quote:
Whehehe. GMTA! Ofzoiets.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:00 schreef The_Hives het volgende:
[..], dat wilde ik ook eerst neerzetten
Dat zijn de kwarteltjes van gister...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef -Peach het volgende:
Die negerin ziet er trouwens net uit of ze in een veld met cactussen is gevallen
Ik vind die Lieoonel niks aan. Die van vandaag is best leuk,maar dat gepraat over jezus en de heer enzo mag ze van mij wel weglaten. De negerin vind ik nog wel grappigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:11 schreef -0- het volgende:
Die neger en die oude vrouw zijn irritant.
Die vandaag kookt is nog de tofste denk ik.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:03 schreef -Peach het volgende:
Die negerin ziet er trouwens net uit of ze in een veld met cactussen is gevallen
Afrikanen zijn juist vaak ook erg gelovig, dus denk dat ze het wel kunnen vinden. Jammer geen clashquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:19 schreef -Peach het volgende:
Nee juist leuk, ik voorspel een botsing tussen een christen en een heiden! Hihi.
Daar verdenk ik S.V. af en toe wel van. In seizoen 1 hadden ze ook een 'ijsmachine-week'.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:29 schreef -0- het volgende:
Hebben ze themaweken met een bepaald product ofzo, die pompoen elke keer.
echt een haantje, dat zal zijn beroep wel meebrengen, die andere man die zich nog moest scheren, niet te geloven, wat een bal, erg onbeschoft. een nep Yup.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die politie-agent, die zo graag wil winnen, het meeste commentaar gaat leveren.
maagden, moet je nagaan dat er 72 van die meiden voor jou zijn als je als martelaar sterft. moet je wel moslim zijn, de gedachte alleen al, laat staan dat ze ook nog zo beroerd koken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:45 schreef golfer het volgende:
Vond er weinig aan vanavond bij die reli-maagd.
Bedankt god, eh magnetron!quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
"Ja af en toe heeft de magnetron kuren" Ligt vast niet aan het stopcontact.
Ik moest keihard lachen toen ik dat ding zag bungelen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Hij redt deze week het programma! 5 oninteressante mensen bij elkaar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bedankt god, eh magnetron!
Jack Wouterse blijft geweldig
Volgens mij is het een pruik/muts?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:08 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Het is net of die Keniaanse een enorme bontmuts opheeft, tot ik goed keek en mij bedacht dat het haar coupe was.
Het lampje in de magnetron ging wel gewoon aan toen ze het deurtje open deed. Het stopcontact zal derhalve niet de oorzaak geweest zijn. Ik vermoed gewoon dat het ding op tilt slaat door oververhitting en dat deze pas nadat alles weer afgekoeld is weer goed functioneert.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:29 schreef golfer het volgende:
Kneiaanse is leuk en kon best lekker koken.
Die inloopklerenkast WINKEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |