En Baantjer.quote:
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:05 schreef Specularium het volgende:
Ook eens met golfer dat Marnix te laag is beoordeeld door de onwetendheid van de andere kandidaten.
Met name het gebied tussen z'n ogen is raar... is het een monobrauw die hardhandig verwijderd is, zit er een deuk in z'n hoofd? Vragen, vragen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 18:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Marnix: de rare vorm van z'n hoofd![]()
Je moet als persoon ook leuk zijn. Je eten kan wel top zijn maar het geheel van de avond moet vermakelijk zijn. Eigenlijk moeten ze en een cijfer geven voor het eten en een apart cijfer voor de rest.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eensMarnix is tot nu toe de èchte kok in de groep; origineel eten, helemaal niet simpel en het leek me ook nog heerlijk!
Idd zeg!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:20 schreef Principessa het volgende:
Oh en lucy, wat een zuur wijf is dat zeg. Ze zegt het wel met een glimlach, maar ze mekkert echt overal over, juk.
In iedergeval na het drinken van rode Lindeman...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:17 schreef ShinobizWinter het volgende:
Wat ik vooral deze week heb geleerd is, dat je je gebit goed moet verzorgen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 01:17 schreef ShinobizWinter het volgende:
Wat ik vooral deze week heb geleerd is, dat je je gebit goed moet verzorgen.
En een lesbo.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:01 schreef -Peach het volgende:
Omg wat een circus deze groep...salesmanager die in zn voortuin golft, een indische, een schilder, een heks...
Ik denk dat ze gevraagd is door de productiequote:Op zaterdag 14 maart 2009 07:31 schreef Isabeau het volgende:
En Lucy had niet mee moeten doen. Als je zo weinig lust is dit toch geen programma voor jeGa je aan elke tafel mekkeren dat het niet je smaak is en dan vervolgens lagere cijfers geven omdat jij domweg niets lust
![]()
Toch nog een 7,5 voor deze creaties. Desserts zijn in dit programma jammer genoeg altijd het ondergeschoven kindje.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
En een lesbo.
Die eerste vanavond maakte zich er wel erg makkelijk van af. Rouwe langoustines als voorgerecht, stukkie vlees, friet en sla als hoofdgerecht en wat frambozen, chocolade en slagroom als dessert.
Hoog ballen-gehalte ook, die salesmanager.
Die nep-Brood en die 'heks' lijken mij wel de gangmakers van deze groep.
LOL Ik dacht al: waar doet hij me aan denken!! Vast z'n broer.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:01 schreef Specularium het volgende:
Die Oscar, is dat familie van Rene van der Gijp ofzo?
Irritant kakballetje die salesmanager!quote:Op maandag 16 maart 2009 20:01 schreef -Peach het volgende:
Omg wat een circus deze groep...salesmanager die in zn voortuin golft, een indische, een schilder, een heks...
M'n email heeft geholpen, de aflevering staat onlinequote:Op maandag 16 maart 2009 21:53 schreef Isabeau het volgende:
Even een email sturen?
Ze lijkt me wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:02 schreef -Peach het volgende:
Ze heeft stomme wenkbrauwen. Nu kijkt ze altijd verbaasd!
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:21 schreef -Peach het volgende:
Wow...5 pepers in de soep...9 (!!!) knoflookteentjes in de pesto...WTFFFF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |