet zoenen deze week.
Tsja, als jij gaat staafmixerenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 03:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, regisseur wilde wel de zoenscene doen, maar mijn tegenspeelster schoot de hele tijd in de lach waardoor we niet gezoend hebben.
Blijkbaar is het heel grappig om met mij te zoenen ofzow.
nouja, ´t is iig nog beter dan wanneer ze in tranen was uitgebarstenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 03:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, regisseur wilde wel de zoenscene doen, maar mijn tegenspeelster schoot de hele tijd in de lach waardoor we niet gezoend hebben.
Blijkbaar is het heel grappig om met mij te zoenen ofzow.
ja, en dan huilend, heen en weer wiegend en "nee god nee" mompelend erbij ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nouja, ´t is iig nog beter dan wanneer ze in tranen was uitgebarsten
Vertel!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Leinepaps, sterkte
Ik was vanavond naar het theater, ja hier vlakbij in IJmuiden een echt schouwburggevoel kreeg ik daar
Huub Stapel, Victor Löw en Sjoerd Pleijsier.
Hoe 3 vrienden elkaar kunnen afzeiken. Prachtig stuk
Oh en ik kom op de radio![]()
We hebben een mooie schouwburg jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Leinepaps, sterkte
Ik was vanavond naar het theater, ja hier vlakbij in IJmuiden een echt schouwburggevoel kreeg ik daar
Huub Stapel, Victor Löw en Sjoerd Pleijsier.
Hoe 3 vrienden elkaar kunnen afzeiken. Prachtig stuk
Oh en ik kom op de radio![]()
Cappucinoquote:
Jammer is dat hequote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:17 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Wat een ontzettend druilerig weer vandaag
Ik ben gisteravond voor de verandering weer uit eten geweest en het was echt geweldig leukSuper gezellig
alleen vond ik het eten maar zo zo
Ik zou er best naar toe willenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Goede morgen!
Michael Jackson gaat weer optreden!
Ja! echt veel meer sfeer dan het kennemertheater in beverwijk, ik was blij verrast en ga er zéker vaker heenquote:
Software Engineer van internet-/webservices.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dus de kreditecrisis heeft je niks dan goeds gebracht!
Wat is het eigenlijks voor werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |