quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:06 schreef -Peach het volgende:
Verrek. Maar wel meloen en kip!
Ohnee dat zijn negers.![]()
Die buffel roept al de hele week dat hij niet van zoet houdt (zoethout wtff) en dan gaat hij volgens mij alleen maar zoete dingen maken. Dan weet je natuurlijk al dat je daar niet zo'n hoog punt van krijgt...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:07 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Whaha neehoor. Ik houd niet van vieze plastic-achtige mannen. En dit is gewoon een griezel. Ik laat me nog liever door Bokito bespringen!![]()
Ik ben een trutje, ik wil ook graag mijn eigen bordje!quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Killer_Mom het volgende:
Simo, allemaal van een bord eten , bijna niets te drinken, en wat is die gast vlug beledigd, ik heb hem ook niet een keer zien lachen, het leek erop dat hij op afkeuring zat te wachten van Jan Bullepees ik zal je ff pakken. en dat had hij goed ingeschat, de vrouwen werden niet eens aangesproken.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:25 schreef Psych-case het volgende:
Die graaf-opmerking van Simo. Wat hebben ze gisteren wel niet bij hem zitten doen met die mierenhoop!
Moet een avond in de hel zijn geweest! Zag ze in de samenvatting allemaal heel gezellig zitten zonder ook maar iets te drinken...Goed gastheer! Hij pakte bij die muntjesscene wel een glas water voor zichzelf..quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:56 schreef Killer_Mom het volgende:
Simo, allemaal van een bord eten , bijna niets te drinken, en wat is die gast vlug beledigd, ik heb hem ook niet een keer zien lachen, het leek erop dat hij op afkeuring zat te wachten van Jan Bullepees ik zal je ff pakken. en dat had hij goed ingeschat, de vrouwen werden niet eens aangesproken.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Goh...ik vond Jan wel ietwat van Golfer weghebben
niet dus? misschien zijn kookkunstjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |