Die dingen zijn met twee maanden toch al te gevoelig?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:55 schreef Joene het volgende:
Mag jij eigenlijk nog aan die jesters van je vrouw zitten a ?
Tijdens sommige menstruatiecyclus tochquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die dingen zijn met twee maanden toch al te gevoelig?
Ja dat mag nog gewoon.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:55 schreef Joene het volgende:
Mag jij eigenlijk nog aan die jesters van je vrouw zitten a ?
Het idee achter zwanger zijn, is toch dat dat stopt normaliter?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Tijdens sommige menstruatiecyclus toch
Ik wist dat er iets positiefs aan moest zitten!quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het idee achter zwanger zijn, is toch dat dat stopt normaliter?
Zie je daarbij wel of geen dode mensen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, dat is raar.
Ik post ergens, in MyAT komt het topic te staan als laatste poster, maar als ik op mijn nick klik zie ik mijn reactie niet terug?
Ik zie 2 ongeveer gelijke posts van jouw hand, JK?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gaat om dit topic overigens: Marktplaats met al die nieuwe dingen van gewone winkels.
Die zie ik zelf dus niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zie 2 ongeveer gelijke posts van jouw hand, JK?
Wie J ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:06 schreef Jarno het volgende:
Heeft iemand JK nog wel eens gezien de laatste tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |