Als je dat zo belangrijk vindt zoek je dat toch even op?quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:12 schreef One_conundrum het volgende:
en weer mis ik het aantal doelpunten dat ze gemaakt hebben...
Dat dus.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:27 schreef 19patje72 het volgende:
1 Oleg Blokhin
2 Ferenc Puskás
3 Lev Yashin
4 Hristo Stoichkov
1 Hagiquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:56 schreef FireFox1 het volgende:
1 Gheorghe Hagi --- Oleg Blokhin
2 Antonín Panenka --- Ferenc Puskás
3 Lev Yashin --- Pavel Nedvěd
4 Hristo Stoichkov --- Predrag Mijatović
En Blokhin niet zeker:quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:19 schreef Meh7 het volgende:
Hagi was een legende die in zijn eentje het resultaat van een wedstrijd kon beslissen.
Hagi is gewoon 'baas' en dat weet jij ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Blokhin niet zeker:
He played during most of his career for Dynamo Kiev, becoming the USSR national championship's all-time leader and goalscorer with 211 goals, as well as making more appearances than any other player with 432 appearances. He won the championship 8 times. He led Dynamo to the UEFA Cup Winners' Cup in 1975 and 1986. Blokhin is also the USSR national football team's most capped player with 112 caps, as well as their all time leading goalscorer with 42 goals; he played in the 1982 and 1986 Football World Cups where he scored 1 goal in each. He was one of the first Soviet players to play abroad, signing for Austria's Vorwärts Steyr in 1988, he also played in Cyprus with Aris.
x2.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:25 schreef borisz het volgende:
1 Gheorghe Hagi --- Oleg Blokhin
2 Antonín Panenka --- Ferenc Puskás
3 Lev Yashin --- Pavel Nedvěd
4 Hristo Stoichkov --- Predrag Mijatović
Jammer dat ik dit pas nu zie. Maar wat een geweldige spelers stuk voor stukquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:27 schreef 19patje72 het volgende:
1 Oleg Blokhin
2 Ferenc Puskás
3 Lev Yashin
4 Hristo Stoichkov
quote:Paaskonijn via PM:
1 Oleg Blokhin
2 Ferenc Puskás
3 Lev Yashin
4 Hristo Stoichkov
Daarom heeft bijna iedereen op Puskás gestemd, en maar 1 op Panenkaquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:27 schreef methodmich het volgende:
Panenka in de kwartfinale, daar loopt de rest van dit gezelschap met een grote boog(bal) omheen qua kwaliteiten.
Verloor van Pedja.quote:
ik heb de eerste ronde(s) niet gevolgd, maar stond 'Nándor Hidegkuti' ook in dat lijstje.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit pas nu zie. Maar wat een geweldige spelers stuk voor stuk
Ging er in de eerste (!) ronde uit. Tegen....Hleb.quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:09 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
ik heb de eerste ronde(s) niet gevolgd, maar stond 'Nándor Hidegkuti' ook in dat lijstje.
volgens mijn vader was dit namelijk ook een legendarische voetballer. Maakte deel uit van het beroemde voetbalteam van Hongarije en won onder andere Goud tijdens de OS van 1952
Bovendien heeft hij als Manager ook nog de EU1 gewonnen.
http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%A1ndor_Hidegkuti
tsss wat zonde... kan persoonlijk niet zeggen dat ik Hleb nu zo bijzonder vindt. Maar goed, denk dat Hidegkuti gewoon te onbekend is.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:07 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ging er in de eerste (!) ronde uit. Tegen....Hleb.
49 Nándor Hidegkuti 5-13 Aliaksandr Hleb
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:34 schreef Beschouw het volgende:
Panenka verdient het om dit toernooi te winnen. Wat hij voor carričre had en welke prijzen hij won interessert mij geen ruk. Alleen al het feit dat hij met zijn fenomenale pingel deDuitsers
van de EK-titel afhield is reden genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |