Ach wees maar niet bang. Lijkt me niet dat Apple ineens met Windows als OS gaat komenquote:
OSX verslaat Vista ook, maar jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach wees maar niet bang. Lijkt me niet dat Apple ineens met Windows als OS gaat komen. Of ze moeten Mac OS écht zat zijn
.
iPhone OS verslaat Windows Mobile trouwens..
En da's maar goed ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
OSX verslaat Vista ook, maar ja
En een iPhone zal nooit Windows Mobile gaan bevatten.
Gaat ie nog geupdate worden of niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 23:14 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik zou even http://www.iphoneclub.nl/(...)en-en-alternatieven/ in de gaten houden, de komende week zal dat geüpdatet worden (vorige maand enkel T-Mobile aanbiedingen, en dat maakt dus weinig uit)
Installeer gelijk SBsettings. Kun je met een veeg aan de bovenzijde van je scherm zo al je opties naar voren toveren. Van het aan en uitzetten van je WIFI tot.. etc etc. Hoef je ook geen programma af te sluiten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef Jarno het volgende:
Okay, ik ben gezwicht. Ik heb m'n iPhone gejailbreakt. En dat alleen om te kunnen scrobblen. Achja.
Je weet me te vindenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:52 schreef Stofje het volgende:
Bio, ik vrees dat ik je de komende weken zo nu en dan toch wel eens op msn zal aanspreken.
Doet het niet!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Installeer gelijk SBsettings. Kun je met een veeg aan de bovenzijde van je scherm zo al je opties naar voren toveren. Van het aan en uitzetten van je WIFI tot.. etc etc. Hoef je ook geen programma af te sluiten.
Oh, ff Cydia afsluiten en opnieuw laten draaien en dan weer SB opzoeken en installeren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Doet het niet!. Hij failed op 1 van de packages die geinstalleerd moeten worden, met een host unreachable ofzo.
Schaam je je als je vragen stelt? Ik ben hier om wat meer te weten voordat ik wat aanschaf.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef Foppema het volgende:
Jezus, wat ben jij vermoeiend Boswachter!! Bel je je moeder ook nog steeds als je wilt weten hoe je de wasmachine in moet stellen?? (TVP)
Niet zo zeiken, waar de fuck is een forum nou voor? Juist ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef Foppema het volgende:
Jezus, wat ben jij vermoeiend Boswachter!! Bel je je moeder ook nog steeds als je wilt weten hoe je de wasmachine in moet stellen?? (TVP)
Groot gelijk heb jequote:Op woensdag 11 maart 2009 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schaam je je als je vragen stelt? Ik ben hier om wat meer te weten voordat ik wat aanschaf.
neequote:Op donderdag 12 maart 2009 08:39 schreef Misan het volgende:
Vanmorgen ging ik mijn iPhone syncen voor nieuwe podcasts, waarop mijn iPhone vond dat alles wat al op het apparaat stond in de categorie overig valt. Nu heb ik dus 7gb aan verspilde ruimte op mijn telefoon, waar ik dus niets meer mee kan. Is het mogelijk die bestanden handmatig te verwijderen?
Ook niet met iFunBox? Of iets dergelijks?quote:
Met iFunBox kan je alle mappen in je iPhone handmatig beheren via je pc, misschien kan je daarmee die podcasts vinden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |