Jij bent zijn meesteres, dus hij heeft geen andere keus! En geen ge-maar van zijn kant!!quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:03 schreef bling-bitch het volgende:
whahah kijk dat is een idee.... denk alleen niet dat hij de balle daarvoor heeft
Sla 'm!quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:55 schreef bling-bitch het volgende:
wat is jou probleem.... als je niks goeds te melden heb rot dan gwn lkkr op
Daar ga je al fout natuurlijk, hij moet onvoorwaardelijk naar je luisteren. Laat hem daarom een slaaf/meestercontract tekenen. (ja echt, die bestaan)quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:03 schreef bling-bitch het volgende:
whahah kijk dat is een idee.... denk alleen niet dat hij de balle daarvoor heeft
Ja inderdaad.. Als hij zo graag een meesteres wil heeft hij ook te luisterenquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:04 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Jij bent zijn meesteres, dus hij heeft geen andere keus! En geen ge-maar van zijn kant!!
Ach, 's nachts schijnen dit soort dingen best populair te zijn daar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:07 schreef Adfundum het volgende:
Nou is het Vondelpark wel een beetje overdreven...
Niet alleen 's nachts...quote:Op woensdag 4 maart 2009 01:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, 's nachts schijnen dit soort dingen best populair te zijn daar.
Begin eens met hohoho in plaats van hihihiquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:13 schreef bling-bitch het volgende:
hihihi ik weet dat hij naar me MOET luistere, maar ik ben niet zo'n dominant iemand.... ik wil het wel heel graag :$
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |